بازنگری در بسته‌های خدمتی را برای سال آینده پیگیری می‌کنیم

[ad_1] معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بازنگری در بسته‌های خدمتی را برای سال آینده پیگیری می‌کنیم. به گزارش هوشمند نیوز، مهدی رضایی در همایش مسئولین واحد سلامت خانواده و نظام ارجاع گفت: طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی در حوزه فنی سازمان بیمه سلامت انجام شده که برای سال آینده نیز

کد خبر : 471994
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
بازنگری در بسته‌های خدمتی را برای سال آینده پیگیری می‌کنیم

[ad_1]

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بازنگری در بسته‌های خدمتی را برای سال آینده پیگیری می‌کنیم.

به گزارش هوشمند نیوز، مهدی رضایی در همایش مسئولین واحد سلامت خانواده و نظام ارجاع گفت: طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی در حوزه فنی سازمان بیمه سلامت انجام شده که برای سال آینده نیز این اقدامات با قوت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی گفت: یکی از این اقدامات مهم در سال ۱۴۰۳ تاکید بر توسعه خدمات الکترونیک خواهد بود، متاسفانه عدم یکپارچگی در این حوزه مشکلاتی را به وجود آورده که باید رفع شود.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، با تاکید بر به روز رسانی در خدمات اصلی سازمان افزود: در سال آینده اپراتوری سلامت منطبق بر قانون برنامه هفتم توسعه نیز مد نظر قرار خواهد گرفت، ضمن اینکه تکمیل شدن پرونده الکترونیک سلامت نیز یکی از برنامه هایی است که در سال ۱۴۰۳ مورد توجه سازمان بیمه سلامت بوده و برای این مساله نیز برنامه‌ها و طرح‌هایی داریم.

وی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت در بخش گسترش پوشش بیمه‌ای اقدامات خوبی را انجام داد و کشور در این خصوص شرایط مناسبی دارد، تصریح کرد: ۵ دهک اول جامعه از بیمه رایگان برخوردار بوده و تنها باید در عمق بخشی به خدمات اقدامات بیشتری را انجام دهیم.

رضایی با اشاره به اینکه به دنبال پوشش تعرفه‌های غیردولتی نیز هستیم گفت: امیدواریم با تصویب هیات دولت در این خصوص نیز تحولاتی ایجاد شود و بدون شک از تعرفه های منطقی مطابق با تورم در جامعه دفاع می کنیم.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: خوشبختانه در خصوص افزایش خدمات تحت پوشش برای بیماران خاص، زوجین نابارور و توانبخشی ورود پیدا کرده و خدمات مناسبی را به گروه‌های این بیماران ارائه داده است. نظارت‌های سازمان بیشتر بر نظارت‌های الکترونیک و هوشمند است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، رضایی ادامه داد: در بحث خرید راهبردی خدمات نیز باید تدوین بسته های خدمتی مطابق با استانداردهای بیمه بوده و در خصوص خدمات تحت پوشش نیز بهتر است بازنگری صورت گیرد. البته در نظام پرداخت هم باید بازنگری و تغییر صورت گیرد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.