بازوی نظارتی مرکز مالی امارات متحده عربی مقاله بحث و گفتگوی Defi – مقررات بیت کوین نیوز را منتشر کرد

بازوی نظارتی مرکز مالی امارات متحده عربی، بازار جهانی ابوظبی (ADGM)، مقاله ای را منتشر کرده است که در آن نظر سهامداران را در مورد مقررات مالی غیرمتمرکز (defi) می خواهد. این مقاله همچنین موضع رگولاتور را در مورد ناشناس بودن تراکنش‌های defi روشن می‌کند. مقاله راهنمای موسسات مالی نیست FSRA، بازوی نظارتی مرکز مالی

کد خبر : 193619
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
بازوی نظارتی مرکز مالی امارات متحده عربی مقاله بحث و گفتگوی Defi – مقررات بیت کوین نیوز را منتشر کرد


بازوی نظارتی مرکز مالی امارات متحده عربی، بازار جهانی ابوظبی (ADGM)، مقاله ای را منتشر کرده است که در آن نظر سهامداران را در مورد مقررات مالی غیرمتمرکز (defi) می خواهد. این مقاله همچنین موضع رگولاتور را در مورد ناشناس بودن تراکنش‌های defi روشن می‌کند.

مقاله راهنمای موسسات مالی نیست

FSRA، بازوی نظارتی مرکز مالی امارات متحده عربی ADGM، یک مقاله بحث و گفتگو منتشر کرده است که در آن نظرات مردم را در مورد ملاحظات سیاستی برای تامین مالی غیرمتمرکز (defi) جستجو می کند.

FSRA در این مقاله اذعان می کند که انتشار این سند در حالی صورت می گیرد که فضای Defi هم از نظر تعداد کاربران و هم از نظر ارزش چنین تراکنش هایی رشد زیادی داشته است.

با توجه به بازوی نظارتی، مقاله بحث “به عنوان نقطه شروعی برای گفتگو در مورد اینکه Defi چگونه ممکن است در نهایت تنظیم شود” خواهد بود. با این وجود FSRA توضیح داد که این مقاله “راهنمای” برای مؤسسات مالی نیست. در عوض، این مقاله حاوی دیدگاه تنظیم کننده در مورد جهت میان مدت احتمالی در طول پنج تا ده سال است.

علاوه بر این، مقاله بحث شامل «مواضع خط‌مشی سطح بالا در مورد اینکه چگونه FSRA ممکن است تنظیم Defi را در نظر بگیرد» بازوی نظارتی است. این سند همچنین توضیح می دهد که چارچوب نظارتی آینده برای defi چگونه خواهد بود.

قانون شکنی اجتناب ناپذیر است

امانوئل جیواناکیس، مدیر عامل FSRA در اظهارات خود پس از انتشار این مقاله گفت:

DeFi بخشی در حال ظهور از اکوسیستم مالی جهانی است که نوید ارائه خدمات مالی کارآمدتر و متناسب را دارد. برای دستیابی به این پتانسیل، خطرات ناشی از DeFi باید شناسایی و به طور مناسب مورد توجه قرار گیرد. ما خوشحالیم که نظرات خود را در مورد DeFi و جهت گیری بالقوه آینده آن در بحث جاری در جامعه، در ارتباط با دست اندرکاران صنعت ارائه می کنیم.

جیواناکیس افزود که مشارکت‌های ذینفعان به تنظیم‌کننده کمک می‌کند تا سیاست‌های آگاهانه را انتخاب کند که به نوبه خود خطرات مربوط به تامین مالی غیرمتمرکز را برطرف می‌کند.

در حالی که FSRA گفته است که کمک های سهامداران را در نظر خواهد گرفت، تنظیم کننده در جای دیگری در مقاله تاکید می کند که تنظیم defi اجتناب ناپذیر است. رگولاتور همچنین اصرار داشت که “حفظ ناشناس بودن شرکت کنندگان DeFi به طور فزاینده ای در میان مدت غیرقابل دفاع خواهد شد.”

در همین حال، FSRA 30 ژوئن 2022 را به عنوان آخرین مهلت ارائه نظرات تعیین کرده است. پس از این مدت، FSRA بازخوردها را بررسی کرده و در مورد مراحل بعدی تصمیم گیری خواهد کرد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.