بازسازی انرژی خانه جدید برای منطقه دورهام

28 آوریل 2022 ویتبی، منابع طبیعی انتاریو کانادا کمک به کانادایی‌ها برای ارتقای خانه‌هایشان برای بهینه‌سازی انرژی، با تغییرات آب و هوایی مبارزه می‌کند، مشاغل خوبی ایجاد می‌کند و به آنها کمک می‌کند در صورت‌حساب‌های ماهانه خود صرفه‌جویی کنند. رایان ترنبول، نماینده پارلمان ویتبی، به نمایندگی از جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، و روری

کد خبر : 199976
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
بازسازی انرژی خانه جدید برای منطقه دورهام


28 آوریل 2022 ویتبی، منابع طبیعی انتاریو کانادا

کمک به کانادایی‌ها برای ارتقای خانه‌هایشان برای بهینه‌سازی انرژی، با تغییرات آب و هوایی مبارزه می‌کند، مشاغل خوبی ایجاد می‌کند و به آنها کمک می‌کند در صورت‌حساب‌های ماهانه خود صرفه‌جویی کنند.

رایان ترنبول، نماینده پارلمان ویتبی، به نمایندگی از جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، و روری نیسان، عضو هیئت مدیره فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM) و مشاور شهرداری منطقه ای هالتون، امروز از سرمایه گذاری 3.4 میلیون دلاری از طریق ابتکار تأمین مالی کارآمدی جامعه برای اجرای برنامه تأمین مالی بهسازی انرژی خانه در شهرداری منطقه ای دورهام خبر داد. این بودجه صرف اجرای برنامه جدید خانه های سبز دورهمی خواهد شد.

برنامه Durham Greener Homes به صاحبان خانه خدمات نگهبانی برای تقویت انرژی خانه ارائه می دهد که دسترسی به یک سری خدمات پشتیبانی از جمله مربی انرژی خانه، یک پورتال وب تعاملی با نقشه های راه بازسازی شخصی و تخفیف ها را فراهم می کند. این برنامه همچنین دسترسی به خدمات تامین مالی از وام دهندگان شرکت کننده را برای کمک به مالکان خانه در تامین مالی پروژه های ارتقاء انرژی خانه ارائه می دهد.

برنامه خانه های سبز دورهمی خانه های تک خانواده ای را که بین سال های 1970 تا 2000 ساخته شده اند (که 46 درصد از خانه های تک خانواده در منطقه دورهام را تشکیل می دهند) هدف قرار می دهد، زیرا این خانه ها پتانسیل صرفه جویی در انرژی بالایی دارند. این برنامه از ارتقاء بهره وری انرژی مانند تجهیزات گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) با راندمان بالا، ارتقاء پوشش حرارتی، ارتقاء روشنایی و لوازم با راندمان بالا پشتیبانی می کند. اقدامات واجد شرایط دیگر شامل نصب پمپ حرارتی، سیستم‌های ذخیره انرژی و انرژی تجدیدپذیر، زیرساخت شارژ وسایل نقلیه الکتریکی، اقدامات حفاظت از آب و اقدامات کیفیت هوای داخلی خواهد بود. برنامه خانه های سبز دورهمی توسط شهرداری منطقه ای دورهام میزبانی می شود و توسط مرکز اکولوژی ویندفال اداره می شود.

طرح تامین مالی کارآمدی جامعه از طریق صندوق شهرداری سبز (GMF) ارائه شده توسط FCM و توسط دولت کانادا تامین می شود. CEF به جوامع در هر اندازه کمک می کند تا برنامه های نوآورانه تأمین مالی محلی را اجرا کنند که مستقیماً به صاحبان خانه کمک می کند تا انتشار گازهای گلخانه ای خود را کاهش دهند، خانه های آنها را از نظر انرژی کارآمدتر، راحت تر و مقرون به صرفه تر کنند و در عین حال مشاغل محلی ایجاد کنند و اقتصاد محلی را در حرکت نگه دارند.

این ابتکار یکی از راه‌هایی است که GMF به کارکرد 20 ساله خود در حمایت از ابتکارات زیست محیطی متحول کننده در سطح جامعه ادامه می‌دهد. دولت کانادا از زمان آغاز به کار GMF 1.65 میلیارد دلار در GMF سرمایه گذاری کرده است و شهرداری ها را قادر می سازد از پروژه هایی مانند این حمایت کنند که از منابع محلی برای هدایت راه حل های نوآورانه استفاده می کنند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.