بازدید ۶۱۰ هزار مسافر از غارعلیصدر

[ad_1] ایسنا/همدان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کبودراهنگ از بازدید ۹۵۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد. مهدی غلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۹۵۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید داشته‌اند که از این آمار، ۹۰۰

کد خبر : 458665
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
بازدید ۶۱۰ هزار مسافر از غارعلیصدر

[ad_1]

ایسنا/همدان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کبودراهنگ از بازدید ۹۵۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۹۵۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید داشته‌اند که از این آمار، ۹۰۰ هزار نفر آن به صورت بلیط بوده است.

وی با بیان اینکه غارعلیصدر در صدر بیشترین بازدید مسافران از جاذبه‌های گردشگری کبودراهنگ  بوده و پس از آن بیشترین بازدید به باغ وحش علیصدر اختصاص داشته است، خاطرنشان کرد: روستای هدف گردشگری اکنلو، تالاب شیرین‌سو، روستای سراب و سایر جاذبه‌ها از دیگر مراکزی بوده است که گردشگران و مسافران از آن بازدید داشته‌اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کبودراهنگ یادآور شد: تعداد بازدید ثبت شده غارعلیصدر از ابتدای سال تاکنون ۶۱۰ هزار نفر بوده است.

وی از فعالیت دو خانه بومگردی در این شهرستان خبر داد و گفت: این خانه‌های بومگردی در روستای سراب دارای فعالیت هستند، ضمن اینکه این روستا مستعد راه‌اندازی خانه‌های بومگردی بیشتری است.

غلامی با اشاره به واقع شدن روستای سراب در پنج کیلومتری روستای علیصدر تصریح کرد: مسافران و گردشگران برای  رفتن به غارعلیصدر باید از روستای سراب عبور کنند که این روستا نیز به علت نزدیکی به علیصدر پتاسیل مناسبی برای راه‌اندازی خانه‌های بومگردی بیشتر دارد ضمن اینکه یکی از جاذبه‌های بالقوه این روستا غار سراب بوده که هنوز به مرحله بازگشایی نرسیده است. 

وی همچنین روستای علیصدر را مستعد راه‌اندازی خانه‌های بومگردی دانست و خاطرنشان کرد: روستای علیصدر بیشتر در زمینه اسکان موقت مسافران و گردشگران ورود داشته و تاکنون نسبت به راه‌اندازی خانه‌های بومگردی در این روستا اقدام نشده است‌.

غلامی با بیان اینکه از افرادی که برای راه‌اندازی خانه‌های بومگردی در این شهرستان اقدام کنند، حمایت خواهیم داشت، گفت: قبل از کرونا چندین متقاضی راه‌اندازی خانه‌های بوم‌گردی در شهرستان مراجعه داشتند که به علت شرایط کرونا دیگر پیگیر موضوع نشدند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.