بازارهای اوراق قرضه ایالات متحده سیگنال رکود اقتصادی را نشان می دهد، پیش بینی روند روند می گوید در صورت وقوع جنگ، احتمال افزایش رکود اقتصادی – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] از آنجایی که آمریکایی‌ها همچنان با افزایش تورم مقابله می‌کنند، روز سه‌شنبه، فاصله بین بازدهی خزانه‌داری 2 ساله و 10 ساله معکوس شد و این نشان می‌دهد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است به سمت رکود حرکت کند. در این هفته، تعداد بی شماری از گزارش های مالی اشاره کرده اند که وضعیت ارز

کد خبر : 186461
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
بازارهای اوراق قرضه ایالات متحده سیگنال رکود اقتصادی را نشان می دهد، پیش بینی روند روند می گوید در صورت وقوع جنگ، احتمال افزایش رکود اقتصادی – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

از آنجایی که آمریکایی‌ها همچنان با افزایش تورم مقابله می‌کنند، روز سه‌شنبه، فاصله بین بازدهی خزانه‌داری 2 ساله و 10 ساله معکوس شد و این نشان می‌دهد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است به سمت رکود حرکت کند. در این هفته، تعداد بی شماری از گزارش های مالی اشاره کرده اند که وضعیت ارز ذخیره دلار آمریکا ممکن است تضعیف شود. به گفته یکی از مدیران ارشد صندوق تامینی، علاوه بر این، احتمال رسیدن قیمت نفت خام به 250 دلار در هر بشکه نیز وجود دارد.

منحنی بازده معکوس شوم سیگنال های رکود می فرستد، در حالی که وضعیت ارز ذخیره دلار زیر سوال می رود

در 29 مارس، یک شاخص بازار اوراق قرضه که از نزدیک مشاهده شد، سیگنالی را منتشر کرد که معمولاً نشان می‌دهد اقتصاد ایالات متحده در آستانه رکود است. این سیگنال در بازارهای اوراق قرضه خزانه داری به وقوع پیوست زیرا اسپرد بین اوراق دو ساله و 10 ساله خزانه برای اولین بار از سال 2019 معکوس شد. و اسکناس های 10 ساله تا 2.334 درصد کاهش یافتند.

این وارونگی در حالی رخ داده است که تورم در ایالات متحده داغ شده است و فدرال رزرو آماده می شود تا تاکتیک های تسهیل پولی را سخت تر کند و نرخ بانکی معیار را افزایش دهد. همچنین در چند وقت اخیر گزارش‌هایی منتشر شده است که این سوال را مطرح می‌کنند که آیا دلار آمریکا می‌تواند وضعیت ارز ذخیره ارز فیات را از دست بدهد یا خیر. اکونومیست می پرسد: “آیا تسلط دلار جای خود را به سیستم چند قطبی ارزها می دهد؟” در گزارش اخیر، و نویسندگان مالی در Barron’s و South China Morning Post (SCMP) همین سوال را مطرح کردند یا ادعا کردند که دلارزدایی با شکست مواجه خواهد شد.

پیش‌بینی‌کننده اصلی روند می‌گوید تا زمانی که جنگ اتفاق بیفتد، احتمال افزایش رکود جهانی وجود دارد – نفت خام می‌تواند تا 250 دلار در هر بشکه افزایش یابد.

جرالد سلنت، پیش بینی کننده روند و ناشر ژورنال Trends، چشم انداز روشنی به اقتصاد ندارد و اخیرا گفت ما از “جنگ کووید به جنگ جهانی سوم” پیشرفت کرده ایم.

“[The Covid] جنگ تلفاتی را بر اقتصاد جهانی وارد کرده است که به رسمیت شناخته و گزارش نشده است توییت کرد پنجشنبه. او افزود: «و در حالی که «بزرگ‌ها» با ادغام و اکتساب و خرید سهام در بالاترین سطح تاریخ، بزرگ‌تر شده‌اند، در خیابان اصلی، مشکلات اقتصادی فزاینده‌ای حاکم است… و بدتر خواهد شد. سلنته در ادامه افزود:

همانطور که در دو نسخه اخیر ژورنال Trends به تفصیل توضیح دادیم، تا زمانی که جنگ اوکراین ادامه دارد و تحریم‌ها علیه روسیه برقرار است، احتمال رکود جهانی و شدت آن افزایش می‌یابد.

پست اخیر Celente Trends در وبلاگ News در substack.com نشان می دهد که چگونه برخی از مدیران پیش بینی می کنند قیمت نفت تا 250 دلار در هر بشکه افزایش یابد. پیش بینی کننده روند، نقل قول اخیر پیر اندوراند را نقل کرد، زمانی که مدیر صندوق تامینی در اندوراند کپیتال مدیریت گفت که ممکن است قیمت نفت خام در هر بشکه در سال جاری به 250 دلار برسد. تحقیقات Celente به بررسی کارشناسان بیشتری می پردازد که معتقدند قیمت نفت خام در هر بشکه می تواند سر به فلک بکشد. سلنته همچنین از بن لوکاک، معامله‌گر ترافیگورا نقل می‌کند که توضیح داد نفت ممکن است در تابستان امسال به 150 دلار برسد.

تحلیلگر ارز: “یکی از این داستان ها اشتباه است”

با افزایش سریع تورم در ایالات متحده و وارونگی اوراق خزانه داری این هفته، همه شاخص های سهام اصلی مانند داوجونز، اس اند پی 500، نزدک و NYSE روز پنجشنبه را با رنگ قرمز بسته بودند. گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهند که «سرمایه‌گذاران اوراق قرضه نسبت به اقتصاد بدبین‌تر به نظر می‌رسند». علاوه بر این، طبق تحقیقات منتشر شده توسط بانک فدرال رزرو سانفرانسیسکو، منحنی بازده معکوس در 60 سال گذشته هر بار یک رکود اقتصادی را پیش بینی کرده است. با این حال، سیگنال‌های واگرا همچنان سرمایه‌گذاران را سردرگم می‌کند و دیر یا زود، چیزی باید ارائه شود.

ادوارد الحسینی، تحلیلگر ارشد نرخ بهره و ارز در Columbia Threadneedle روز پنجشنبه به رویترز گفت: «بازارهای نرخ در بیان داستانی که در آن فدرال رزرو به اقتصاد آسیب وارد می کند بسیار سازگار هستند. “[Meanwhile,] بازارهای ریسک واقعاً کار خوبی برای قیمت گذاری هیچ آسیب قابل توجهی به چشم انداز رشد انجام نداده اند. این تحلیلگر افزود: یکی از این داستان ها اشتباه است.

برچسب ها در این داستان

250 دلار در هر بشکه، بن لاکاک، بازارهای اوراق قرضه، نفت خام، دلارزدایی، جرالد سلنت، تورم، پیر اندوراند، وضعیت ارز ذخیره، روسیه، تحریم ها، بازارهای سهام، معامله گر ترافیگورا، بازارهای اوراق قرضه خزانه داری، اسکناس خزانه، پیش بینی روند، روندها , Trends Journal, جنگ اوکراین, دلار آمریکا

نظر شما در مورد منحنی بازده معکوس در هفته جاری و احتمال رسیدن نفت خام به 250 دلار در هر بشکه چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.