بازار اوراق قرضه در یک سقوط آزاد، ممکن است نزدیک باشد

[ad_1] نکات مهم بازار اوراق قرضه: 10s و 30s مخزن هستند، با پیوند طولانی بیشترین میزان استرس را نشان می دهد نزول منظم شروع به بی نظمی می کند و در این حالت ممکن است پایین آمدن آن نزدیک باشد توصیه شده توسط پل رابینسون پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید ما شاهد

کد خبر : 270729
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
بازار اوراق قرضه در یک سقوط آزاد، ممکن است نزدیک باشد

[ad_1]

نکات مهم بازار اوراق قرضه:

  • 10s و 30s مخزن هستند، با پیوند طولانی بیشترین میزان استرس را نشان می دهد
  • نزول منظم شروع به بی نظمی می کند و در این حالت ممکن است پایین آمدن آن نزدیک باشد

توصیه شده توسط پل رابینسون

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

ما شاهد بودیم که افزایش دلار به یک تثبیت تبدیل شد (ممکن است رخ دهد، اما به دلایلی که در مورد آن بحث می شود ممکن است به زودی شکست بخورد)، سهام دوباره بازگشته و نشانه هایی از ثبات را نشان می دهد، اما بازار اوراق قرضه به ریزش ادامه می دهد. سخت. فروش در بیشتر موارد منظم بوده است، اما با عمیق تر شدن کاهش، نشانه هایی وجود دارد که بازار در حال تسلیم شدن است.

تا کنون در این هفته، فروش سنگین ترین یک هفته از زمان شروع این کاهش در اوایل آگوست بوده است و برای بدترین هفته از زمان شیوع کووید در سرعت بوده است. به نظر من این نشان می دهد که بازار در نهایت در حال تسلیم شدن است و این یک چیز خوب برای ایجاد یک سطح پایین است.

من یک «مرد موج الیوت» نیستم، اما وقتی یک دنباله روند واضح ایجاد می شود، توجه می کنم. از زمانی که فروش پس از تسلیم شدن در اطراف کووید آغاز شد، بر اساس شمارش من شاهد سه موج ضربه ای و دو موج اصلاحی بوده ایم. اگر اینطور باشد، اپیزود کاپیتولاسیونی که می‌بینیم با پایان ضربه سوم مطابقت دارد و باید به زودی پایین‌تر معنی‌داری را به ارمغان بیاورد که برای مدتی باقی خواهد ماند.

فکر نمیکنم بشه را اوراق قرضه پایین، اما قابل معامله است که منجر به افزایش اصلاحی می شود. پایین آمدن اوراق قرضه تا حدودی کاهش نرخ را به همراه خواهد داشت و نشان می دهد که دلار کاهش می یابد و سهام برای مدتی بهبود می یابد. شاید در سال جدید

نمودار 4 ساعته اولترا 30 ساله ساختار روند بسیار تمیزی دارد و قسمت پایینی کانال از دیروز شکسته شده است. اینجاست که نظم در حال بی نظمی است. ما یک ماه پیش، کمی پس از شکستن شیب زیرین، یک پیچ شدید دیدیم. این بار ممکن است ابتدا یک پسوند بیشتری را قبل از پایین بودن ببینیم، اگر قرار است یک پایین‌تر قابل توجه‌تر باشد.

از نظر تاکتیکی، خرید اوراق قرضه در اینجا کمی شبیه گرفتن چاقوهایی است که در حال سقوط هستند، اما نه بدترین اندیشه. با این حال، ممکن است عاقلانه باشد که یک رویکرد منتظر بمانید. اگر بخواهیم یک فرم پایین میان‌مدت ببینیم، بعداً زمان برای ایجاد یک شرط برای بازدهی پایین‌تر وجود خواهد داشت. یک چرخش ناگهانی و شدید به بالاتر، اولین تابلوی راهنما خواهد بود، سپس بازپس گیری آن کانال و بیرون آمدن از طرف دیگر، تأییدی را اضافه می کند که یک تجمع گسترده تر در حال انجام است.

توصیه شده توسط پل رابینسون

آینده برای مبتدیان

نمودار هفتگی اوراق قرضه 30 ساله (UB1!).

نمودار 4 ساعته اوراق قرضه 30 ساله (UB1!).

تصویری حاوی توضیحات نمودار به طور خودکار تولید شد

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های سه ماهه معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد فارکس شده‌اند.

— نوشته شده توسط پل رابینسون، تحلیلگر بازار

می توانید پل را در توییتر دنبال کنید @PaulRobinsonFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.