بارسلونا در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یوفا در سال 2007 قوانین سهمیه تیم ها در لیگ قهرمانان اروپا را تغییر داده است و باشگاه هایی که دچار فساد مالی یا ورزشی هستند، حق حضور در مسابقات اروپایی را ندارند. دلیل تغییر این قانون به حضور میلان در لیگ قهرمانان اروپا برمی گردد. در آن زمان میلان به

کد خبر : 332218
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۰۵
بارسلونا در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یوفا در سال 2007 قوانین سهمیه تیم ها در لیگ قهرمانان اروپا را تغییر داده است و باشگاه هایی که دچار فساد مالی یا ورزشی هستند، حق حضور در مسابقات اروپایی را ندارند. دلیل تغییر این قانون به حضور میلان در لیگ قهرمانان اروپا برمی گردد. در آن زمان میلان به تبانی و دست داشتن در پرونده “کالچوپولی” متهم شده بود اما سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را داشت و حتی به قهرمانی مسابقات رسید. برای اندرلخت نیز در سال 1996 اتفاق مشابهی رخ داد.

یوفا باید در ماه خرداد اعلام کند که کدام تیم ها حق حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را دارند که احتمال اخراج بارسلونا خیلی زیاد است. بارسا به هفده سال پرداخت رشوه به خوزه ماریا انریکز نگریرا نایب رییس سابق کمیته داوران متهم شده است و مدیران سابق و کنونی این تیم نظیر لاپورتا، بارتومئو، گاسپارت و راسل باید در مورد این اتفاق در دادگاه پاسخگو باشند. یوفا اجازه حضور باشگاه های مشکل دار و فاسد در لیگ قهرمانان اروپا را نمی دهد و به همین خاطر خطر اخراج بارسا از لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده به شدت جدی است.

یوفا در سال 1996 تحقیقاتی را تشکیل داد تا در مورد تبانی اندرلخت در دو بازی تصمیم بگیرد. پس از هجده ماه، این کمیته اعلام کرد که باشگاه بلژیکی مرتکب تخلف شده است و بدین ترتیب اندرلخت از حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 99-1998 محروم شد. تخلفات اندرلخت در سالهای 1983 و 1984 رخ داده بودند. ده سال بعد از آن نیز میلان همچون سایر باشگاه های بزرگ ایتالیا به تبانی متهم شد. یوفا نمی خواهد تجربه میلان برایش تکرار شود و به همین خاطر به صورت جدی به اخراج بارسا از لیگ قهرمانان اروپای 24-2023 فکر می کند.

بیشتر بخوانید:

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.