بازسازی ذخایر کلیدی ماهی علوفه ای برای شیلات سالم تر در ساحل شرقی

[ad_1] 30 مارس 2022 اتاوا، ON – رونق طولانی مدت بخش غذاهای دریایی کانادا به ذخایر فراوان ماهی و اکوسیستم های سالم بستگی دارد. در شرق کانادا، ماهی های علوفه ای دریایی، مانند شاه ماهی و ماهی خال مخالی، نقشی حیاتی در اکوسیستم و صنعت ماهیگیری ایفا می کنند. آنها منبع غذایی مهمی برای گونه

کد خبر : 185591
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
بازسازی ذخایر کلیدی ماهی علوفه ای برای شیلات سالم تر در ساحل شرقی

[ad_1]

30 مارس 2022

اتاوا، ON – رونق طولانی مدت بخش غذاهای دریایی کانادا به ذخایر فراوان ماهی و اکوسیستم های سالم بستگی دارد. در شرق کانادا، ماهی های علوفه ای دریایی، مانند شاه ماهی و ماهی خال مخالی، نقشی حیاتی در اکوسیستم و صنعت ماهیگیری ایفا می کنند. آنها منبع غذایی مهمی برای گونه های دیگر از جمله ماهی تن و ماهی ماهی اقیانوس اطلس هستند و منبع سنتی طعمه در برخی از ماهیگیری های تجاری از جمله خرچنگ و خرچنگ برفی هستند.

شاه ماهی بهاره خلیج جنوبی و ماهی خال مخالی اقیانوس اطلس دو ذخایر هستند که در منطقه بحرانی قرار دارند. اقدامات فوری باید در کوتاه مدت انجام شود تا به این ذخایر فرصتی برای بازیابی و تضمین پایداری و شکوفایی بلند مدت شیلات ساحل شرقی داده شود.

امروز، وزیر شیلات، اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا، جویس موری، اعلام کرد که هیچ‌گونه ماهیگیری تجاری یا طعمه‌ای برای شاه ماهی بهاره خلیج جنوبی و ماهیگیری تجاری و طعمه ماهی خال مخالی اقیانوس اطلس در اقیانوس اطلس کانادا و کبک تعطیل نخواهد شد. .

در طی چندین سال گذشته، Fishries and Oceans Canada اقدامات مدیریتی زیادی را برای کمک به بازسازی این دو ذخایر انجام داده است:

  • برای شاه ماهی بهار خلیج جنوبی، Fisheries and Oceans Canada محدودیت‌های صید روزانه، حداقل اندازه مش (سوراخ) در تورها، محدودیت در اندازه و تعداد تورها، نظارت بر صید در کنار اسکله و تعطیلی ماهیگیری آخر هفته را اعمال کرد.
  • برای ماهی خال مخالی اقیانوس اطلس، ماهیگیری و اقیانوس‌ها کانادا کاهش صید را در طول زمان، افزایش به حداقل اندازه مجاز، و گزارش بهبود اعمال کردند. علاوه بر این، اصلاحات مقرراتی جدید در سال 2021 به اجرا درآمد که محدودیت روزانه 20 ماهی خال مخالی را برای هر نفر در هنگام ماهیگیری تفریحی تعیین می کند، حداقل اندازه مالکیت را 26.8 سانتی متر تعیین می کند و ماهیگیری تفریحی را از اول ژانویه تا 31 مارس هر سال تعطیل می کند.

متأسفانه این اقدامات کافی نبوده است. بر اساس چارچوب رویکرد احتیاطی Fisheries and Oceans Canada، زمانی که یک ذخایر تجاری صید شده در منطقه بحرانی قرار دارد، حذف از همه منابع باید در پایین ترین سطح ممکن حفظ شود. کاهش فشار ماهیگیری ممکن است به بالغ شدن، تکثیر و بازسازی این ذخایر کمک کند.

Fishries and Oceans Canada متعهد به حمایت از افتتاح آینده این ماهیگیری های تجاری و طعمه ای است. بسته‌ها پس از ارزیابی‌های بعدی سهام مورد بازنگری قرار خواهند گرفت.

از آنجایی که برخی از ذخایر علوفه پلاژیک برای چندین سال کاهش یافته است، بسیاری از برداشت‌کنندگان در حال حاضر شروع به تهیه طعمه از جاهای دیگر یا استفاده از طعمه‌های جایگزین کرده‌اند. Fishries and Oceans Canada در پروژه هایی سرمایه گذاری کرده است که از طعمه های جایگزین و پایدارتر پشتیبانی می کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.