بازار پوشاک شب عید با فضای مجازی تنظیم می‌شود

[ad_1] «محمدحسین قمری» درباره بهره‌گیری نوین از بستر فضای مجازی در تنظیم بازار پوشاک و سایراقلام نظیر کیف و کفش جهت خرید به صرفه محصولات توسط آحاد مصرف کنندگان گفت: برای نخستین مرتبه در سطح کشور این طرح با همکاری دفاتر تخصصی نساجی و پوشاک، آماد و توزیع وزارت صمت و مشارکت اتحادیه کشوری کسب

کد خبر : 327073
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۴۶
بازار پوشاک شب عید با فضای مجازی تنظیم می‌شود

[ad_1]

«محمدحسین قمری» درباره بهره‌گیری نوین از بستر فضای مجازی در تنظیم بازار پوشاک و سایراقلام نظیر کیف و کفش جهت خرید به صرفه محصولات توسط آحاد مصرف کنندگان گفت: برای نخستین مرتبه در سطح کشور این طرح با همکاری دفاتر تخصصی نساجی و پوشاک، آماد و توزیع وزارت صمت و مشارکت اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی و پلتفرم‌ها تحت عنوان پویش پوشاک اقتصادی با نام «به‌صرفه بازار پوشاک» از ابتدای نیمه دوم اسفندماه درسراسر کشور آغاز خواهد شد.

وی ادامه‌داد: ازآنجا که هم اکنون برندهای معتبر و تولیدکنندگان بزرگ پوشاک کشور با این سکوها و پلتفرم‌ها همکاری دارند، لذا این پویش قابلیت تامین نظر تمام اقشار مصرف کننده به‌ویژه اقشار کم درآمد کشور را خواهد داشت.

مدیرکل دفترخدمات عمومی (مرکز اصناف و بازرگانان) وزارت صمت اضافه کرد: در این پویش همه واحدها مکلف به عرضه محصولات با کیفیت خود با تخفیف ۲۰ الی ۵۰ درصد و بالاتر هستند.

وی همچنین تاکید کرد: ارسال رایگان، یک‌بار امکان تعویض، تنوع فراوان محصولات و نرخ‌های به صرفه در مقایسه این کالاها با نمونه آنها در فضای حقیقی از خصوصیات بزرگ این پویش به شمار می‌رود.

قمری درباره اطمینان مصرف کنندگان خاطرنشان‌کرد: همه فعالیت واحدها عرضه کننده کالا در فضای مجازی تحت نظارت کمیته نظارت بر فضای مجازی وزارت صمت است.

وی در مورد مشارکت گسترده اصناف و تشکل‌های صنفی در جشنواره فروش فوق‌العاده واحدهای صنفی با نظارت اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف جهت تنظیم بازار اقلام مورد نیاز خانوارها در شب عید، تصریح کرد: در طرح جشنواره فروش فوق‌العاده، نزدیک به ۱۵۰ هزار واحد توزیعی با حمایت تولیدکنندگان بزرگ پوشاک و کیف و کفش کشور از طریق حذف واسطه‌های اضافی، کالاهای مورد نیاز را مستقیما عرضه می‌کنند که مطمئنا این تخفیفات ویژه، باعث جلب رضایت آحاد جامعه می‌شود.

مدیرکل دفترخدمات عمومی (مرکز اصناف و بازرگانان) وزارت صمت، همچنین برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با همکاری واحدهای تولیدی و اصناف کشور توسط ادارات کل صمت و ستادهای تنظیم بازار استانی سراسر کشور را از دیگر اقدامات وزارت صنعت معدن و تجارت، در راستای حمایت از مصرف کنندگان به‌ویژه اقشار کم درآمد برشمرد.

بیشتر بخوانید:

۳۵۲۱۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.