بازرسی معمول افسر ماهیگیری منجر به جریمه های قابل توجه 88644 دلاری و ممنوعیت ماهیگیری برای یک دستگاه برداشت ماهی آزاد تجاری ساحل شمالی می شود.

[ad_1] 30 نوامبر 2021 تراس، بریتیش کلمبیا – در 2 ژوئیه 2021، گری دین استونر پس از اعتراف به مجرمیت به 12 فقره اتهام در دادگاه استانی تراس محکوم شد. قانون شیلات برای تخلفاتی که بین ژوئن و سپتامبر 2017، و در ژوئیه و اوت 2018، در آب های شمال هایدا گوایی رخ داده است.

کد خبر : 136517
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۱۷
بازرسی معمول افسر ماهیگیری منجر به جریمه های قابل توجه 88644 دلاری و ممنوعیت ماهیگیری برای یک دستگاه برداشت ماهی آزاد تجاری ساحل شمالی می شود.

[ad_1]

30 نوامبر 2021

تراس، بریتیش کلمبیا – در 2 ژوئیه 2021، گری دین استونر پس از اعتراف به مجرمیت به 12 فقره اتهام در دادگاه استانی تراس محکوم شد. قانون شیلات برای تخلفاتی که بین ژوئن و سپتامبر 2017، و در ژوئیه و اوت 2018، در آب های شمال هایدا گوایی رخ داده است.

قاضی محترم کالوین استرویک به برداشت کننده تجاری ماهی قزل آلا دستور داد 1200 دلار جریمه دادگاه بعلاوه 42800 دلار جریمه بپردازد تا به مدیریت شیلات و حفظ و حفاظت از ماهی و زیستگاه ماهی اختصاص یابد. Justice Struyk یک جریمه اضافی 44644 ​​دلاری برای بازیابی درآمد حاصل از فروش ماهی قزل آلا شینوک صید غیرقانونی در نظر گرفت. آقای استونر همچنین به مدت 18 ماه از صید ماهی آزاد تجاری منع شد.

تحقیقات شیلات و اقیانوس‌ها (DFO) توسط یک بازرسی معمول ماهیگیری که در سال 2017 انجام شد، آغاز شد. افسران شیلات در سکوی اجرای حفاظت و حفاظت، کاپیتان گودارد CCGS، سوار کشتی آقای استونر، F/V Prestige II، شدند. فعالانه در منطقه F ماهیگیری ترول ماهی قزل آلا تجاری مشغول بود.

تحقیقات بعدی نشان داد که آقای استونر: نتوانسته بود یک سر ماهی قزل آلا Coho یا Chinook را بین سه فرود جداگانه مورد نیاز ارسال کند. سهمیه ماهی قزل آلا شینوک خود را بیش از حد صید کرد. ماهی های ممنوعه را حفظ کرد و سایر الزامات مجوز تجاری را نقض کرد.

در سال 2018، افسران شیلات از گروه پرنس روپرت C&P تحقیقات بیشتری را در مورد فعالیت‌های ماهیگیری آقای استونر در طول افتتاحیه تجاری 2018 پس از گزارش‌هایی مبنی بر عدم تداوم تطابق با شرایط مجوز وی انجام دادند.

شیلات و اقیانوس‌ها کانادا موظف است از منابع دریایی حفاظت و حفاظت کند و متخلفان را تحت پیگرد قانونی قرار دهد. قانون شیلات. DFO انطباق با آن را تضمین و ترویج می کند عمل کنید و سایر قوانین و مقررات از طریق ترکیبی از گشت‌های زمینی، هوایی و دریایی و همچنین فعالیت‌های آموزشی و آگاهی‌بخشی.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.