بازخوانی تماس ویدئویی کنفرانس بین وزرای دفاع کانادا و اوکراین

[ad_1] 25 ژانویه 2022 – اتاوا، اونت. – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا امروز آنیتا آناند وزیر دفاع اوکراین با اولکسی رزنیکوف وزیر دفاع اوکراین از طریق ویدئو کنفرانس گفتگو کرد. این در ادامه تماس هفته گذشته وزرا بود. در جریان این تماس، وزیر آناند اشاره کرد که مشتاقانه منتظر دیدار حضوری با وزیر

کد خبر : 160798
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 ژانویه 2022 - 4:37
بازخوانی تماس ویدئویی کنفرانس بین وزرای دفاع کانادا و اوکراین

[ad_1]

25 ژانویه 2022 – اتاوا، اونت. – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

امروز آنیتا آناند وزیر دفاع اوکراین با اولکسی رزنیکوف وزیر دفاع اوکراین از طریق ویدئو کنفرانس گفتگو کرد. این در ادامه تماس هفته گذشته وزرا بود.

در جریان این تماس، وزیر آناند اشاره کرد که مشتاقانه منتظر دیدار حضوری با وزیر رزنیکوف در آینده نزدیک است، از جمله برای بحث بیشتر در مورد وضعیت امنیتی در اوکراین. وزیر رزنیکوف قدردانی اوکراین را از حمایت نیروهای مسلح کانادا از نیروهای امنیتی اوکراین از طریق عملیات UNIFIER، ماموریت آموزش و ظرفیت سازی کانادا، تکرار کرد.

وزیران درباره نگرانی‌های فزاینده خود در رابطه با تجاوزات و افزایش نظامی روسیه در اوکراین و اطراف آن، و همچنین عدم تمایل مسکو برای تعامل جدی با این موضوع و ارائه پیشنهادهای معقول برای کاهش تنش بحث کردند. در این نشست همچنین بر تعامل قبلی و فعلی کانادا در اوکراین متمرکز شد و هر دو وزیر در مورد کمک های اضافی که کانادا می تواند به طور بالقوه ارائه دهد صحبت کردند.

وزیران همچنین اهمیت امنیت جمعی و نیاز به تقویت هماهنگی با شرکا و متحدان در حمایت از حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین را تشخیص دادند.

پیوندهای مرتبط

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.