بازار کار ایالات متحده با رسیدن به 261000 مورد بیکاری برای اولین بار کاهش یافت

[ad_1] با افزایش مطالبات بیکاری، بازار کار ایالات متحده کاهش یافت. مطالبات جدید برای مزایای بیکاری دولتی با 28000 افزایش به 261000 رسید. این رقم از پیش بینی 235000 ادعای اقتصاددانان فراتر رفت. این افزایش نگرانی ها را در مورد خطرات احتمالی رکود افزایش می دهد. بازار کار فشرده ثابت است علیرغم افزایش ناگهانی درخواست

کد خبر : 361117
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
بازار کار ایالات متحده با رسیدن به 261000 مورد بیکاری برای اولین بار کاهش یافت

[ad_1]

با افزایش مطالبات بیکاری، بازار کار ایالات متحده کاهش یافت. مطالبات جدید برای مزایای بیکاری دولتی با 28000 افزایش به 261000 رسید. این رقم از پیش بینی 235000 ادعای اقتصاددانان فراتر رفت. این افزایش نگرانی ها را در مورد خطرات احتمالی رکود افزایش می دهد.

بازار کار فشرده ثابت است

علیرغم افزایش ناگهانی درخواست های بیکاری، سطح کلی همچنان با بازار کار فشرده سازگار است. در ماه مه، دولت از اضافه شدن 339000 شغل به اقتصاد خبر داد. اگرچه نرخ بیکاری از 3.4 در آوریل به بالاترین سطح هفت ماهه 3.7 درصدی رسید، اما همچنان در سطوح پایین تاریخی قرار دارد.

بخش خدمات باعث رشد شغل می شود

بخش خدمات، از جمله اوقات فراغت و مهمان‌نوازی، در درجه اول باعث رشد اشتغال می‌شود و کمبود نیروی کار تجربه شده در سال‌های اخیر را جبران می‌کند. علاوه بر این، صنایعی مانند مراقبت‌های بهداشتی و آموزش با افزایش بازنشستگی در طول همه‌گیری COVID-19 مواجه شدند.

آسیب پذیری های بازار کار آشکار شد

افزایش اخیر در ادعاهای بیکاری نشان دهنده آسیب پذیری فزاینده در بازار کار است. علاوه بر این، موسسه مدیریت تامین (ISM) کاهش PMI خدمات خود را در ماه می گزارش کرد که در درجه اول به ضعف اشتغال مرتبط است. شرکت‌های خدماتی نگرانی‌هایی را ابراز کردند، از تلاش برای به حداکثر رساندن بهره‌وری با کارکنان موجود تا اجرای توقف استخدام تا زمانی که وضوح بهتری در مورد چشم‌انداز اقتصادی وجود داشته باشد.

اقتصاددانان تاثیر افزایش نرخ بهره را پیش بینی می کنند

اقتصاددانان پیش بینی می کنند که اقتصاد به زودی عواقب افزایش 500 واحدی نرخ بهره فدرال رزرو را تجربه خواهد کرد. از مارس 2022، این اقدام با هدف مهار تورم انجام شده است. در نتیجه، این با گزارش ISM مطابقت دارد، که نشان می‌دهد PMI تولید برای هفت ماه متوالی در ماه مه زیر 50 باقی مانده است که طولانی‌ترین دوره از زمان رکود بزرگ را نشان می‌دهد.

کاهش ادعای مزایای مستمر

تعداد افرادی که پس از هفته اولیه کمک دریافت می‌کنند با 37000 کاهش به 1.757 میلیون نفر رسیده است. این کاهش یک علامت مثبت است و به عنوان نماینده ای برای استخدام عمل می کند. این داده ها بر اساس گزارش ادعاها برای هفته منتهی به 27 می است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.