بازدید ۲۵۰۰۰ گردشگر از بنادر «ترکمن» و «گز» در گلستان

ایسنا/گلستان مدیر دریانوردی و بنادر استان گلستان با اشاره به افزایش تعداد گردشگران و مسافران نوروزی بازدید کننده از اسکله ها و بنادر این استان، گفت: بالغ بر 25 هزار نفر از بنادر گلستان بازدید کردند. اله یار اسعدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تلاش سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه

کد خبر : 184952
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
بازدید ۲۵۰۰۰ گردشگر از بنادر «ترکمن» و «گز» در گلستان



ایسنا/گلستان مدیر دریانوردی و بنادر استان گلستان با اشاره به افزایش تعداد گردشگران و مسافران نوروزی بازدید کننده از اسکله ها و بنادر این استان، گفت: بالغ بر 25 هزار نفر از بنادر گلستان بازدید کردند.

اله یار اسعدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تلاش سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه گردشگری دریایی، اظهار کرد: در استان گلستان نیز با وجود دو بندر ترکمن و گز تلاش کردیم تا فضا را برای گردشگری و بازدید مسافران نوروزی و علاقه مندان به این حوزه فراهم و مهیا کنیم.

وی از ارائه خدمات به مسافران دریایی از جمله نصب بنر راهنمای مسافر جهت سوار شدن به شناور، بروشور، جلیقه نجات و حلقه نجات در ایستگاه های تعاونی قایقرانی مسافری شهرستانهای ساحلی استان گلستان خبر داد و افزود: در ایام تعطیلات نوروز بازدیدهای منظم همکاران واحد دریایی بنادر گلستان ازقایق ها و اسکله های شهرهای بندرگز و بندرترکمن در دستور کار قرار دارد.

مدیر دریانوردی و بنادر استان گلستان با تاکید بر اینکه تمامی عوامل اجرایی در ایام نوروز با سرکشی از اسکله ها و قایق ها درصورت مشاهده هر گونه موارد ناایمن و مخاطره دار توسط قایق ها و شناورهای حامل مسافران دریایی جلوگیری خواهند کرد، خاطرنشان کرد: اجازه تردد به قایق ها و شناورهای حامل مسافران دریایی به هیچ عنوان داده نخواهد شد و مردم از این بابت نگران نباشند.

اسعدی با اشاره به اینکه آخرین آمار از میزان استقبال مسافران نوروزی از امکانات قایقرانی دو اسلکه در بندر گز و بندر ترکمن حاکی از این است که تا پایان روز ۷ فروردین‌ماه ۲۵ هزار بلیت قایقرانی در این مراکز به مسافران نوروزی فروخته شده است، تصریح کرد: با توجه به استقرار تیم‌های نظارتی بنادر و دریانوردی استان گلستان متشکل از واحدهایی دریایی و گارد انتظامات در بندر ترکمن و بندر گز، تاکنون هیچگونه حادثه و برخورد و تصادمی برای شناورها و نیز مسافران نوروزی، گزارش نشده است.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.