ای. جین کارول، متهم تجاوز جنسی ترامپ، قصد دارد علیه رئیس جمهور سابق شکایت کند

در نامه‌ای که روز سه‌شنبه علنی شد، وکیل ای. جین کارول گفت که ستون‌نویس سابق مجله Elle قصد دارد از ترامپ به دلیل ایجاد ناراحتی عاطفی و عمدی تحت قانون بازماندگان بزرگسالان ایالت نیویورک شکایت کند. این قانون که اخیراً توسط کتی هوچول فرماندار نیویورک امضا شده است، به متهمان بزرگسال فرصتی یک ساله می

کد خبر : 257523
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۷:۳۵
ای. جین کارول، متهم تجاوز جنسی ترامپ، قصد دارد علیه رئیس جمهور سابق شکایت کند


در نامه‌ای که روز سه‌شنبه علنی شد، وکیل ای. جین کارول گفت که ستون‌نویس سابق مجله Elle قصد دارد از ترامپ به دلیل ایجاد ناراحتی عاطفی و عمدی تحت قانون بازماندگان بزرگسالان ایالت نیویورک شکایت کند.

این قانون که اخیراً توسط کتی هوچول فرماندار نیویورک امضا شده است، به متهمان بزرگسال فرصتی یک ساله می دهد تا بدون در نظر گرفتن مدت زمان وقوع آن، ادعاهای مدنی را در مورد سوءرفتار جنسی ادعایی مطرح کنند.

کارول ترامپ را متهم کرده است که در اواخر سال 1995 یا اوایل سال 1996 در رختکن فروشگاه بزرگ برگدورف گودمن در میدتاون منهتن به او تجاوز کرده است.

ترامپ تجاوز به کارول را رد کرده و او را به ساختن ادعای تجاوز جنسی برای فروش کتابش متهم کرده است.

روبرتا کاپلان، وکیل کارول، گفت که موکلش قصد دارد در 24 نوامبر، زمانی که قانون ایالتی اجرایی شود، از ترامپ شکایت کند و این ادعاها و پرونده افترای موجود کارول علیه ترامپ می تواند در فوریه 2023 با هم محاکمه شود.

آلینا حبا، وکیل ترامپ، در نامه‌ای در پاسخ به کاپلان گفت که ترامپ «قاطعانه» با ترکیب هر دو پرونده، پس از پایان جمع‌آوری شواهد برای محاکمه، مخالفت کرد و افزودن ادعاهای جدید «فوق العاده زیان‌بار» بود.

حبا نوشت: «اجازه دادن به شاکی برای تغییر شدید دامنه و موضوع این پرونده در چنین زمانی، به شدت به حقوق متهم لطمه می زند. “درخواست شاکی باید به طور کامل نادیده گرفته شود.”

به دنبال سپرده گذاری

کاپلان همچنین گفت که او اکنون از ترامپ می‌خواهد که تحت سوگند در یک جلسه تسلیم شهادت دهد تا «نظریه پرونده» خود را بهتر درک کند، علیرغم اینکه او در ماه فوریه گفت که نیازی به استعفا نیست.

کاپلان گفت: «برای روشن بودن، تسلیم متهم نیازی به زمان زیادی ندارد.

تاریخ نامه کاپلان 8 اوت و نامه حبا 11 اوت است. آنها بعد از ظهر سه شنبه به اطلاع عموم رساندند. لوئیس کاپلان قاضی منطقه ای ایالات متحده بر این پرونده نظارت دارد.

ترامپ با مجموعه‌ای از دعاوی و تحقیقات از جمله تلاش‌هایش برای خنثی کردن انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا و امتناع از تحویل اسناد مختلف مواجه است.

در ماه آگوست، ترامپ بیش از 400 بار در طی اظهارات لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، که در حال انجام تحقیقات مدنی در مورد اقدامات تجاری سازمان ترامپ به نام خود است، به حق قانون اساسی خود علیه خود متهم کردن استناد کرد.

ترامپ و کارول هنوز در انتظار تصمیم دادگاه تجدید نظر فدرال در منهتن هستند که آیا پرونده افترا کارول اصلاً می تواند ادامه یابد یا خیر.

کارول در نوامبر 2019 پس از آن که ترامپ در سومین سال حضور خود در کاخ سفید به یک خبرنگار گفت که کارول ادعای تجاوز جنسی را ساخته و او را نمی‌شناسد و «او نوع من نیست» شکایت کرد.

ترامپ استدلال کرده است که با یک قانون فدرال که به کارمندان دولت در برابر ادعاهای افترا مصونیت می دهد، از او در برابر این شکایت محافظت شده است.

هر دو طرف در 3 دسامبر گذشته در مورد درخواست های خود بحث کردند.

وکلای کارول گفته‌اند که می‌خواهند از ترامپ نمونه DNA بگیرند تا با لباسی که کارول در جریان تجاوز به عنف پوشیده است مقایسه کنند.

پرونده کارول علیه ترامپ، دادگاه منطقه ای ایالات متحده، ناحیه جنوبی نیویورک، شماره 20-07311 است.

(گزارش توسط جاناتان استمپل در نیویورک؛ ویرایش توسط کریس ریس و هوارد گولر)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.