بازار APENFT باعث کاهش NFT در اکوسیستم TRON می شود – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. سنگاپور، سنگاپور / 26 مارس 2022 / — هدف APENFT Marketplace کاهش موانع ورود کاربران از طریق یک بازار جدید NFT و ایجاد نیروهای جدید در جامعه TRON با انتشار نشان‌های انحصاری Genesis NFT در تاریخ 31 مارس است. هدف APENFT به عنوان یک پایه هنری ضروری در اکوسیستم TRON،

کد خبر : 183754
تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
بازار APENFT باعث کاهش NFT در اکوسیستم TRON می شود – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. سنگاپور، سنگاپور / 26 مارس 2022 / — هدف APENFT Marketplace کاهش موانع ورود کاربران از طریق یک بازار جدید NFT و ایجاد نیروهای جدید در جامعه TRON با انتشار نشان‌های انحصاری Genesis NFT در تاریخ 31 مارس است.

هدف APENFT به عنوان یک پایه هنری ضروری در اکوسیستم TRON، دستیابی به مجموعه‌ای در سراسر جهان و ایجاد پلی برای هنرمندان برتر سنتی برای ورود به بازار NFT است. این توسط فناوری زیربنایی شبکه TRON با پشتیبانی گسترده ترین سیستم ذخیره سازی توزیع شده جهان، BitTorrent File System (BTFS) پشتیبانی می شود تا خدمات ایمن، قابل اعتماد، کارآمد و غیرمتمرکز را به دوستداران هنر NFT در سراسر جهان ارائه دهد.

مانند نحوه دموکراتیزه کردن امور مالی توسط بلاک چین، APENFT آثار هنری برجسته را به NFT تبدیل می کند. نحوه میزبانی آثار هنری را ارتقا می دهد و آنها را از آیتم های منحصر به فرد نخبگان به چیزی که واقعاً متعلق به مردم است تبدیل می کند. APENFT به هنر برای همه اعتقاد دارد.

نشان جنسیس NFT یک هویت انحصاری برای کاربران TRON در پلتفرم است. در مجموع 10000 نشان رایگان بین کاربران فعال انجمن TRON و مشارکت کنندگان کلیدی توزیع می شود و هر کاربر واجد شرایط می تواند فقط یک نشان ادعا کند.

هر دارنده نشان جنسیس NFT حق دریافت ایردراپ از بازار APENFT و فرصت مجاز برای دورهای نامحدود فروش عمومی آینده را دارد. پس از دریافت نشان جنسیس NFT، کاربران می توانند آن را در بازار APENFT با قیمت گذاری خود بفروشند. پس از فروخته شدن، کاربران دیگر از حقوقی که به همراه دارد بهره مند نخواهند شد.

پس از راه اندازی APENFT Marketplace، این بنیاد همچنین برنامه TRON 101 را اجرا خواهد کرد، که به خودی خود یک ابتکار مشارکت جامع جامعه است که برای حمایت مالی از توسعه دهندگان NFT، تنوع بخشیدن به چشم انداز بازار، و ایجاد انگیزه برای تیم های برجسته سازندگان در سراسر جهان است. منابع NFT بیشتری را کشف می کند و در نهایت یک بازار برتر NFT با محصولات همه دسته ها و تجربه کاربری برتر ارائه می دهد.

با توسعه بازار APENFT، امید این است که یک اکوسیستم NFT پویا و پررونق برای کاربران، توسعه دهندگان، سازندگان و سرمایه گذاران در داخل و خارج از اکوسیستم TRON ایجاد کنیم و پل تمام بازارهای NFT را ایجاد کنیم.

درباره APENFT

APENFT که در 29 مارس 2021 در سنگاپور به طور رسمی ثبت شد، توسط فناوری زیربنایی بلاک چین TRON، با پشتیبانی اضافی از بزرگترین سیستم ذخیره سازی توزیع شده جهان، BitTorrent File System (BTFS) پشتیبانی می شود. هدف APENFT در هسته اصلی ماموریت ما تسهیل اقتصاد خالق است و در عین حال گنجاندن مالی و فرهنگی را در متاورژن تسریع می کند. چشم انداز ما این است که هم دنیای مجازی و هم دنیای واقعی را یکپارچه ادغام کنیم. بنیاد APENFT اولین بنیاد هنری NFT در جهان است که خریدهای متقاطع را انجام می دهد. هدف ما ایجاد پل ارتباطی بین ذینفعان در دنیای هنر سنتی و جامعه هنر دیجیتالی است که حول NFT ها در حال ظهور هستند، فراگیری و تنوع را ترویج می کنیم، مخاطبان چند رسانه ای خود را گسترش می دهیم و مشارکت همه اعضا را افزایش می دهیم. در آینده، مجموعه ما از طریق مجموعه ای از نمایشگاه های آنلاین مدیریت شده در متاورس برای کل جامعه در دسترس خواهد بود.

تماس با APENFT:

مایلز وانگ

[email protected]


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.