بازخوانی دیدار وزیر دفاع آنیتا آناند و معاون نخست وزیر و وزیر دفاع جمهوری لتونی دکتر آرتیس پابریکس

[ad_1] بازخوانی آنیتا آناند وزیر دفاع امروز در جریان سفر خود به کانادا با آرتیس پابریکس معاون نخست وزیر و وزیر دفاع لتونی دیدار کرد. 23 مارس 2022 – اتاوا، اونت. – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا آنیتا آناند وزیر دفاع امروز در جریان سفر خود به کانادا با آرتیس پابریکس معاون نخست وزیر

کد خبر : 182756
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۰۲
بازخوانی دیدار وزیر دفاع آنیتا آناند و معاون نخست وزیر و وزیر دفاع جمهوری لتونی دکتر آرتیس پابریکس

[ad_1]

بازخوانی

23 مارس 2022 – اتاوا، اونت. – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

آنیتا آناند وزیر دفاع امروز در جریان سفر خود به کانادا با آرتیس پابریکس معاون نخست وزیر و وزیر دفاع لتونی دیدار کرد.

وزیر آناند و وزیر پابریکس حمله فاحش، غیرقانونی و غیرقانونی روسیه علیه تمامیت ارضی، حاکمیت و استقلال اوکراین را محکوم کردند. وزیر آناند و وزیر پابریکس مجدداً از روسیه خواستند تا فوراً تمام اقدامات خصمانه و تحریک آمیز علیه اوکراین را متوقف کند و تمام نیروهای نظامی و نیابتی خود را از این کشور خارج کند.

وزیران توافق کردند که حمله روسیه به اوکراین همچنین حمله به نظم بین المللی مبتنی بر قوانین است و در نتیجه، ناتواقدامات بازدارنده و تدافعی در جناح شرقی اتحاد مهمتر از همیشه است.

در این راستا، وزیر پابریکس از کمک های کانادا به امنیت جناح شرقی ناتو از جمله لتونی قدردانی کرد. از سال 2017، کانادا رهبری گروه جنگی تقویت‌شده ناتو در لتونی را بر عهده دارد و تقریباً 540 پرسنل کانادایی در این کشور مستقر هستند.

وزیر پابریکس از تصمیم کانادا برای تمدید عملیات REASSURANCE برای چند سال فراتر از سال 2023 و استقرار قابلیت‌های نظامی اضافی در جناح شرقی ناتو تشکر کرد.

وزیر آناند تایید کرد که استقرار تا 460 اضافی CAF پرسنل اعلام شده توسط کانادا در فوریه 2022 به خوبی در حال انجام است و به روز رسانی های خاصی را به وزیر پابریکس ارائه کرده است:

  • در دریا، کانادا سهم خود را به نیروهای دریایی ناتو در منطقه دو برابر می کند. روز شنبه، 19 مارس، وزیر آناند در مراسم عزیمت به این کشور شرکت کرد HMCS هالیفاکسکه با بیش از 250 ملوان و یک هلیکوپتر دریایی سوار شده در راه پیوستن به گروه 1 دریایی ایستاده ناتو است. HMCS هالیفاکس به HMCS می پیوندد مونترال، که در حال حاضر در آب های اروپا مستقر شده است.
  • در زمین، کانادا در حال افزودن قابلیت ها و پرسنل نظامی جدید به گروه نبرد در لتونی است. یک گروه پیشرو برای باتری توپخانه با ناظران جلو و یک سیستم هوایی بدون سرنشین قبلاً در لتونی مستقر شده است. در 19 مارس، یک RCAF هواپیمای CC-177 از 8 وینگ ترنتون حامل اعضای ارتش کانادا و اسلحه های توپخانه M777 به لتونی حرکت کرد. کانادا همچنین به بخش چندملیتی شمال کمک خواهد کرد و در حال حاضر در حال بررسی این است که این مشارکت چگونه خواهد بود.
  • در هوا، یک هواپیمای گشت دریایی آرورا CP-140 قبلاً به فرماندهی ناتو منتقل شده است و کانادا در تابستان امسال چرخش بعدی پلیس هوایی پیشرفته ناتو را در رومانی آغاز خواهد کرد.

وزیر آناند همچنین تاکید کرد که کانادا تا 3400 سرباز متعهد به نیروهای واکنش ناتو (NRF) دارد که در صورت درخواست مستقیم ناتو، مستقر خواهند شد. این ترکیبی از قابلیت های ارتش، نیروی هوایی و دریایی است.

وزیر آناند و وزیر پابریکس در جریان گفتگوهای خود به طور مجازی با پرسنل ارتش کانادا مستقر در CFB والکارتیر، که امروز به عنوان بخشی از یک توپخانه ارتش کانادا به لتونی می رود. وزرا از این سربازان به خاطر کارشان در حمایت از اتحاد ناتو تشکر کردند و برای آنها سفری امن به لتونی آرزو کردند.

دو وزیر بر اهمیت تداوم ارائه کمک های نظامی جامع به اوکراین توافق کردند. وزیر آناند به اشتراک گذاشت که کانادا از فوریه 2022 شش بخش کمک نظامی به اوکراین را اعلام کرده است و تأیید کرد که بسیاری از این کمک ها به مقامات اوکراینی تحویل داده شده است و در مناقشه فعلی تفاوت ایجاد می کند.

دو وزیر توافق کردند که هم کانادایی ها و هم لتونی ها از روابط دفاعی قوی بین کانادا و لتونی سود می برند و مصمم شدند که به عنوان متحدان ناتو برای رسیدگی به چالش های امنیتی فعلی و در حال ظهور به همکاری ادامه دهند.

مخاطب

دنیل میندن
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر دفاع ملی
تلفن: 613-996-3100
پست الکترونیک: [email protected]

روابط رسانه ای
وزارت دفاع ملی
تلفن: 613-904-3333
پست الکترونیک: [email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.