این حرف‌های بی شرمانه را نزنید!

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی حسینی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با نساجی مازندران گفت: ممنونم از همدردی دوستان. واقعا هفته سختی را گذراندم. همانطور که ملاحظه کردید بازی خوبی انجام دادیم. فکر می‌کنم نیمه اول کل بازی دست ما بود و علی‌رغم تمام تذکراتی که به بچه‌ها دادم و می‌دانستم نساجی با

کد خبر : 353193
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
این حرف‌های بی شرمانه را نزنید!

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی حسینی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با نساجی مازندران گفت: ممنونم از همدردی دوستان. واقعا هفته سختی را گذراندم. همانطور که ملاحظه کردید بازی خوبی انجام دادیم. فکر می‌کنم نیمه اول کل بازی دست ما بود و علی‌رغم تمام تذکراتی که به بچه‌ها دادم و می‌دانستم نساجی با وجود طرفدارانش می‌تواند از اشتباهات لحظه‌ای ما استفاده کند و متاسفانه علی‌رغم بازی خوبی که انجام دادند در ثانیه اول نیمه دوم یک اشتباه بچگانه انجام دادند و می‌دانستیم کلانتری کرنرها را فوق‌العاده می‌زند و سرزن‌های خوبی هم دارند.

وی در ادامه گفت: خیلی هم روی این مسئله کار کرده بودیم. بازی روند خوبی داشت و بچه‌های ما بلافاصله بازی را در دستشان گرفتند و موقعیت‌های خوبی خلق می‌کردند اما دوباره روی اشتباه بچگانه، خودمان به خودمان گل زدیم و با اخراج تمیروف بازی تمام شد. وقتی در زمین حریف دو بر صفر عقب هستی و یارت هم اخراج می‌شود بازی تمام است. فوتبال است و من نمی‌توانم بگویم عدالت اجرا نشده. یکروز ما و یکروز حریف شانس می‌آورد.

حسینی ادامه داد: امروز بچه‌های ما فوتبال خوبی انجام دادند و به هر دلیلی نتوانستیم نتیجه بگیریم. به تیم خوب نساجی تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه نتیجه بگیرند.

سرمربی پیکان در مورد استفاده از دو مهاجم خارجی، با وجود اینکه پیکان از این دو بهره‌ای نبرده‌اند، گفت: تمیروف و تیتو اوکلو بازیکنان رده ملی هستند. تیتو ماه گذشته به کنگو گل زد و تمیروف بازیکن تیم ملی ازبکستان است. آنها بازیکنان خارجی ارزان‌قیمت هستند و در حد توان به ما کمک کرده‌اند.

«ابتدای فصل تورم بازیکنان اینقدر بالا رفته بود که رقم قرارداد این بازیکنان، یک‌سوم بازیکنان ایرانی بود.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: هم‌چنین در خط حمله، بازیکنان جوان باکیفیت بسیار کمی داریم؛ به‌ویژه در پُست مهاجم نوک. عمده بازیکنان ما زیر ۲۱ ساله هستند و هر چقدر پول بدهید، می‌توانید بازیکن خارجی باکیفیت جذب کنید.

سرمربی پیکان درباره دیدار روز شنبه شاگردانش با پرسپولیس و برجسته شدن واژه «فوتبال پاک» گفت: معمولاً قبل از هر مسابقه درباره آن بازی صحبت می‌کنند. مگر تیم ما مقابل نساجی بد بازی کرد که ۳ بر صفر باختیم؟ این یعنی ما به نساجی راه دادیم؟ چرا باید این کار را انجام بدهیم؟ این حرف‌های بی‌شرمانه یک بدعت است. مگر می‌شود یک مربی بخواهد تیمش را مقابل مربی دیگر ضعیف کند؟ ابتدا به مهدی تارتار گیر داده بودند و حالا این حرف‌ها را درباره ما می‌زنند.

حسینی با بیان اینکه این صحبت‌ها در هیچ کشوری مطرح نمی‌شود، گفت: ما با توجه به بضاعت خودمان بازی می‌کنیم و نتیجه در پایان مشخص می‌شود. مگر می‌شود فرصت بازی مقابل استقلال و پرسپولیس را از دست بدهم؟ اگر مقابل پرسپولیس نتیجه خوب بگیرم، بهترین اعتبار را برای خودم به دست می‌آورم. من باشگاه‌ها را مقصر می‌دانم که بیانیه نمی‌دهند. وقتی هوادار شش گل از استقلال می‌خورد، پرسپولیس باید بیانیه بدهد و بگوید این چیزها (تبانی) در فوتبال نیست.

وی در مورد اینکه گزینه سرمربیگری تیم امید به شمار می‌رود، گفت: هیچ صحبتی با من نشده است. من هم مانند شما چند اسم در رسانه‌ها دیدم که نام من هم در میان آنها بوده است. تمام تمرکزمان روی کار با پیکان است و خیلی دوست داشتیم نساجی را ببریم. خودمان را آماده کرده بودیم تا به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کنیم و خیلی به پیکان علاقه‌مند هستم. ان‌شاءالله در سه هفته آینده با تمام وجود و آبرومندانه بازی کنیم تا به رتبه بهتری برسیم.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.