بازنشستگان بخوانند/ این گروه از بازنشستگان می‌توانند وام ۲۰۰ میلیون ریالی بگیرند

[ad_1] به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، میرهاشم موسوی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان تأمین‌اجتماعی شفا سمنان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان تأمین‌اجتماعی برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون ریالی ثبت‌نام کنند. وی بیان کرد: دریافت وام برای بازنشستگان در قالب ثبت‌نام در سامانه

کد خبر : 386626
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۵:۰۰
بازنشستگان بخوانند/ این گروه از بازنشستگان می‌توانند وام ۲۰۰ میلیون ریالی بگیرند

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، میرهاشم موسوی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان تأمین‌اجتماعی شفا سمنان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان تأمین‌اجتماعی برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون ریالی ثبت‌نام کنند.

وی بیان کرد: دریافت وام برای بازنشستگان در قالب ثبت‌نام در سامانه یکپارچه و به‌صورت الکترونیکی در سالجاری تسهیل شد و تا سقف ۴۰ هزار بازنشسته واجد شرایط امکان پرداخت تسهیلات وجود دارد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی تصریح کرد: اتباع خارجی طبق توافق بین‌المللی و زمینه‌های قانونی موجود، پس از اخذ مجوزهای قانونی و اشتغال قانونی، می‌توانند تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی قرار بگیرند و از خدمات بیمه‌ای و درمانی بر اساس مقررات بین‌المللی و ضوابط داخلی استفاده کنند.

وی یادآور شد: طرح‌های توسعه پوشش بیمه‌ای برای اتباع خارجی در دستور کار است و به‌زودی اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: طبق توافق اجرایی و عملیاتی با سازمان بیمه سلامت که متولی اصلی صندوق بیماران صعب‌العلاج است، مقرر شد که هزینه‌های باقی مانده تا پایان تیرماه را سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند و بعد از پایان تیرماه نیز کل مابه‌التفاوت بیمه‌ای این بیماران به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی به بیمه سلامت ارجاع شود و پرداخت هم براساس ضوابط مربوط به آن صندوق به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی و همه آحاد جامعه انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به‌منظور بازدید میدانی از چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان استان سمنان و نیز دیدار و گفت‌وگو با نمایندگان شرکای اجتماعی و مسئولان محلی به استان سمنان سفر کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی بیان کرد: طرح توسعه درمانگاه سمنان با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در حال انجام است که باید تسریع شود.

وی با اشاره به این‌که در حوزه درمان مستقیم، خدمات درمانی رایگان به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ارایه می‌شود، افزود: خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی نیاز به توسعه دارد و در استان سمنان نیز همچون سایر استان‌ها، توسعه درمان مستقیم در دستور کار است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به کمبود نیروی متخصص در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان، اظهار کرد: تامین متخصصان مورد نیاز مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی با کمک دانشگاه علوم پزشکی پیگیری می‌شود تا عمق تخصصی خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان سمنان افزایش یابد.

۲۲۳۲۲۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.