بازدید بیش از ۸۰۰۰ مهمان ویژه خارجی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

[ad_1] رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت:ازدیدکنندگان از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم به لحاظ کمی و هم کیفی اهمیت دارند، در این میان، قشری که باید سراغش برویم نوجوانان و جوانان هستند. به گزارش ایسنا، سردار بهمن کارگر  در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل موزه ملی انقلاب

کد خبر : 467898
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
بازدید بیش از ۸۰۰۰ مهمان ویژه خارجی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

[ad_1]

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت:ازدیدکنندگان از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم به لحاظ کمی و هم کیفی اهمیت دارند، در این میان، قشری که باید سراغش برویم نوجوانان و جوانان هستند.

به گزارش ایسنا، سردار بهمن کارگر  در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری کبنی بر اینکه تولیدات و فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس و مقاومت باید ۱۰۰ برابر شود،  بیان کرد: یقین داریم با توجه ظرفیت‌های موجود در کشور و همت همگانی می‌توانیم مطالبه معظم‌له را محقق کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد:رزمندگان دفاع مقدس از ابتدا دنبال تولید و نوآوری بودند که امروز در نتیجه تلاش‌ و پشتکار آن‌ها، جزو کشورهای پیشرفته هستیم. اگر امروز نیز با همان رویکرد دفاع مقدس حرکت کنیم و ارزش‌های آن دوران را ترویج و نشر دهیم، جوانان می‌پذیرند و به پیشرفت دوچندان خواهیم رسید.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه، نتایج نظرسنجی جدیدی که انجام شده است، نشان می‌دهد مردم استقبال و اقبال خوبی نسبت به شهدا، شهدای گمنام و ترویج فرهنگ‌ دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها دارند، ادامه داد: نزدیک به ۹۰ درصد مردم از اینکه خیابان‌ها به نام شهدا ‌نام‌گذاری شود، استقبال کرده‌اند و این در حالی است که ۷۰ درصد افراد نظرسنجی شده نسبتی با دفاع مقدس نداشتند. 

 سردار کارگر  در ادامه به اهمیت استفاده از نخبگان و موضوع مخاطب‌شناسی اشاره و تیادآور شد: موضوع مخاطب‌شناسی مهم است؛ بنابراین به‌دنبال این هستیم که موزه‌های دفاع مقدس محلی برای حضور پیشکسوتان و جوانان باشد تا سوالات نسل جوان در این اماکن پاسخ داده شود، چرا که معتقدیم اگر دفاع مقدس را درست به مردم و جوانان تبیین کنیم، به بسیاری از سوالات پاسخ داده می‌شود. 

وی شناخت ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهر تهران را در این روند ضروری دانست و تأکید کرد: قرارگیری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پایتخت با توجه به اینکه شهر تهران از تنوع سیاسی، فرهنگی و اجتماعی عظیمی برخوردار است می‌تواند یک فرصت گران‌قیمت باشد.  بازدیدکنندگان از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم به لحاظ کمی و هم کیفی اهمیت دارند، در این میان، قشری که باید سراغش برویم نوجوانان و جوانان هستند.

سردار کارگر در بخش پایانی سخنان خود، حضور بیش از هفت میلیون نفر در اردوهای راهیان نور تا قبل از شیوع ویروس کرونا را کار بزرگ و ارزشمندی دانست و با تاکید بر اینکه، این کار بزرگ در موزه هم باید اتفاق بیفتد، گفت: ملاک در ارزیابی عملکرد موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تعداد بازدیدکننده‌ها و برگزاری برنامه‌های ویژه دفاع مقدس در آن است.

وی افزود: براساس آمار بیش از ۸۰۰۰ مهمان ویژه خارجی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرده‌اند که اتفاق بسیار خوبی است، اما زمانی توفیق حاصل می‌شود که این مکان پاتوق فرهنگی شود و پیشکسوتان دفاع مقدس در ساعاتی از روز بخشی از اقدامات فرهنگی موزه را عهده‌دار شوند. 

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.