بازگشت ابرشرورهای کلاسیک بتمن در تریلر فصل سوم سریال Batwoman

[ad_1] در تریلر فصل سوم سریال Batwoman می‌توانید شاهد بازگشت برخی از ابرشرورهای کمیک بوکی بتمن باشید که اینبار در مقابل بت وومن قرار خواهند گرفت. دنیای دی سی و کمیک‌های آن به حدی گسترده است که می‌توان از آن انواع و اقسام سریال‌ها و فیلم‌های مختلفی را ساخت که تکراری نباشند و هرکدام داستان

کد خبر : 107820
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
بازگشت ابرشرورهای کلاسیک بتمن در تریلر فصل سوم سریال Batwoman

[ad_1]

در تریلر فصل سوم سریال Batwoman می‌توانید شاهد بازگشت برخی از ابرشرورهای کمیک بوکی بتمن باشید که اینبار در مقابل بت وومن قرار خواهند گرفت.

دنیای دی سی و کمیک‌های آن به حدی گسترده است که می‌توان از آن انواع و اقسام سریال‌ها و فیلم‌های مختلفی را ساخت که تکراری نباشند و هرکدام داستان تازه‌ای را روایت کنند. با این وجود می‌بینیم که جدای از داستان‌های کمیک، ظاهرا در بخش سینمایی چندان روی مرتبط بودن موضوعات کار نشده و هر سریال یا فیلم به صورت پراکنده کار می‌شود. با این وجود نمی‌توان این مورد را نادیده گرفت که در حال حاضر تعداد بسیاری از سریال‌های مختلف از DC وجود دارد که داستان‌های مختلف و جذابی را معمولا از شبکه استریم CW با همکاری کمپانی برادران وارنر به تصویر می‌کشند.

حال یکی از این سریال‌ها درباره شخصیت کیت کین (Kate Kane) یا همان Batwoman است؛ کسی که یکی از بستگان بروس وین (Bruce Wayne) یا همان بتمن محسوب شده و پس از او سعی می‌کند تا از ثروت خود برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان کمک بگیرد. در واقع حضور شخصیت Batwoman در سریال‌های دی سی از سریال مختص به خود او شروع نشد و روبی رز (Ruby Rose) ابتدا نقش این کاراکتر را در سریال‌های دیگر مانند The Flash، Arrow و Supergirl بازی کرده بود، تا اینکه بالاخره فصل اول از سریال Batwoman در سال ۲۰۱۹ پخش شد و رز مجددا ایفای همین نقش را بر عهده گرفت. با این وجود درست هنگامی که داستان به اوج رسید و افراد انتظار فصل سوم را با حمایت بیشتر داشتند، ناگهان روبی رز تصمیم گرفت تا از ایفای این نقش کناره‌گیری کند! با این حساب سازندگان مجبور شدند تا فرد دیگری را جایگزین او کنند تا والیس دی (Wallis Day) بت وومن جدید باشد.

با این وجود وقتی که کاربران فکر می‌کردند با کنار رفتن شخصیت اصلی دیگر قرار نیست تا شاهد ساخت فصل سوم این سریال باشیم، سازندگان تصمیم گرفتند تا این کار را در سال ۲۰۲۱ انجام دهند و حال نیز تریلر آن منتشر شده تا دشمنان جدید کیت کین و یارانش را ببینیم.

وقتی هتر در تریلر فصل سوم سریال Batwoman خودنمایی می‌کند!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.