بازارهای ارزهای دیجیتال، سهام، فلزات با ناامید شدن درآمدهای فناوری و عمیق‌تر شدن ضعف اقتصادی ایالات متحده – به‌روزرسانی‌های بازار اخبار بیت کوین

بازارهای سهام پس از آخرین گزارش‌های درآمد شرکت‌ها از برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان، از جمله مایکروسافت، روز خود را با رنگ قرمز آغاز کردند. کنفرانس اخیر این غول فناوری ناامید کننده تلقی شد و درآمد شرکت هایی مانند بوئینگ، تگزاس اینسترومنتز و 3M نیز ضعیف بود. قیمت طلا و نقره در روز چهارشنبه بین

کد خبر : 311470
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
بازارهای ارزهای دیجیتال، سهام، فلزات با ناامید شدن درآمدهای فناوری و عمیق‌تر شدن ضعف اقتصادی ایالات متحده – به‌روزرسانی‌های بازار اخبار بیت کوین


بازارهای سهام پس از آخرین گزارش‌های درآمد شرکت‌ها از برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان، از جمله مایکروسافت، روز خود را با رنگ قرمز آغاز کردند. کنفرانس اخیر این غول فناوری ناامید کننده تلقی شد و درآمد شرکت هایی مانند بوئینگ، تگزاس اینسترومنتز و 3M نیز ضعیف بود. قیمت طلا و نقره در روز چهارشنبه بین 0.43 تا 0.72 درصد کاهش یافت و اقتصاد ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته 2.79 درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافت.

نگرانی از رکود اقتصادی ایالات متحده به عنوان درآمدهای شرکتی ناامید کننده افزایش می یابد

پس از چند هفته صعودی، سهام، فلزات گرانبها و ارزهای دیجیتال در 25 ژانویه 2023 کاهش یافتند. در حالی که سرمایه گذاران منتظر نشست بعدی فدرال رزرو ایالات متحده بودند، وضعیت اقتصاد ایالات متحده ضعف زیادی را نشان داد. گزارش‌های درآمد شرکت‌های مایکروسافت، اتحادیه پاسیفیک، تگزاس اینسترومنتز و دیگران در روز چهارشنبه نشان داد که اقتصاد در حال بهبود نبوده و بر نگرانی‌های پایدار در مورد رکود بالقوه ایالات متحده افزوده است.

هر چهار شاخص سهام در ایالات متحده – DJIA، SPX، IXIC و RUT – در معاملات صبح روز چهارشنبه بین 1٪ و 2.05٪ کاهش یافتند.

صبح چهارشنبه تا بعدازظهر، چهار شاخص سهام ایالات متحده – میانگین صنعتی داوجونز (DJIA)، S&P 500 (SPX)، نزدک کامپوزیت (IXIC) و راسل 2000 (RUT) – همگی بین نزولی بودند. 1٪ و 2.05٪. علاوه بر گزارش‌های درآمد ضعیف از برخی از بزرگترین شرکت‌های کشور، تولید صنعتی در ایالات متحده تقریباً 0.7 درصد در دسامبر 2022 کاهش یافت.

تولید صنعتی نیز در نوامبر 2022 کاهش یافت و نسبت به مدت مشابه سال قبل 0.6 درصد کاهش یافت. تکان دهنده دیگر این واقعیت بود که خرده فروشی در طول فصل تعطیلات نیز در نوامبر و دسامبر 2022 کم بود. داده ها نشان می دهد که خرده فروشی در ماه گذشته 1.1 درصد کاهش یافت و در حالی که تعطیلات کاملاً تأثیرگذار بود، این بزرگترین افت سال بود.

فلزات گرانبها و دارایی های رمزنگاری شده در بحبوحه عدم اطمینان اقتصادی به کاهش خود ادامه می دهند

فلزات گرانبها مانند طلا، نقره و پلاتین همگی در 24 ساعت گذشته در برابر دلار آمریکا کاهش یافتند. قیمت نقدی نیویورک در 25 ژانویه 2023 نشان می دهد که طلا به قیمت 1931.70 دلار در هر اونس تروی معامله می شود که 0.43 درصد کاهش یافته است. هر اونس نقره روز چهارشنبه در ساعت 11 صبح به وقت شرقی 0.72 درصد کاهش یافت و 23.59 دلار در هر واحد معامله شد. کنت بروکس، استراتژیست در Société Générale، می‌گوید تشدید تنش‌ها در اوکراین، درآمد پایین شرکت‌ها و ترس از رکود سرمایه‌گذاران را آزار می‌دهد.

در حالی که طلا در ساعات اولیه صبح روز 25 ژانویه 2023 0.43 درصد کاهش داشت، تا ساعت 11:45 صبح (ET) توانست مقداری افزایش داشته باشد و این افت را کاهش دهد. نقره موفق شد زیان های خود را نیز پاک کند و در همان برهه زمانی، نقره روز چهارشنبه 0.13 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت.

بروکس در روز چهارشنبه گفت: “بازار قطعا نگران کند شدن رشد درآمد است، به خصوص در حوزه فناوری، بنابراین این حس وجود دارد که بازار می خواهد به فروش فناوری و دلار ادامه دهد.” این استراتژیست افزود: “اما خطر بزرگی در حال حاضر در اوکراین اتفاق می افتد، اگر درگیری ها تشدید شود و اروپا به درگیری کشیده شود.”

نمودار BTC/USD در 25 ژانویه 2023، ساعت 11:34 صبح (ET) صبح چهارشنبه.

بر اساس معیارهای ثبت شده در روز چهارشنبه، اقتصاد ارزهای دیجیتال درست بالاتر از مرز 1 تریلیون دلار در 1,019,712,653,474 دلار قرار دارد. بازارهای کریپتو به طور کلی 2.79 درصد کاهش یافته اند و بیت کوین (BTC) در روز چهارشنبه 1.49 درصد کاهش یافته است. دومین ارز دیجیتال پیشرو، اتریوم (ETH) با کاهش 4.66 درصدی از ارزش خود از روز سه شنبه، حتی بیشتر از دست داده است.

حجم تجارت جهانی ارزهای دیجیتال در مدتی نه چندان دور بالاتر از منطقه 100 میلیارد دلاری در روز بود، اما امروز، حجم تجارت جهانی در کل اقتصاد ارزهای دیجیتال حدود 55.98 میلیارد دلار است. علیرغم عقب نشینی در روز چهارشنبه، فلزات گرانبها، سهام و دارایی های ارزهای دیجیتال هنوز بسیار بهتر از ماه گذشته هستند. تا ساعت 11:30 صبح (ET) چهارشنبه، طلا در برابر دلار آمریکا افزایش یافت اما همچنان 0.2 درصد کاهش داشت و نقره نیز افزایش یافت و در حال حاضر 0.13 درصد افزایش یافت.

برچسب ها در این داستان

3M، بیت کوین، بوئینگ، درآمد شرکت ها، دارایی های کریپتو، اقتصاد رمزنگاری، ارز دیجیتال، دسامبر 2022، ناامید کننده، رکود درآمد، اقتصاد، سهام، بازارهای سهام، تشدید تنش ها، اتریوم، فدرال رزرو، حجم تجارت جهانی، فصل تعطیلات، طلا، گرین بک، ، تولید صنعتی، سرمایه گذاران، کنت بروکس، کم رونق، بازار، به روز رسانی بازار، بازارها، به روز رسانی بازار، مایکروسافت، نوامبر 2022، پلاتین، فلزات گرانبها، ترس از رکود، خرده فروشی، نقره، کاهش رشد درآمد، سوسیته جنرال، فناوری، فناوری غول، تگزاس اینسترومنتز، اوکراین، اتحادیه پاسیفیک، دلار آمریکا، اقتصاد آمریکا، رکود اقتصادی، ضعف

به نظر شما آینده بازارها و اقتصاد چه خواهد بود؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.