بازوی مدیریت دارایی 655 میلیارد دلاری چارلز شواب برای شروع تجارت ETF مرتبط با رمزارز در این هفته – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] بازوی مدیریت دارایی 655 میلیارد دلاری چارلز شواب در حال راه اندازی اولین صندوق مبادلات ارزی مرتبط با ارز دیجیتال (ETF) است. انتظار می‌رود که این صندوق جدید در هفته جاری در صرافی NYSE Arca شروع به معامله کند. چارلز شواب اولین ETF مرتبط با رمزنگاری خود را راه اندازی کرد Schwab Asset Management،

کد خبر : 236042
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
بازوی مدیریت دارایی 655 میلیارد دلاری چارلز شواب برای شروع تجارت ETF مرتبط با رمزارز در این هفته – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

بازوی مدیریت دارایی 655 میلیارد دلاری چارلز شواب در حال راه اندازی اولین صندوق مبادلات ارزی مرتبط با ارز دیجیتال (ETF) است. انتظار می‌رود که این صندوق جدید در هفته جاری در صرافی NYSE Arca شروع به معامله کند.

چارلز شواب اولین ETF مرتبط با رمزنگاری خود را راه اندازی کرد

Schwab Asset Management، یکی از شرکت‌های تابعه The Charles Schwab Corp.، هفته گذشته راه‌اندازی ETF رمزنگاری Schwab Thematic (NYSE Arca: STCE) را اعلام کرد و محصول جدید را «اولین ETF مرتبط با رمزارز» نامید.

چارلز شواب یک شرکت بزرگ کارگزاری، بانکی و خدمات مالی آمریکایی است. طبق وب سایت شواب، مدیریت دارایی شواب در حال حاضر بیش از 655 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد. این سومین ارائه دهنده بزرگ صندوق های سرمایه گذاری مشترک و پنجمین ارائه دهنده بزرگ صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) است.

انتظار می‌رود اولین روز معامله برای ETF موضوعی Schwab Crypto در 4 آگوست یا حدود آن باشد، جزئیات اعلامیه اضافه می‌شود:

این صندوق برای ردیابی شاخص اختصاصی جدید Schwab Asset Management، Schwab Crypto Thematic Index طراحی شده است.

بر اساس بروشور صندوق که روز جمعه در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت شد، ETF موضوعی Schwab Crypto “برای ارائه در معرض دید جهانی به شرکت هایی طراحی شده است که ممکن است از توسعه یا استفاده از ارزهای دیجیتال (از جمله بیت کوین) و سایر دارایی های دیجیتال بهره مند شوند. و فعالیت های تجاری مرتبط با بلاک چین و سایر فناوری های دفتر کل توزیع شده. علاوه بر این، این شرکت هشدار داد: “صندوق دارای تنوع نیست، به این معنی که ممکن است در اوراق بهادار ناشران نسبتا کمی سرمایه گذاری کند.”

در این اطلاعیه آمده است:

این صندوق مستقیماً روی هیچ ارز دیجیتال یا دارایی دیجیتال سرمایه گذاری نخواهد کرد. این شرکت در شرکت‌های فهرست‌شده در شاخص موضوعی Schwab Crypto سرمایه‌گذاری می‌کند.

مؤلفه‌های شاخص موضوعی Schwab Crypto تا 29 ژوئیه شامل میکرواستراتژی، ماراتن دیجیتال هلدینگ، ریوت بلاک چین، سیلورگیت کپیتال، کوین‌بیس گلوبال، بازارهای رابینهود، کارگزاران تعاملی، انویدیا، گروه CME، Bitfarms، Hut 8 Mining، SBI صرافی، ، Block Inc.، Monex Group، Hive Blockchain، Internet Initiative Japan، Bakkt Holdings، NCR Corp.، و Bancolombia.

اولین ETF مربوط به رمزارز چارلز شواب که این هفته معامله را آغاز می کند
وزن بندی شاخص اجزای تشکیل دهنده شاخص موضوعی رمزارز شواب. منبع: Charles Schwab، Bitcoin.com News

دیوید باتست، مدیر عامل و رئیس بخش مدیریت محصول و نوآوری سهام در مدیریت دارایی شواب، اظهار داشت:

ETF موضوعی Schwab Crypto به دنبال ارائه دسترسی به اکوسیستم رمزنگاری جهانی در حال رشد همراه با مزایای شفافیت و هزینه کم است که سرمایه گذاران و مشاوران از ETF های شواب انتظار دارند.

در همین حال، SEC با وجود تایید چندین ETF آتی بیت کوین هنوز ETF بیت کوین را تایید نکرده است. در ماه ژوئن، Grayscale Investments، بزرگترین مدیر دارایی دیجیتال جهان، پس از اینکه رگولاتور اوراق بهادار درخواست آن را برای تبدیل اعتماد بیت کوین پرچمدار خود، GBTC، به ETF بیت کوین نقدی رد کرد، علیه SEC شکایت کرد.

نظر شما درباره راه‌اندازی اولین ETF مرتبط با رمزنگاری Schwab Asset Management چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.