بازار کریپتو هند به طور قابل توجهی آسیب می بیند – کارشناسان می گویند که حجم معاملات بعید است به این زودی بهبود یابد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] حجم معاملات کریپتو در هند در سال جاری به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. فروپاشی FTX این مشکل را تشدید کرده است و به “احساسات موجود در توکن های رمزنگاری” آسیب می رساند. کارشناسان رمزنگاری محلی انتظار بهبودی در آینده نزدیک را ندارند «مگر اینکه اتفاقی چشمگیر در بودجه اتحادیه آینده رخ دهد».

کد خبر : 298550
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 دسامبر 2022 - 11:00
بازار کریپتو هند به طور قابل توجهی آسیب می بیند – کارشناسان می گویند که حجم معاملات بعید است به این زودی بهبود یابد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

حجم معاملات کریپتو در هند در سال جاری به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. فروپاشی FTX این مشکل را تشدید کرده است و به “احساسات موجود در توکن های رمزنگاری” آسیب می رساند. کارشناسان رمزنگاری محلی انتظار بهبودی در آینده نزدیک را ندارند «مگر اینکه اتفاقی چشمگیر در بودجه اتحادیه آینده رخ دهد».

کارشناس می‌گوید بازار کریپتو هند از ماه آوریل مرده است

حجم معاملات ارزهای دیجیتال در صرافی های اصلی هند در سال جاری به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. Moneycontrol روز دوشنبه به نقل از داده های شرکت تحقیقاتی Crebaco گزارش داد که از زمان سقوط صرافی کریپتو FTX، صرافی های بزرگ در هند بین 34 تا 50 درصد از حجم معاملات را از دست داده اند. با این حال، کاهش مدت ها قبل از انفجار FTX آغاز شد. یکی از بزرگترین پلتفرم های معاملات ارزهای دیجیتال در هند، وزیرکس، 97.99 درصد از حجم معاملات خود را از ابتدای سال تا 22 دسامبر از دست داد.

سیذارت سوگانی، مدیرعامل کرباکو به این نشریه گفت:

من فکر نمی کنم بسیاری از این کاهش حجم معاملات اخیر ناشی از FTX باشد. بازار در هند از آوریل 2022 متوقف شده است.

او ادامه داد: “من انتظار هیچ اقدام یا بهبودی برای این بخش در هند در شش ماه آینده ندارم، تا زمانی که چیزی مهم در بودجه اتحادیه اعلام شود.”

معاون بازاریابی وزیرکس، راجاگوپال منون، اظهار داشت: «همه چیز به حذف/کاهش TDS (مالیات کسر شده در منبع) و سود سرمایه بدون جبران ضرر و زیان بازمی گردد. هیچ کس به این دلیل در صرافی های هند معامله نمی کند.

در بودجه سال 2022 اتحادیه امسال، دولت هند 30 درصد مالیات بر درآمد بر دارایی‌های دیجیتال مجازی، از جمله ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و 1 درصد TDS برای تمام تراکنش‌های 10000 روپیه (121 دلار) یا بیشتر اعمال کرد.

منون تاکید کرد:

تا زمانی که اتفاق چشمگیری در بودجه امسال رخ ندهد، به این زودی شاهد بهبودی پایدار در حجم معاملات نیستیم.

چگونه سقوط FTX بر صنعت کریپتو هند تأثیر می گذارد

«کاربران هندی به جز این احساسات، چندان تحت تأثیر FTX قرار نگرفته اند. یکی از مدیران ارشد صرافی ارزهای دیجیتال به این نشریه گفت که احساسات منفی در اطراف این بخش توسط FTX اغراق شده است. آن شخص توضیح داد:

سرمایه گذاران هندی، پس از TDS، به بایننس و نه FTX نقل مکان کرده اند، زیرا بایننس تراکنش های همتا به همتا (P2P) داشت، اما FTX چنین نیست. اگر INR دارید، تنها صرافی‌های خارجی که می‌توانید با آن معامله کنید، بایننس و کوکوین هستند.

سوگانی به طور مشابه توضیح داد که سقوط FTX به “احساسات موجود در توکن های رمزنگاری” آسیب رساند. او افزود: «آنچه بعداً ظاهر شد، صنعت کریپتو را چند سال عقب انداخت.»

در همین حال، هند هنوز سیاستی در مورد ارزهای دیجیتال ارائه نکرده است. وزیر دارایی این کشور پیشتر فاش کرده بود که دولت هند در حال برنامه ریزی برای بحث در مورد مقررات کریپتو با کشورهای G20 در تلاش برای ایجاد یک چارچوب نظارتی مبتنی بر فناوری برای دارایی های کریپتو است. دولت اخیراً پارلمان را در مورد وضعیت لایحه ارزهای دیجیتال خود به روز کرده است.

بانک مرکزی هند، Reserve Bank of India (RBI)، به تلاش برای ممنوعیت همه ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتر ادامه داده است. Shaktikanta Das، فرماندار RBI اخیراً گفته است که اگر اجازه رشد داده شود، بحران مالی بعدی از کریپتو ناشی خواهد شد.

برچسب ها در این داستان

Binance، حجم معاملات کریپتو، حجم معاملات ارزهای دیجیتال، ftx، FTX تاثیر هند، کاربران هندی FTX، هند، حجم معاملات کریپتو هند، دولت هند، TDS، بودجه اتحادیه، کریپتو بودجه اتحادیه، وزیرکس

آیا فکر می کنید دولت هند در سال آینده چیزی مثبت برای صنعت کریپتو اعلام خواهد کرد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.