بازارها به بهبود چشم انداز ژئوپلیتیکی واکنش نشان دادند

[ad_1] سهام جهانی در ایالات متحده و آسیا به طور کلی یک شبه بالاتر بود و قیمت نفت خام به دلیل واکنش سرمایه‌گذاران به بهبود چشم‌انداز ژئوپلیتیکی کاهش یافت. به نظر می رسد که مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین در استانبول پیشرفت زیادی کرده است و باعث افزایش نوسانات قیمت نفت خام شده است

کد خبر : 185379
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
بازارها به بهبود چشم انداز ژئوپلیتیکی واکنش نشان دادند

[ad_1]

سهام جهانی در ایالات متحده و آسیا به طور کلی یک شبه بالاتر بود و قیمت نفت خام به دلیل واکنش سرمایه‌گذاران به بهبود چشم‌انداز ژئوپلیتیکی کاهش یافت.

به نظر می رسد که مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین در استانبول پیشرفت زیادی کرده است و باعث افزایش نوسانات قیمت نفت خام شده است زیرا معامله گران در سناریوی عرضه جدید قیمت گذاری می کنند. اگر آتش‌بس حاصل شود، می‌تواند راه درازی را در جهت تسکین باد مخالف عرضه که قیمت نفت خام را یک ماه پیش افزایش داده بود، کاهش دهد.

سیگنال‌های مثبت اضافی از مذاکرات می‌تواند از اعتماد بازار حمایت کند. در عین حال، سناریوی نزولی همچنان در جریان است و هرگونه تشدید مجدد خطرات ناشی از درگیری در اروپا می‌تواند بر سهام فشار وارد کند و از دارایی‌های امن حمایت کند.

در اخبار مرتبط، تمایل بهتر به یورو ممکن است از ارز منطقه یورو حمایت کند، اما با توجه به اعتماد ضعیف مصرف‌کننده به آلمان، ریسک‌های ژئوپلیتیکی همچنان منبع نگرانی قابل توجهی هستند. سخنرانی لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا در اواخر امروز نیز ممکن است بر احساسات سرمایه گذاران نسبت به یورو تأثیر بگذارد، زیرا بازارهای مالی به دنبال جهت گیری واضح تر در مورد سیاست های پولی در بزرگترین بلوک تجاری منفرد جهان هستند.

قیمت طلا و نفت را مشاهده کنید

قیمت‌های لحظه‌ای طلا و نفت در معاملات پیش از بازار در حال افزایش است زیرا سرمایه‌گذاران در میان عدم قطعیت محتاط هستند. شاخص های ایالات متحده به دنبال سطوح بالاتر پیش از اعداد حیاتی ADP و NFP در این هفته هستند.

دلار آمریکا و شماره شغل

دلار ممکن است امروز در هنگام انتشار آمار اشتغال ADP در ماه مارس حرکت کند.

قدرت در بازار کار به عنوان محافظی در برابر تورم و افزایش نرخ بهره در نظر گرفته می شود، بنابراین هرگونه ناامیدی در انتظارات می تواند روند صعودی دلار را کاهش دهد. نتایج بهتر از حد انتظار در گزارش ADP احتمالاً از دلار حمایت می‌کند و بر قدرتی که قبلاً از احساسات پناهگاه به دست آمده است، می‌افزاید.

روی ابزارهای برتر دنیا سرمایه گذاری کنید

هزاران سهام و ETF در دسترس شماست

شروع به سرمایه گذاری کنید

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آینده نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.