باران های شدید و سیل های ناگهانی جنوب شرق استرالیا را تهدید می کند

[ad_1] سیدنی (رویترز) – به ساکنان جنوب شرقی استرالیا در روز چهارشنبه هشدار داده شد که خود را برای یک سیستم آب و هوایی شدید آماده کنند که می تواند بادهای مخرب و باران های شدید را در دو روز آینده به همراه داشته باشد. انتظار می‌رود ویکتوریا، محل زندگی ملبورن، بدترین ایالت باشد که

کد خبر : 266315
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۲۱
باران های شدید و سیل های ناگهانی جنوب شرق استرالیا را تهدید می کند

[ad_1]

سیدنی (رویترز) – به ساکنان جنوب شرقی استرالیا در روز چهارشنبه هشدار داده شد که خود را برای یک سیستم آب و هوایی شدید آماده کنند که می تواند بادهای مخرب و باران های شدید را در دو روز آینده به همراه داشته باشد.

انتظار می‌رود ویکتوریا، محل زندگی ملبورن، بدترین ایالت باشد که مقامات از ساکنان مناطق دورافتاده منطقه می‌خواهند حداقل برای سه روز آذوقه‌های ضروری را ذخیره کنند، زیرا نگرانند افزایش سریع آب‌ها بتواند کل شهرها را قطع کند.

بسیاری از ایالت ویکتوریا و شمال تاسمانی باید برای بادهای وحشی و باران های گسترده در روز پنجشنبه تا 120 میلی متر (4.7 اینچ) آماده شوند که تقریباً دو برابر میانگین کل ماه است.

جاناتان هاو، پیش‌بینی‌کننده اداره هواشناسی (BoM) به تلویزیون ABC گفت: «باران تا امروز ادامه خواهد داشت، سپس به فردا، آن روز واقعاً اوج خواهد بود». مواظب این هشدارها باشید… در آنجا بسیار خطرناک خواهد شد.

سرعت باد در روز پنجشنبه در مرکز و شرق ویکتوریا به 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) می رسد.

چندین سد و رودخانه در ویکتوریا به دلیل یک رویداد چند ساله La Nina که معمولاً با افزایش بارندگی همراه است، از قبل پر شده است. این پدیده برای سومین سال متوالی در جریان است و احتمالا تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

اداره هواشناسی اعلام کرد، نیو ساوت ولز همسایه، که هفته گذشته بار سنگین یک سیستم آب و هوایی وحشی را متحمل شد، می تواند تا 50 میلی متر (2 اینچ) در مناطق جنوبی خود طی 6 ساعت در روز پنجشنبه دریافت کند که ممکن است باعث سیل مجدد در امتداد برخی رودخانه ها شود. آخرین آپدیت آن

پلیس اواخر روز سه‌شنبه اعلام کرد جسدی که گمان می‌رود مردی ناپدید شده باشد، در یک خودروی غوطه‌ور در آب‌های سیلاب در منطقه غرب مرکزی این ایالت پیدا شد.

سیل رودخانه همچنان شهر داخلی واگا واگا را تهدید می کند، جایی که از برخی از ساکنان مناطق کم ارتفاع خواسته شد تا یک شبه تخلیه شوند. نزدیک به 100 هشدار سیل در نیو ساوت ولز همچنان ادامه دارد، اگرچه از روز دوشنبه بارندگی های شدید کاهش یافته است.

(گزارش توسط رنجو خوزه؛ ویرایش توسط ریچارد پولین)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.