بازار کار ایالات متحده هنوز یادداشت پاول را دریافت نکرده است

[ad_1] او پس از پایان نشست دو روزه سیاستگذاری به خبرنگاران گفت که چشم انداز ورود آمریکایی های بیشتری به نیروی کار به بانک مرکزی ایالات متحده کمک می کند تا تورم بالا را بدون افزایش زیاد بیکاری رام کند. انتشار گزارش حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی آوریل وزارت کار در روز جمعه، نشانه‌ای اندک از

کد خبر : 203357
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۲۲
بازار کار ایالات متحده هنوز یادداشت پاول را دریافت نکرده است

[ad_1]

او پس از پایان نشست دو روزه سیاستگذاری به خبرنگاران گفت که چشم انداز ورود آمریکایی های بیشتری به نیروی کار به بانک مرکزی ایالات متحده کمک می کند تا تورم بالا را بدون افزایش زیاد بیکاری رام کند.

انتشار گزارش حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی آوریل وزارت کار در روز جمعه، نشانه‌ای اندک از دریافت پیام پاول نشان داد: مشاغل 428000 شغل دیگر اضافه کردند، نیروی کار کاهش یافت و دستمزدها با سرعت سالانه 5.5 درصد رشد کردند.

با این حال، اقتصاددانان می گویند که این گزارش ممکن است نشان دهنده شروع نوعی تعدیل باشد که رئیس فدرال رزرو امیدوار است شاهد آن باشد:

سودهای شغلی قوی، تسهیل رشد دستمزد

وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، فدرال رزرو می خواهد افراد بیشتری یک ماه به ماه دیگر کار کنند. علیرغم بحث در مورد مشاغلی که در تلاش برای استخدام هستند، این واقعیت که حقوق و دستمزدها برای دوازدهمین ماه متوالی بیش از 400000 افزایش یافته است یک امتیاز مثبت است.

این افزایش، اقتصاد ایالات متحده را با تنها 1.2 میلیون شغل باقی مانده برای رسیدن به این هدف – و فقط 500,000 در بخش خصوصی، یک قدم به بازیابی سطح اشتغال قبل از همه گیری نزدیکتر کرد. حتی ممکن است این کشور در سال آینده به سطح روند قبلی خود بازگردد. این به معنای درآمد بیشتر خانوار و اقتصاد مقاومتی تر است.

گرافیک- حفره شغلی پیش روی بایدن و فدرال رزرو: https://graphics.reuters.com/USA-ECONOMY/JOBS/jbyprzlrqpe/chart.png

حتی بیشتر به میل پاول، به نظر می رسد که سرعت رشد ماهانه دستمزدها در حال کاهش است. با میانگین 0.3 درصد در سه ماه گذشته، این سرعت کمترین میزان در یک سال است.

«گزارش اشتغال امروز با یک سناریوی فرود نرم مطابقت دارد. الن گسکه، اقتصاددان ارشد در PGIM Fixed Income، گفت: افزایش شغلی قابل قبول … با وجود این، ما شاهد تعدیل درآمد متوسط ​​ساعتی هستیم. ما افزایشی را که در اواخر سال گذشته شاهد بودیم، کاهش دادیم.»

گرافیک- رشد دستمزد متوسط ​​است: https://graphics.reuters.com/USA-FED/JOBS/klpyklrglpg/chart.png

اوج عدم تطابق؟

پاول بر تعداد بیش از حد فرصت های شغلی در مقایسه با رتبه بیکاران تمرکز کرده است، عدم تطابق نسبت های تاریخی با نزدیک به دو شغل خالی برای هر فردی که بیکار است.

گسکه معتقد است که تقریباً به طور قطع با اختلالات مرتبط با کووید و بازگشایی اقتصاد به همان اندازه مخرب مرتبط است.

او خاطرنشان کرد: «اگر می‌خواستید درهای خود را باز کنید، باید شخصی را استخدام می‌کردید، وضعیتی که شرکت‌ها را نیز «نسبت به افزایش دستمزدها حساس نمی‌کرد».

در این مرحله، پویایی ممکن است در حال تغییر باشد، به ویژه با تورم بالا و نوسانات بازار که منجر به احتیاط بیشتر در مورد طرح های استخدام می شود.

ارائه‌دهنده حقوق و دستمزد UKG، که نوبت کاری را در زمان واقعی ردیابی می‌کند، خاطرنشان کرد که در اواخر آوریل، پس از تکمیل بررسی‌های وزارت کار برای گزارش مشاغل آن ماه، تقاضا برای کارگران در تعدادی از صنایع، از جمله خرده‌فروشی، لجستیک و تولید به‌طور محسوسی کاهش یافت.

این می تواند نشانه کاهش قریب الوقوع باشد از میانگین نیم میلیون شغلی که هر ماه از ابتدای سال 2021 به دست می آید به چیزی بیشتر از 178000 شغل در ماه که در دو سال قبل از همه گیری مشاهده شده است.

دیو گیلبرتسون، معاون رئیس‌جمهور UKG گفت: «آنچه که ما شاهد آن بوده‌ایم، سرعت بخشیدن به روند نزولی طی چند هفته گذشته است.

سوفیا کوروپکیج، اقتصاددان مودیز آنالیتیکس پیش بینی کرد که رشد ماهانه مشاغل تا پایان سال جاری به حدود 200000 نفر کاهش خواهد یافت.

بدن های کمتر

کاهش جزئی در نرخ مشارکت نیروی کار در ماه گذشته به 62.2 درصد از 62.4 درصد در ماه مارس، همراه با کاهش نزدیک به 400000 نفر در تعداد افراد شاغل یا جویای کار، یک گام به عقب بود.

پس از بهبود مستمر در ماه‌های اخیر، این کاهش باعث شد که نرخ مشارکت اقتصاد 1.2 درصد کمتر از قبل از همه‌گیری باشد.

نیک بونکر، مدیر تحقیقات اقتصادی Indeed Hiring Lab، گفت که داده‌ها را باید در چارچوب افزایش اخیر در عرضه نیروی کار بررسی کرد که شامل آنچه که او آن را «خط نقره‌ای» در افزایش نرخ اشتغال برای افراد 55 تا 64 ساله می‌داند، در نظر گرفت. و دستاوردهایی برای کارگران جوان “سن اول” که ممکن است مشارکت آنها در تابستان به طور کامل بهبود یابد.

اما یک نکته احتیاط در مورد آنچه در پیش است اضافه می کند. تعداد اعضای کمتر در بازار کار می تواند به معنای فشار بیشتر بر دستمزدها باشد تا کمتر. نرخ بیکاری فعلی 3.6 درصد از نظر تاریخی برای اقتصاد ایالات متحده پایین است، و فدرال رزرو در گذشته برای مهار تورم بدون کاهش سرعت اقتصاد به حدی که بیکاری افزایش می یابد، تلاش کرده است.

گرافیک- https://graphics.reuters.com/USA-FED/JOBS/gdpzymnnavw/chart.png

آنتا مارکوفسکا، اقتصاددان Jefferies معتقد است که بازار کار در این مقطع همچنان در حال تقویت است و پیش‌بینی می‌کند که نرخ بیکاری تا پایان دسامبر به 3 درصد کاهش یابد، رشد دستمزدها به 6 درصد افزایش یابد و تورم برای فدرال رزرو بسیار بالا باقی بماند.

او در تحلیلی از گزارش مشاغل روز جمعه نوشت: «زیر سر و صدا، بازار کار هنوز داغ است و احتمالاً داغ‌تر هم خواهد شد.

(گزارش هاوارد اشنایدر؛ ویرایش توسط دن برنز و پل سیمائو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.