بازخوانی تماس میان آنیتا آناند وزیر دفاع و لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده

[ad_1] 29 مارس 2022 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا آنیتا آناند، وزیر دفاع، امروز با لوید جی آستین سوم، وزیر دفاع ایالات متحده دیدار مؤثری داشت. وزیر آناند وزیر آستین را در مورد پروژه توانایی جنگنده آینده کانادا و به ویژه تصمیم دولت کانادا برای ورود به مرحله نهایی سازی فرآیند

کد خبر : 185224
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۲۹
بازخوانی تماس میان آنیتا آناند وزیر دفاع و لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده

[ad_1]

29 مارس 2022 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

آنیتا آناند، وزیر دفاع، امروز با لوید جی آستین سوم، وزیر دفاع ایالات متحده دیدار مؤثری داشت.

وزیر آناند وزیر آستین را در مورد پروژه توانایی جنگنده آینده کانادا و به ویژه تصمیم دولت کانادا برای ورود به مرحله نهایی سازی فرآیند خرید با لاکهید مارتین و دولت ایالات متحده برای 88 هواپیمای جنگنده جدید F-35 به روز کرد. از طریق یک فرآیند تدارکات رقابتی و مستقل، همه پیشنهادها به طور دقیق بر اساس قابلیت، هزینه و سود اقتصادی ارزیابی شدند. F-35 به عنوان پیشنهاد برتر ظاهر شد و ثابت کرده است که یک هواپیمای بالغ، توانا و قابل همکاری است.

وزیر آناند اظهار داشت که این خرید نشان دهنده مهم ترین سرمایه گذاری در نیروی هوایی سلطنتی کانادا در بیش از 30 سال گذشته است. ناوگان جدید جت های جنگنده کانادا تضمین می کند که کانادا به خوبی برای دفاع از آمریکای شمالی در آینده مجهز است و کانادا می تواند به تعهدات خود در قبال NORAD و ناتو ادامه دهد.

وزیر آناند و آستین، وزیر امور خارجه، حمله مداوم روسیه به اوکراین را به شدت محکوم کردند و توافق کردند که کانادا و ایالات متحده به هماهنگی تلاش‌های خود برای ارائه کمک نظامی جامع به اوکراین ادامه خواهند داد.

در این زمان حیاتی برای ثبات جهانی، وزیر آناند و وزیر آستین توافق کردند که کانادا و ایالات متحده به همکاری نزدیک برای تضمین امنیت قطب شمال و قاره آمریکای شمالی به طور گسترده‌تر ادامه خواهند داد.

وزیر آناند بر تعهد کانادا به این موضوع تاکید کرد بیانیه مشترک کانادا و ایالات متحده در مورد نوسازی NORAD، که در 14 آگوست 2021 صادر شد و در مورد برنامه هایی برای پیشبرد اجرای آن بحث شد. وزیر آناند اظهار داشت که نوسازی نوراد یک اولویت کلیدی برای دولت کانادا است. وزیر آناند و وزیر آستین به همکاری نزدیک بر روی برنامه‌های مدرن کردن نوراد – سنگ بنای روابط دفاعی کانادا و ایالات متحده – ادامه خواهند داد و وزیر آناند بر تعهد خود برای ارائه بسته‌ای قوی برای مدرن‌سازی نوراد در کوتاه‌مدت تاکید کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.