بازرس به پرونده ورشکستگی سلسیوس منصوب شد، فایل‌های وام‌دهنده رمزنگاری برای دسترسی به ۲۳ میلیون دلار در استیبل کوین – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] بر اساس یک فایل ضبط شده که اخیراً از وام دهنده ورشکسته رمزارز سلسیوس به بیرون درز کرده است، این کسب و کار در تلاش است تا شرکت را پس از سقوط در فشار مالی احیا کند. پس از افشای اطلاعات، یک قاضی ورشکستگی ناحیه جنوبی نیویورک یک بازرس شخص ثالث را برای بررسی

کد خبر : 256537
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
بازرس به پرونده ورشکستگی سلسیوس منصوب شد، فایل‌های وام‌دهنده رمزنگاری برای دسترسی به ۲۳ میلیون دلار در استیبل کوین – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس یک فایل ضبط شده که اخیراً از وام دهنده ورشکسته رمزارز سلسیوس به بیرون درز کرده است، این کسب و کار در تلاش است تا شرکت را پس از سقوط در فشار مالی احیا کند. پس از افشای اطلاعات، یک قاضی ورشکستگی ناحیه جنوبی نیویورک یک بازرس شخص ثالث را برای بررسی وضعیت مالی شرکت منصوب کرد. طبق پرونده دادگاهی که روز پنجشنبه ارائه شد، سلسیوس همچنین در تلاش است تا مقداری استیبل کوین به ارزش 23 میلیون دلار بفروشد.

سلسیوس به طرح احیاء نگاه می کند، بازرس منصوب برای اسکن مالی، شرکت خواهان دسترسی به نقدینگی استیبل کوین است

ورشکستگی مداوم در درجه سانتیگراد ادامه دارد و یک جلسه ضبط شده که اخیراً به بیرون درز کرده است نشان می دهد که شرکت می خواهد یک طرح احیا را انجام دهد. با این حال، به نظر می رسد کمیته بستانکاران بدون تضمین (UCC) که با ورشکستگی درجه سانتیگراد مرتبط است، به نظر نمی رسد از این ایده حمایت کند.

در فایل صوتی فاش شده، گفته می‌شود که سلسیوس می‌خواهد یک طرح تجاری جدید ایجاد کند و بدهی‌های خود را از طریق تلاش‌ها و محصولات عمودی تجدیدنظر شده جدید این شرکت بپردازد. علاوه بر طرح احیای ادعایی، پرونده های دادگاه نشان می دهد که یک قاضی ورشکستگی ناحیه جنوبی نیویورک یک بازرس شخص ثالث را برای بررسی وضعیت مالی سلسیوس منصوب کرده است.

وکلای مدافع طلبکاران و UCC از دادگاه درخواست کردند تا بازپرس شخص ثالث را درگیر کند. دادخواست هایی برای امین نیز ارائه شد و قاضی حکم دادگاه را برای بازپرس در 14 سپتامبر تأیید کرد.

علاوه بر این، UCC تحقیقات خود را در مورد هزاران سند مرتبط با درجه سانتیگراد راه اندازی کرده است. در یک پرونده قضایی که در 15 سپتامبر منتشر شد، سلسیوس به دنبال دسترسی به 23 میلیون دلار استیبل کوین است که شرکت در حال حاضر در اختیار دارد.

این اخبار به دنبال آن است که سلسیوس اجازه یافت بیت کوین استخراج شده (BTC) خود را بفروشد، اما مشتریان سلسیوس که استیبل کوین‌ها را در این پلتفرم نگه می‌داشتند نیز اصرار داشتند که با استیبل کوین‌هایشان «به‌گونه‌ای متفاوت رفتار شود».

پرونده دادگاه برای تلاش سلسیوس برای به دست آوردن 23 میلیون دلار استیبل کوین با هدف تولید نقدینگی است. جلسه دادگاه برای “اجازه فروش استیبل کوین” برای 6 اکتبر برنامه ریزی شده است.

برچسب ها در این داستان

23 میلیون دلار استیبل کوین، ورشکستگی، دادگاه ورشکستگی، تزریق نقدی، بیت کوین سلسیوس، وام دهنده کریپتو سلسیوس، مشتری سلسیوس، وکیل سلسیوس، فصل 11 ورشکستگی، بازپرس دادگاه، پرونده های دادگاه، معاون دادگاه Deanna Anderson، وام دهنده رمزنگاری، بازرس، ورشکستگی، Joshuabergs قاضی مارتین گلن، بیت کوین استخراج شده، استخراج بیت کوین، سازماندهی مجدد، منطقه جنوبی نیویورک، استیبل کوین، UCC، کوین دلار آمریکا، USDC

نظر شما درباره آخرین تحولات پرونده ورشکستگی سلسیوس چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.