این همان چیزی است که بانک‌های بزرگ نرخ تورم ترجیحی فدرال رزرو را پیش‌بینی می‌کنند

[ad_1] اشتراک گذاری: شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو، یعنی Core Personal Consumption Expenditure (Core PCE)، در روز جمعه، 24 فوریه در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ منتشر می شود و با نزدیک شدن به زمان انتشار، در اینجا پیش بینی های اقتصاددانان و محققان 8 شرکت بزرگ ارائه می شود. بانک ها. پیش‌بینی

کد خبر : 324461
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
این همان چیزی است که بانک‌های بزرگ نرخ تورم ترجیحی فدرال رزرو را پیش‌بینی می‌کنند

[ad_1]


اشتراک گذاری:

شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو، یعنی Core Personal Consumption Expenditure (Core PCE)، در روز جمعه، 24 فوریه در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ منتشر می شود و با نزدیک شدن به زمان انتشار، در اینجا پیش بینی های اقتصاددانان و محققان 8 شرکت بزرگ ارائه می شود. بانک ها.

پیش‌بینی می‌شود که شاخص قیمت PCE ایالات متحده در ژانویه 4.9% سال به سال باشد که نسبت به 5% قبلی کاهش یافته است، در حالی که انتظار می‌رود شاخص قیمت Core PCE مرتبط‌تر تا 4.3% سالانه کاهش یابد. پیش بینی می شود که به صورت ماهانه، تورم اصلی PCE 0.4 درصد افزایش یابد، بیش از 0.3 درصد گزارش شده در دسامبر.

ING

به نظر می‌رسد که معیار مورد علاقه فدرال رزرو برای تورم، یعنی کاهش‌دهنده هزینه‌های شخصی مصرف‌کننده، 0.4 درصد رشد داشته باشد، یعنی بیش از دو برابر 0.17 درصد ماهانه مورد نیاز در طول زمان برای تولید تورم سالانه 2 درصد.»

بانک دویچه

ما باید تا روز جمعه برای رویداد اصلی این هفته منتظر بمانیم، زیرا آخرین کاهش‌دهنده هسته PCE (DB +0.5% MoM در مقابل +0.3% در ماه گذشته) منتشر می‌شود. اگر پیش‌بینی ما برای PCE اصلی درست باشد، نرخ سالانه در 4.4% ثابت خواهد بود و می‌تواند تا 4.5% با سه ماهه (3.9% در مقابل 2.9%) و شش ماهه (4.6% در مقابل 3.7%) سالانه افزایش یابد. نرخ رشد دوباره بالا می رود.»

SocGen

ما برای PCE 0.5% MoM برای سرفصل و 0.4% برای هسته افزایش می‌دهیم. برخی در خیابان + 0.55٪ برای هسته تخمین می زنند که نرخ سالانه را از 4.4٪ در دسامبر به 4.5٪ می رساند. نتیجه ممکن است تعیین کند که نیمه دوم ماه چگونه به پایان می رسد و آیا حدس و گمان 50 bps در ماه مارس به سادگی عجیب و غریب است یا خیر.

TDS

ما انتظار داریم که قیمت‌های اصلی PCE در ماه ژانویه به قوی‌ترین نرخ اولیه خود در پنج ماه گذشته افزایش یابد. ما پیش‌بینی می‌کنیم که تورم اصلی PCE در ژانویه به 0.5% در ماه ژانویه افزایش یابد، که ناشی از کاهش تورم قیمت کالاهای اصلی و تورم قوی خدمات اصلی (همچنین خارج از خدمات مسکن) است. نرخ سالانه احتمالاً بدون تغییر در 4.5٪ باقی مانده است، که نشان می دهد افزایش قیمت همچنان بالا است. با افزایش قیمت‌های بنزین در ژانویه، تورم PCE به احتمال زیاد به 0.5 درصد در ماه ژانویه رسید.

NBF

«هنوز در ژانویه، کاهش تورم‌کننده اصلی سالانه PCE ممکن است از 4.4 درصد به پایین‌ترین سطح 15 ماهه 4.3 درصد رسیده باشد.»

CIBC

شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو، یعنی قیمت‌های اصلی PCE، احتمالاً سرعت ماهانه 0.3 درصد را حفظ کرده است که با توجه به وزن پایین‌تر پناهگاه در شاخص، کمی کندتر از همتای CPI خود است و باعث کاهش نرخ سالانه به 4.3 درصد می‌شود.

سیتی بانک

ما انتظار داریم در ژانویه نرخ تورم اصلی PCE به میزان 0.54 درصد افزایش داشته باشد و ریسک چاپ به 0.6 درصد افزایش یابد. این به معنای افزایش PCE اصلی از 4.4 درصد در دسامبر به 4.5٪ سالانه است.

کردیت سوئیس

ما پیش‌بینی می‌کنیم که شتابی فراتر از اجماع هم در PCE اصلی و هم در PCE اصلی، از 0.1% MoM و 0.3% MoM در دسامبر به 0.6% MoM و 0.5% MoM برسد. در صورت تحقق، این خوانش‌ها به‌عنوان تقویت کننده ریسک‌های سیاست‌های جنگ‌طلب فدرال رزرو تلقی می‌شوند و در حاشیه ممکن است وزن بیشتری را برای سناریوی افزایش 50 واحدی در مارس ایجاد کند. در عین حال، خواندن ضعیف‌تر از حد انتظار، نسبت به اجماع جنگ‌طلبانه‌تر، غافلگیری قابل‌توجه‌تری را نشان می‌دهد، و به همین دلیل باید به عنوان یک ریسک دنباله تاکتیکی در نظر گرفته شود. با این اوصاف، ما گمان می‌کنیم که نوار غافلگیری نزولی PCE برای ایجاد چالش واقعی تغییر اخیر در انتظارات سیاست فدرال رزرو بسیار بالا باشد. غافلگیری اطلاعات ضعیف به خصوص احتمالاً منجر به گمانه زنی در مورد دلایل احتمالی “فنی” پشت آن می شود که ممکن است اعتبار آن و در نهایت تاثیر آن بر بازار را تضعیف کند.

محتوای مرتبط با تورم PCE

درباره شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی اصلی

مخارج اصلی مصرف شخصی یک شاخص کلیدی تورم است، بنابراین قرائت بالاتر از حد انتظار برای دلار آمریکا و بالعکس صعودی است. PCE توسط دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده منتشر شده است و میانگین پولی که مصرف کنندگان در طول یک ماه خرج می کنند را تخمین می زند. قرائت اصلی محصولات فصلی و فرار مانند غذا و انرژی را برای محاسبه دقیق رفتار قیمت حذف می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.