بازگشت بازار مسکن؛ اعتماد سازندگان به بالاترین سطح در یک سال می رسد

[ad_1] بررسی اجمالی اعتماد سازندگان مسکن ایالات متحده در ماه ژوئن به مرز مثبت رسید، با تمایل سازندگان برای خانه‌های تک‌خانواره‌ای نوساز به 55 واحد افزایش یافت و از انتظارات 51 واحدی فراتر رفت. این ششمین ماه متوالی افزایش اعتماد سازندگان است و برای اولین بار است که سطح احساسات از نقطه میانی 50 فراتر

کد خبر : 363335
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
بازگشت بازار مسکن؛  اعتماد سازندگان به بالاترین سطح در یک سال می رسد

[ad_1]

بررسی اجمالی

اعتماد سازندگان مسکن ایالات متحده در ماه ژوئن به مرز مثبت رسید، با تمایل سازندگان برای خانه‌های تک‌خانواره‌ای نوساز به 55 واحد افزایش یافت و از انتظارات 51 واحدی فراتر رفت. این ششمین ماه متوالی افزایش اعتماد سازندگان است و برای اولین بار است که سطح احساسات از نقطه میانی 50 فراتر رفته است. از ژوئیه 2022. رونق مجدد بازار مسکن را می توان به تقاضای قوی، کمبود موجودی موجود و بهبود کارایی زنجیره تامین نسبت داد. سازندگان با توجه به سطوح پایین موجودی خانه های موجود و بهبود تدریجی در زنجیره تامین، محتاطانه خوشبین هستند. با این حال، چالش‌ها، مانند دسترسی محدود به وام‌های سازنده و توسعه‌دهنده، که ممکن است منجر به کاهش عرضه‌ها شود، همچنان ادامه دارد، زیرا صنعت از چرخه پایین‌تر بهبود می‌یابد.

شکل گیری پایین خانه سازی ایالات متحده: سیگنال های مثبت برای بهبود بازار

اقتصاددان ارشد NAHB: شکل گیری پایین برای ساخت خانه های یک خانواده. قطعات فروش HMI برای اولین بار در یک سال از 60 فراتر رفت. خریداران با تغییرات نرخ بهره سازگار می شوند. چرخه انقباض فدرال رزرو به پایان رسید، به نفع نرخ وام مسکن و هزینه های تامین مالی. خانه سازی برای چشم انداز تورم و سیاست پولی حیاتی است. سیاست گذاران باید با مسائل زنجیره تامین، کمبود نیروی کار و سیاست های نظارتی برای کنترل موثر تورم مقابله کنند.

سازندگان مشوق های فروش را کاهش می دهند: روند مثبت در تقاضای خانه های مجردی

نظرسنجی ژوئن HMI همچنین نشان داد که سازندگان به تدریج انگیزه های فروش را کاهش می دهند، که نشان دهنده خوش بینی فزاینده در تقاضا برای خانه های تک خانواده است. سهم سازندگانی که قیمت مسکن را برای تقویت فروش کاهش دادند، در ژوئن به 25 درصد کاهش یافت که نسبت به 36 درصد در نوامبر 2022 کاهش یافت. علاوه بر این، میانگین کاهش قیمت در ژوئن 7 درصد بود که نشان دهنده روند مثبت در مقایسه با 8 درصدی دسامبر 2022 است. اگرچه 56 درصد از سازندگان در ماه ژوئن به خریداران مشوق ارائه کردند، اما این درصد از دسامبر 2022 کاهش یافته است.

انعطاف‌پذیری بازار مسکن: سود مثبت در سراسر مناطق و شاخص‌های HMI

به طور کلی، بازار مسکن در حال نشان دادن انعطاف پذیری و بهبود است، به طوری که هر سه شاخص اصلی HMI در ماه ژوئن افزایش یافته اند. شاخص اندازه گیری شرایط فروش فعلی به 61 افزایش یافت، انتظارات فروش برای شش ماه آینده به 62 افزایش یافت، و گیج اندازه گیری ترافیک خریداران احتمالی به 37 رسید. در منطقه، شمال شرق، غرب میانه، جنوب و غرب همگی در امتیازات HMI افزایش یافتند. ، منعکس کننده چشم انداز مثبت برای بخش مسکن است.

چشم انداز کوتاه مدت: قدرت و خوش بینی

در نتیجه، بازار مسکن ایالات متحده قدرت و خوش بینی را نشان می دهد زیرا اعتماد سازندگان به محدوده مثبت می رسد. عواملی مانند تقاضای جامد، موجودی محدود، و بهبود کارایی زنجیره تامین به این احساس مثبت کمک می‌کنند. سیاست گذاران باید رسیدگی به مسائل زنجیره تامین و سیاست های نظارتی را برای اطمینان از در دسترس بودن مسکن مقرون به صرفه و قابل دسترس، در اولویت قرار دهند. با بهبود شرایط بازار و کاهش انگیزه های فروش، بخش مسکن نشانه های امیدوارکننده ای برای آینده نشان می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.