بازرس مالیات دهندگان از خیریه ها می خواهد که تجربیات خود را در مورد آژانس درآمد کانادا ارائه دهند.

[ad_1] اتاوا، 9 فوریه 2022 – در ژوئیه 2021، محترم دایان لبوتیلیر، وزیر درآمد ملی، از نماینده مالیات دهندگان، فرانسوا بولو، درخواست کرد که نگرانی های مطرح شده توسط برخی از موسسات خیریه تحت رهبری مسلمانان را بررسی کند، و با سایر موسسات خیریه تحت رهبری جوامع نژادپرستانه در مورد تجربیات آنها با آژانس درآمد

کد خبر : 167116
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
بازرس مالیات دهندگان از خیریه ها می خواهد که تجربیات خود را در مورد آژانس درآمد کانادا ارائه دهند.

[ad_1]

اتاوا، 9 فوریه 2022 – در ژوئیه 2021، محترم دایان لبوتیلیر، وزیر درآمد ملی، از نماینده مالیات دهندگان، فرانسوا بولو، درخواست کرد که نگرانی های مطرح شده توسط برخی از موسسات خیریه تحت رهبری مسلمانان را بررسی کند، و با سایر موسسات خیریه تحت رهبری جوامع نژادپرستانه در مورد تجربیات آنها با آژانس درآمد کانادا همکاری کند. (CRA). این امر همچنین در نامه دستوری نخست وزیر کانادا به وزیر در تاریخ 16 دسامبر 2021 تأیید شده است.

تمرکز اصلی بررسی دفتر بازرس مالیات دهندگان بر عادلانه بودن روند حسابرسی اداره امور خیریه CRA خواهد بود.

بازرس مالیات دهندگان یک تیم واکنش ویژه بازرس (SORT) ایجاد کرده است تا در درجه اول موارد زیر را بررسی کند:

  • چگونه CRA موسسات خیریه ثبت شده را برای ممیزی انتخاب می کند و آیا این فرآیند به طور منصفانه طراحی و اعمال می شود
  • اگر زمینه هایی در فرآیند حسابرسی وجود دارد که ممکن است ناعادلانه باشد
  • تأثیر فرآیند حسابرسی بر موسسات خیریه ثبت شده

آزمون در نظر دارد به سوالات زیر پاسخ دهد:

  • آیا موسسات خیریه برای حسابرسی منصفانه انتخاب می شوند؟
  • ممیزی ها چگونه انجام می شود؟
  • آیا فرآیند حسابرسی عادلانه است؟

در اواسط ماه دسامبر، بازرس اطلاعاتی را در مورد پیشرفت این بررسی به وزیر ارائه کرد.

جلسات مقدماتی با مقامات CRA و سهامداران مختلف، از جمله خیریه ها، برای درک نگرانی های آنها و شناسایی مسائل، در صورت وجود، برگزار شده است. چنین جلساتی ادامه دارد و در سال 2022 ادامه خواهد داشت. این دفتر همچنین گزارش های منتشر شده ای را بررسی کرد که بسیاری از مسائل مطرح شده توسط برخی از موسسات خیریه تحت رهبری مسلمانان را آشکار کرد.

تا کنون، برخی از ذینفعان گفته اند که با فرآیندهای CRA راحت هستند، در حالی که برخی دیگر نگرانی های زیر را مطرح کردند:

  • گاهی اوقات فرآیند ممیزی خیریه CRA می تواند سال ها طول بکشد
  • نتایج حسابرسی CRA و رویکردهای انطباق ممکن است به موقع ارائه نشود
  • رویکردهای انطباق CRA در بین موسسات خیریه سازگار نیست
  • برخی از موسسات خیریه احساس کردند که توسط CRA به طور خودسرانه یا ناعادلانه رفتار می شود

این تیم اطلاعات دریافتی تا کنون و همچنین هر گونه اطلاعات جدیدی که در طول معاینه به دست آمده را تجزیه و تحلیل خواهد کرد.

یک صفحه وب اختصاصی ایجاد شده است تا کانادایی ها را از پیشرفت امتحان مطلع کند. این صفحه وب شامل یک پرسشنامه آنلاین برای دریافت بازخورد از بخش خیریه در مورد تجربیات خدمات آنها با اداره خیریه CRA است. پاسخ ها به شناسایی زمینه های بالقوه بهبود خدمات و فرصت های بیشتر برای بحث کمک خواهند کرد. کسانی که مایل به بیان نظرات خود هستند می توانند با دفتر تماس بگیرند و به صورت محرمانه با آنها ملاقات خواهد شد.

درباره دفتر بازپرس مالیاتی

دفتر بازرس مالیات دهندگان مستقل از CRA کار می کند. این دفتر وجود دارد تا به افراد اجازه دهد در صورت عدم دریافت خدمات مناسب از CRA شکایت کنند. هدف اصلی آن بهبود خدماتی است که CRA به مالیات دهندگان و دریافت کنندگان منفعت با بررسی شکایات خدمات فردی و همچنین مسائل مربوط به خدماتی که بیش از یک نفر یا بخشی از جمعیت را تحت تأثیر قرار می دهد، ارائه می دهد.

بازرس مالیات دهندگان در مورد مسائل مربوط به خدمات ارائه شده توسط CRA به وزیر درآمد ملی کمک، مشاوره و اطلاع می دهد. Ombudsperson تضمین می کند که CRA به هشت مورد از حقوق ارائه شده در منشور حقوق مالیات دهندگان احترام می گذارد.

دفتر شما را تشویق می کند که یک شکایت فردی ارسال کنید و سپس می تواند موضوع(های) خاص شما را بررسی کند. اگر می‌خواهید یک شکایت خدمات ارسال کنید یا تجربه خود را به اشتراک بگذارید، با شماره 1-866-586-3839 تماس بگیرید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.