این 9 تا کار غیرعادی نشون می دن حسابی باهوشی!

[ad_1] هوش فقط به ضریب هوشی ما یا تعداد کتاب‌هایی که خوانده‌ایم نیست. در واقع، برخی از باهوش ترین آدم های عادت های عجیب و غریبی دارند که آنها را متمایز می کند. در این مقاله، من قصد داریم 9 عادت غیرعادی را با شما به اشتراک بگذاریم که می توانند نشان دهند شما به

کد خبر : 485255
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
این 9 تا کار غیرعادی نشون می دن حسابی باهوشی!

[ad_1]

هوش فقط به ضریب هوشی ما یا تعداد کتاب‌هایی که خوانده‌ایم نیست. در واقع، برخی از باهوش ترین آدم های عادت های عجیب و غریبی دارند که آنها را متمایز می کند. در این مقاله، من قصد داریم 9 عادت غیرعادی را با شما به اشتراک بگذاریم که می توانند نشان دهند شما به شدت باهوش هستید!

9 نشانه عجیب هوش!

این نشانه های هوش با آنچه تا کنون دیده بودید بسیار متفاوت هستند. آنها را بخوانید و برای مان بنویسید که چند مورد درباره شما صدق می کنند؟

1) رویاپردازی

بیایید با چیزی شروع کنیم که ممکن است شما را شگفت زده کند. رویاپردازی که اغلب به عنوان نشانه تنبلی یا بی توجهی دیده می شود، در واقع می تواند نشان دهنده ذهن بسیار باهوش باشد. بله، درست شنیدید. آن لحظاتی که در افکار خود غرق شده اید و بر اینجا و اکنون تمرکز نمی کنید، می تواند نشانه هوش بالا باشد.

بر اساس روانشناسی، افراد باهوش معمولا ذهن خود را سرگردان می کنند به این دلیل که ذهن آنها دائماً در حال پردازش ایده ها و مفاهیم جدید است. اگر شما هم زیاد رویاپردازی می کنید احتمالا در دسته آدم های باهوش قرار دارید. فقط به یاد داشته باشید که برای بازگشت به واقعیت و زندگی در لحظه حال نیز کمی زمان بگذارید!

2) از تنهایی تان لذت می برید

طبق مطالعات، به نظر می رسد افراد واقعاً باهوش اغلب ترجیح می دهند زمانی را به تهایی سپری کنند. در طول این وقفه های مسالمت آمیز از جهان است که به برخی از بزرگترین ایده های خود می رسند.

3) زیر سوال بردن همه چیز

افراد باهوش ذاتا به زیر سوال بردن وضعیت موجود تمایل دارند. آنها صرفاً از پذیرش چیزها به صورت ظاهری یا تکان دادن منفعلانه همراه با جمعیت خودداری می کنند. در عوض، آنها به طور خستگی ناپذیر در تمام جنبه های یک موضوع کاوش می کنند و بی وقفه به دنبال «چرای» زیربنایی هر پدیده ای هستند.

و بخش جالب اینجاست: تحقیقات تأیید می‌کند که این کنجکاوی سیری ناپذیر یکی از ویژگی‌های بارز هوش است.

اگر کسی هستید که همیشه در موضوعات مختلف عمیق می شوید، همیشه به دنبال تصویر بزرگ‌تر هستید، بدانید که فقط از روی کنجکاوی نیست. این رفتار به خوبی می تواند نشانه ای از هوش شما باشد.

4) مشکل نداشتن با عدم قطعیت

غیرقابل پیش بینی بودن زندگی واقعاً می تواند تن ما را به لرزه درآورد و صرفاً فکر آینده را به یک عامل استرس زا تبدیل کند. با این حال، به نظر می رسد کسانی که دارای دوز بالایی از هوشمندی هستند، طبق روانشناسی، با این عدم اطمینان مشکلی ندارند.

آنها متوجه می شوند که هیچ چیز در زندگی برای مدت طولانی ثابت نمی ماند و به جای فکر کردن به ناشناخته ها، با آغوش باز از آن استقبال می کنند تا فرصتی برای رشد و یادگیری چیزهای جدید باشد.

5) آنها جغد شب هستند

مطالعات نشان می‌دهد که افراد باهوش بیشتر جغد شب هستند. آرامش شبانه محیطی ایده آل برای سرگردانی ذهن، خلق و تفکر در مورد ایده های پیچیده ذهن فراهم می کند.

همانطور که کارشناس ذهن آگاهی، Thich Nhat Hanh می گوید: “سکوت ضروری است. ما به همان اندازه که به هوا نیاز داریم به سکوت نیاز داریم، همانقدر که گیاهان به نور نیاز دارند. اگر ذهن ما مملو از کلمات و افکار باشد، دیگر جایی برای ما باقی نمی ماند.»

6) شفقت

این یکی ممکن است شما را شگفت زده کند، اما یک عادت غیر معمول که می تواند نشان دهنده هوش بالا باشد، شفقت است. افراد بسیار باهوش اغلب درک عمیقی از احساسات دیگران و در تعاملات خود همدلی نشان می دهند. شفقت به ما این امکان را می دهد که با دیگران در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنیم و درک و هماهنگی را تقویت کنیم. این نوعی هوش هیجانی است که اغلب نادیده گرفته می شود، اما نشانه ای مطمئن از یک ذهن بسیار باهوش است.

۷) ارزش دادن به تجربیات در مقایسه با دارایی ها

در دنیای مادی محور ما، بسیار نادر است که با افرادی برخورد کنیم که تجربیات را بیش از دارایی ها ارزشمند بدانند. با این حال، این ترجیح اغلب مشخصه افراد بسیار باهوش است. آنها چیز مهمی را کشف کرده اند: شادی واقعی از جمع کردن مال و اموال نیست، بلکه مفهومی است که از غوطه ور شدن در لحظات زندگی ناشی می شود.

8) یادگیری مداوم

هرچه بیشتر از یادگیری لذت ببرید، دانش بیشتری به دست خواهید آورد و ذهن شما تیزتر می شود. این موضوع توسط شواهد علمی تأیید شده است.

تحقیقات انجام شده در دانشگاه گلداسمیت لندن نشان داد زمانی که افراد برای گسترش عقل خود اختصاص می دهند (اساساً کنجکاوی خود را افزایش می دهند) به طور قابل توجهی بر رشد شناختی تأثیر می گذارد.

9) پذیرفتن خستگی و کسالت

در اینجا چیزی است که ممکن است شما را شگفت زده کند: افراد واقعاً باهوش اغلب از خستگی دوری نمی کنند. عجیب به نظر می رسد، درست است؟ اما آنها متوجه می شوند که خستگی فرصتی است برای زدن دکمه مکث، فکر کردن به مسائل و برقراری ارتباط دوباره با خودشان.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.