این تلفن‌همراه باریک‌ترین موبایل موجود است!/ عکس

[ad_1] لی جون، مدیرعامل شیائومی اخیراً تصاویری از میکس فولد ۳ به‌اشتراک گذاشت و با مشاهده این عکس‌ها تا حدود زیادی با سبک طراحی گوشی تاشو بعدی این شرکت آشنا شدیم. غول فناوری چینی اکنون آمار و ارقام دقیق‌تری درمورد جزئیات طراحی نسل بعدی گوشی تاشو خود به‌اشتراک گذاشته که بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. طبق

کد خبر : 386786
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
این تلفن‌همراه باریک‌ترین موبایل موجود است!/ عکس

[ad_1]

لی جون، مدیرعامل شیائومی اخیراً تصاویری از میکس فولد ۳ به‌اشتراک گذاشت و با مشاهده این عکس‌ها تا حدود زیادی با سبک طراحی گوشی تاشو بعدی این شرکت آشنا شدیم. غول فناوری چینی اکنون آمار و ارقام دقیق‌تری درمورد جزئیات طراحی نسل بعدی گوشی تاشو خود به‌اشتراک گذاشته که بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد.

طبق اعلام شیائومی، ضخامت میکس فولد ۳ درحالت باز فقط ۴٫۹۳ میلی‌متر و درحالت تاشو ۹٫۸ میلی‌متر است. درمقام مقایسه، ضخامت میکس فولد ۲ این شرکت درحالت باز و تاشو به‌ترتیب ۵٫۴ میلی‌متر و ۱۱٫۲ میلی‌متر بود.

ازطرف دیگر آنر مجیک V2 که درحالت باز ۴٫۷ میلی‌متر ضخامت دارد، درحال حاضر به‌عنوان باریک‌ترین گوشی‌های تاشو بازار شناخته می‌شود. ضخامت این دستگاه درحالت تاشده نیز ۹٫۹ میلی‌متر است.

بدین‌ترتیب شیائومی در شرف ربودن عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو جهان از آنر قرار دارد و برای دستیابی به این رکورد، سیستم لولای میکس فولد ۳ را بازطراحی کرده است. این لولا که از مکانیزم بازشدن سه‌مرحله‌ای بهره می‌برد از جنس فولاد بسیار مستحکم و سرامیک کربن مقاوم دربرابر سایش ساخته شده و درکل ۱۹۸ قطعه‌ دارد که ۱۴ قطعه‌ی آن متحرک است. جالب اینکه میکس فولد ۲ از لولایی با مکانیزم دومرحله‌ای بهره می‌برد که درمجموع ۸۷ قطعه دارد و ۸ قطعه‌ی آن متحرک است.

لولای شیائومی میکس فولد ۳

لولای شیائومی میکس فولد ۳

لولای میکس فولد ۳ می‌تواند نمایشگر تاشو این گوشی را در هر زاویه‌ای بین ۴۵ تا ۱۳۵ درجه درحالت نیمه‌باز نگه دارد. تست‌های TÜV Rheinland نیز تأیید می‌کند این لولا تا ۵۰۰ هزاربار تاشدن بدون مشکل کار خواهد کرد.

از دیگر مشخصات میکس فولد ۳ شیائومی می‌توان به نمایشگر داخلی ۸٫۰۲ اینچی و نمایشگر بیرونی ۶٫۵ اینچی با وضوح Full HD پلاس اشاره کرد که هردو آن‌ها از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

میکس فولد ۳ همچنین از دوربین تله‌فوتو دوگانه و دوربین پریسکوپی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۵ برابری بهره خواهد برد. دوربین اصلی و دوربین‌های تله‌فوتو این دستگاه همگی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کنند و از لنزهای ساخت Leica بهره می‌برند.

ظرفیت باتری میکس فولد ۳ هنوز مشخص نیست اما طبق اعلام شیائومی با هر بار شارژ کامل دستگاه می‌توان تا یک روز کامل با آن کار کرد. ازطرفی شایعات اخیر نشان می‌دهند این محصول از شارژ سریع سیمی ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

227227

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.