بازگشت بیت کوین به بالای 30000 دلار با ادامه تثبیت هفته ای – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین

نوسانات طوفانی قیمت این هفته در بازارهای کریپتو در روز جمعه ادامه یافت و بیت کوین به دنبال کاهش روز گذشته، بالاتر رفت. بیت کوین در روز جمعه دوباره به بالای 30000 دلار رسیده است و ETH نیز به بالای 2000 دلار خود رسیده است. بیت کوین بیت کوین روز جمعه بالاتر رفت، زیرا عدم

کد خبر : 209510
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
بازگشت بیت کوین به بالای 30000 دلار با ادامه تثبیت هفته ای – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین


نوسانات طوفانی قیمت این هفته در بازارهای کریپتو در روز جمعه ادامه یافت و بیت کوین به دنبال کاهش روز گذشته، بالاتر رفت. بیت کوین در روز جمعه دوباره به بالای 30000 دلار رسیده است و ETH نیز به بالای 2000 دلار خود رسیده است.

بیت کوین

بیت کوین روز جمعه بالاتر رفت، زیرا عدم قطعیت قیمت در بازارهای کریپتو همچنان گریبان معامله گران را گرفته بود که عمدتاً منجر به ادغام شد.

پس از کاهش به 29,389.44 دلار در جلسه پنجشنبه، BTC/USD بیش از 3 درصد در روز جمعه افزایش یافت و در این فرآیند به 30,664.98 رسید.

این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که ممکن است بالاخره کف قیمت‌ها پیدا شده باشد، زیرا گاوها بیت کوین را از 28800 دلار که بسیاری اکنون آن را حمایت فعلی می‌دانند، بالا بردند.

BTC/USD – نمودار روزانه

افزایش روز جمعه در حالی رخ داد که فشار صعودی همچنین منجر به شکستن سطح 36 در RSI 14 روزه شد، که ما آن را به عنوان یک مانع کلیدی در مسیر افزایش قیمت مشخص کردیم.

در زمان نگارش، قدرت نسبی اکنون روی 37.93 است که نزدیک به سقف دیگری در 40 است که امیدهای صعودی را در گذشته کاهش داده است.

سودهای قبلی نیز کاهش یافته است، زیرا قیمت ها از نقطه مقاومت 30500 دلار عبور کردند، که برخی گاوها از آن به عنوان نقطه خروج ایده آل استفاده می کنند.

اتریوم

اتریوم بار دیگر به دنبال شکستن زیر این نقطه در طول جلسه روز پنجشنبه بالای 2000 دلار معامله شد.

ETH/USD تاکنون به اوج 2054.80 دلار در روز جمعه رسیده است که تقریباً 4.5 درصد بیشتر از اوج خود در روز گذشته است.

مشابه BTC، حرکت امروز در اتریوم پس از آن صورت گرفت که گاوها از کف فعلی 1950 دلاری به عنوان سکوی پرشی برای رسیدن به ارتفاعات امروزی استفاده کردند.

ETH/USD – نمودار روزانه

با این حال، از زمان رسیدن به این بالاترین سطح، قدرت قیمت کاهش یافته است، به طوری که ETH اکنون 20 دلار کمتر از اوج قبلی خود معامله می شود.

اگرچه RSI نیز از سقف 35 عبور کرده است، اما اکنون بالاتر از سطح 36 است، قیمت ها به مقاومت سخت در 2060 دلار نزدیک می شوند.

این نقطه ممکن است باعث شده باشد که گاوهای نر قبلی موقعیت خود را خالی کنند، به طوری که گاوهای نر در طول هفته همچنان ثابت خواهند ماند، مگر اینکه فشار نزولی دوباره ظاهر شود.

انتظار دارید ETH در این آخر هفته چقدر بالا معامله شود؟ نظرات خود را در نظرات زیر بیان کنید.

الیمان دامبل

Eliman دیدگاه التقاطی را به تجزیه و تحلیل بازار ارائه می دهد، زیرا به عنوان مدیر کارگزاری، مربی تجارت خرده فروشی و مفسر بازار در Crypto، Stocks و FX کار کرده است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.