این هشدار را جدی بگیرید/ طرح صیانت، موجی از مهاجرت نخبگان را به راه می‌اندازد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، رضا الفت‌نسب در کلاب‌هاوس هوشمند نیوز با موضوع طرح صیانت چه بلایی بر سر اقتصاد ایران خواهد آورد، اظهار داشت: ما در چند لایه با اجرای طرح صیانت، کسب و کارهای آنلاین را درگیر می کنیم. مهمترین بخش کسب و کارهای خرد و خانگی هستند که پس از کرونا به

کد خبر : 177013
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
این هشدار را جدی بگیرید/ طرح صیانت، موجی از مهاجرت نخبگان را به راه می‌اندازد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، رضا الفت‌نسب در کلاب‌هاوس هوشمند نیوز با موضوع طرح صیانت چه بلایی بر سر اقتصاد ایران خواهد آورد، اظهار داشت: ما در چند لایه با اجرای طرح صیانت، کسب و کارهای آنلاین را درگیر می کنیم. مهمترین بخش کسب و کارهای خرد و خانگی هستند که پس از کرونا به سمت شبکه های اجتماعی سرازیر شدند و واقعا در 2 سال اخیر خیلی از مردم رفتار اقتصادی خود را درباره آنها تغییر دادند.

وی با ذکر مثالی افزود: چند شب پیش از جلوی یک مغازه لوازم آرایشی رد شدم. گفت من روی اینستاگرام دارم می‌فروشم و دارم مغازه را جمع می‌کنیم و از داخل انبار دارم کارم را ادامه می‌دهم. برایم تکان دهنده بود بعد از 2 سال وابستگی‌های اقتصادی اینطور شده است.

عضو هیات مدیره اتحادیه و انجمن کسب و کارهای مجازی عنوان کرد: کاری به صحبت طراحان ندارم که می گویند از محدودیت خبری نیست که بارها ما اثبات کردیم این طرح باعث محدودیت کسب و کارها می شود. این آپ‌ها نسخه جایگزین هم ندارد و اگر مردم بخواهند به اختیار هم بروند، چنین امکانی را ندارند.

الفت‌نسب تصریح کرد: جمع بندی کنیم جمع کسب و کارها حداقل 50 درصد بیشتر شده است. عددهای زیادی از 9 تا 12 میلیون کسب و کار وجود دارد که افرادی در شبکه های اجتماعی و کسب و کارهای آنلاین ارتزاق می کنند.

وی متذکر شد: مهاجرت هم تبعات زیادی برای کسب و کارهای آنلاین دارد. فقر منابع انسانی کار را بسیار سخت می کند. قطعا در 1401 نمود بیشتری دارد.

الفت‌نسب خاطرنشان کرد: نیروی انسانی متخصص به خصوص در حوزه های فنی خیلی کم است. آدمهایی که مانده اند هم شرایط کاری برایشان سختتر می شود. 

۲۲۳۲۲۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.