این تیم ملی و این بچه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند

[ad_1] مریم روحی:مجتبی عابدینی با شرایط خاصی ورزش می کند.کیست که نداند کتف او آسیب دیده و هنوز هم خوب نشده است.وقتی همین چند هفته پیش راهی مسابقات جهانی مجارستان شد چشم خیلی از مسئولان ورزش کشور برق زد که امید اول شمشیربازی در المپیک مصدومیت را کنار زده و با قدرت راهی این مسابقات

کد خبر : 39420
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۱۶
این تیم ملی و این بچه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند

[ad_1]

مریم روحی:مجتبی عابدینی با شرایط خاصی ورزش می کند.کیست که نداند کتف او آسیب دیده و هنوز هم خوب نشده است.وقتی همین چند هفته پیش راهی مسابقات جهانی مجارستان شد چشم خیلی از مسئولان ورزش کشور برق زد که امید اول شمشیربازی در المپیک مصدومیت را کنار زده و با قدرت راهی این مسابقات شده است اما این مصدومیت لعنتی دست بردار نیست.شده مثل یک پاشنه آشیلی که روی اعصاب تلنگر می زند.با این حال مجتبی با ماجرا کنار آمده.نه اینکه دلش بخواهد مصدوم باشد و با درد بازی کند اما فعلا چاره ای نیست و کتف آسیب دیده همراه را درد در کنار کاپیتان شمشیربازی هست و اصلا مشخص نیست که چه زمانی این کتف کاملا خوب خواهد شد.

عابدینی در خصوص حضور در مسابقات جام جهانی مجارستان در رشته شمشیربازی گفت:خدا را شکر بعد از کلی وقفه و نگرانی بالاخره در یک مسابقه خوب شرکت کردیم.دقیقا محک خوبی بود.وقفه ها دیگر داشت زیاد می شد.انصافا شرایط خوبی برقرار شد و بچه ها توانستند خودشان را محک بزنند.هم برای بچه ها و هم برای خودم واقعا راضی کننده بود.یک جورهایی ولع مسابقه دادن داشتیم.انگار که یک کار غیر ممکن دارد انجام می شود.خدا را شکر.حالا باید ببینیم که در آینده چه اتفاق هایی خواهد افتاد.

این تیم ملی و این بچه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند

او در خصوص مصدومیتش از ناحیه کتف در آستانه رقابت های المپیک گفت: مصدومیتم هنوز برطرف نشده.فعلا دکتر اصلانی دارد تلاش می کند و “پی آر پی”برایم تجویز کرده که دوز را انجام داده ام. مصدومیت دارد کهنه می شود و فعلا که دارم با آن می سازم تا ببینیم چه پیش می آید.امیدوارم اتفاق های خوبی بیفتد. سه الی چهار ماه زمان داریم و باید با جدیت بیشتری کار کنیم.مردم هم دعا کنند که اتفاق های خوبی رقم بخورد.ما که داریم تلاش خودمان را می کنیم و باید ببینیم شرایط چطور پیش می رود.

عابدینی در خصوص شرایط اردوی تیم ملی گفت: از روز سه شنبه اردوی تیم ملی آغاز می شود.به این صورت که 15 روز اردو داریم و  4 روز استراحت.قرار است دو تا از شمشیربازان ترکیه ای هم به ما ملحق شوند تا در اردویی مشترک با سرمربی اوکراینی شرکت کنیم.خدا را شکر شرایط خوب است و باید پیش برویم و ببینیم می شود مسابقه ای را برگزار کرد یا نه؟

عابدینی در خصوص درخشش نیما زاهدی در رقابت های جام جهانی مجارستان گفت:واقعا می توانم بگویم نیما پدیده بود.پیمان فخری راست می گوید.عملکرد نیما طوری بود که کار را برای سرمربی سخت کرده است.خیلی خوب بود.نه فقط نیما که بقیه بچه ها هم خوب بودند.این تیم و این بچه ها حرف های زیادی برای گفتن دارند.

بیشتر بخوانید:

فشار سنگین روی مهدی طارمی

علی دایی و سارقی که او را نشناخت

ویزای هند برای پرسپولیسی ها گران تمام شد

254 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.