بازرسان فدرال در حال بررسی سقوط بانک سیلیکون ولی هستند. SVB و مدیران ارشد مورد شکایت سهامداران – بیت کوین نیوز

پس از سقوط SVB در جمعه گذشته، شرکت مادر بانک سیلیکون ولی، گروه مالی SVB و دو مدیر ارشد از سوی سهامداران شکایت کردند. اقدام دسته جمعی پیشنهادی SVB را متهم می کند که این واقعیت را پنهان کرده است که افزایش نرخ بهره بانک را در معرض خطر قرار می دهد. علاوه بر این،

کد خبر : 333526
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
بازرسان فدرال در حال بررسی سقوط بانک سیلیکون ولی هستند.  SVB و مدیران ارشد مورد شکایت سهامداران – بیت کوین نیوز


پس از سقوط SVB در جمعه گذشته، شرکت مادر بانک سیلیکون ولی، گروه مالی SVB و دو مدیر ارشد از سوی سهامداران شکایت کردند. اقدام دسته جمعی پیشنهادی SVB را متهم می کند که این واقعیت را پنهان کرده است که افزایش نرخ بهره بانک را در معرض خطر قرار می دهد. علاوه بر این، منابع ناشناس می گویند وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در حال تحقیق در مورد سقوط بانک سیلیکون ولی هستند.

گزارش می گوید تحقیقات در مورد سقوط بانک سیلیکون ولی شامل فروش سهام توسط مدیران ارشد می شود

بر اساس گزارشات در 13 مارس، گروه مالی SVB، شرکت مادر بانک سیلیکون ولی، و مدیر عامل آن، گرگ بکر و مدیر مالی، دانیل بک، در یک شکایت نام برده شده اند. رویترز گزارش داد که اقدام دسته جمعی پیشنهادی بانک و مدیران ارشد را متهم می کند که آسیب احتمالی را که افزایش نرخ بهره می تواند برای موسسه مالی که اکنون شکست خورده وارد کند، پنهان کند. این دعوای دسته جمعی در دادگاه فدرال در سن خوزه، کالیفرنیا ثبت شد و توسط Chandra Vanipenta، که نماینده سهامداران SVB است، رهبری می شود.

بانک سیلیکون ولی در روز جمعه توسط شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) تحت نظارت قرار گرفت. روز یکشنبه، فدرال رزرو، FDIC و خزانه داری ایالات متحده اعلام کردند که تمام سپرده گذاران بازپرداخت خواهند شد. FDIC سپس SVB را به یک بانک پل تحت کنترل خود تبدیل کرد و این موسسه مالی را روز دوشنبه به روی سپرده گذاران باز کرد. شکایت علیه SVB به دنبال خسارات نامشخص برای سهامداران است و Vanipenta ادعا می کند که بانک و مدیران اجرایی باید این واقعیت را افشا می کردند که افزایش نرخ های صندوق فدرال می تواند شرکت را تضعیف کند.

علاوه بر شکایت علیه SVB، منابع ناشناس به وال استریت ژورنال فاش کردند که وزارت دادگستری (DOJ) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در حال بررسی سقوط این بانک هستند. ژورنال گزارش داد که هر یک از آژانس های فدرال تحقیقات جداگانه ای را در مورد بانک شکست خورده راه اندازی کرده اند، و بازرسان همچنین در حال بررسی فروش سهام مدیران ارشد SVB قبل از سقوط هستند. به گفته این منابع، تحقیقات وزارت دادگستری شامل دادستان های سانفرانسیسکو و واشنگتن است.

برچسب ها در این داستان

مسئولیت پذیری، بانکداری، بانک ها، بریج بانک، کالیفرنیا، مدیر عامل، CFO، چاندرا وانیپنتا، اقدام کلاسی، سقوط، خسارت، سپرده گذاران، افشا، مدیران اجرایی، FDIC، دادگاه فدرال، شرکت بیمه سپرده فدرال، نرخ وجوه فدرال، فدرال رزرو، مالی موسسه، نرخ بهره، تحقیق، شکایت، دادستان، سانفرانسیسکو، سان خوزه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار، سهامداران، بانک سیلیکون ولی، فروش سهام، SVB، گروه مالی SVB، خزانه داری، وزارت دادگستری ایالات متحده، وال استریت ژورنال، واشنگتن

به نظر شما نتیجه تحقیقات در مورد سقوط بانک سیلیکون ولی چه خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.