این باواریایی‌های دست‌نیافتنی سرزمین ژرمن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال بایرن‌مونیخ  برای سی‌ویکمین‌بار قهرمان رقابت‌های فوتبال آلمان (بوندسلیگا) شد؛ این قهرمانی نهمین قهرمانی پیاپی این تیم نیز به حساب می آید. مونیخی ها 10 نایب قهرمانی هم در کارنامه دارند اما فاصله قرمزپوشان با تیم دوم به قدری زیاد است که باید گفت آن‌ها سال‌های سال بی‌رقیب خواهند ماند.

کد خبر : 51886
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۰۷
این باواریایی‌های دست‌نیافتنی سرزمین ژرمن


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال بایرن‌مونیخ  برای سی‌ویکمین‌بار قهرمان رقابت‌های فوتبال آلمان (بوندسلیگا) شد؛ این قهرمانی نهمین قهرمانی پیاپی این تیم نیز به حساب می آید.

مونیخی ها 10 نایب قهرمانی هم در کارنامه دارند اما فاصله قرمزپوشان با تیم دوم به قدری زیاد است که باید گفت آن‌ها سال‌های سال بی‌رقیب خواهند ماند. دورتموند و مونشن‌گلادباخ بعد از بایرن‌مونیخ بهترین عملکرد را داشتند اما هرکدام فقط 5 بار قهرمان شدند و اگر تعداد قهرمانی های این دو را جمع کرد با ارفاق به یک سوم افتخارات شاگردان فلیک می رسد!

بایرن مونیخ علاوه بر 31 قهرمانی بوندسلیگا، 20 قهرمانی دی اف بی پوکال، 8 قهرمانی سوپرکاپ آلمان، 6 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی یوفا کاپ، دو قهرمانی سوپرکاپ و دو قهرمانی جام جهانی باشگاه ها را در اختیار دارد.

9 قهرمانی پیاپی بایرن مونیخ در بوندسلیگا

(2012-13) بایرن مونیخ در این فصل اولین قهرمانی اش را برای برجا گذاشتن رکورد 9 قهرمانی پیاپی کسب کرد؛ در این فصل بازهم دورتموند رقیب قرمزها بود اما آن ها توانستند با 91 امتیاز قهرمان شوند.

(2013-14) در این فصل مونیخی ها با 19 امتیاز بالاتر از دورتموند و 90 امتیاز قهرمان شدند. در این فصل لواندوفسکی که پیراهن دورتموند را برتن داشت اجازه آقای گلی را به مانژو نداد.

(2014-15) در این فصل لواندوفسکی و روبن ستاره های بایرن مونیخ بودند و آن ها توانستند بالاتر از ولفسبورگ با 79 امتیاز قهرمان شود.

این باواریایی‌های دست‌نیافتنی سرزمین ژرمن

(2015-16) شاگردان گواردیولا در این فصل با 88 امتیاز بالاتر از دورتموند به عنوان قهرمانی رسیدند و لواندوفسکی با 30 گل، آقای گل شد.

(2016-17) کارلو آنچلوتی در این فصل همراه  بایرن مونی با 25 برد، 7 تساوی و 2 باخت و کسب 82 امتیاز قهرمان شد.

این باواریایی‌های دست‌نیافتنی سرزمین ژرمن

(2017-18) در این فصل هم بایرن مونیخ  با قاطعیت قهرمان شد. آنها 84 امتیاز گرفتند و 64 گل هم زدند. لام در این فصل اعلام بازنشستگی کرد.

(2018-19) در بازگشت یوپ هانکس به مونیخ او عملکرد خوبی نداشت و نیکو کواچ سرمربی این تیم شد. کواچ هم توانست روند قهرمانی های این تیم را ادامه بدهد.

این باواریایی‌های دست‌نیافتنی سرزمین ژرمن

(2019-20) بایرن مونیخ فصل را با نیکو کواچ اما او به سرنوشت هانکس دچار شد اما هانس دیتر فلیک جانشین او شد. شاگردان فلیک در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت ها قهرمانی خود را مسجل کردند.

 (2020-21) هانسی فلیک بعد از چند قهرمانی درخشان با مونیخی ها در پایان این فصل از جمع قرمزپوشان جدا می شود اما او با جام می رود چرا که فلیک توانست برای نهمین بار پیاپی جام قهرمانی بوندسلیگا را به دستان یک مونیخی بسپارد. البته این قهرمانی به دست دشمن به دست آمد جایی که دورتموند با پیروزی مقابل لایپزیش باعث قهرمانی بایرن مونیخ شد.

این باواریایی‌های دست‌نیافتنی سرزمین ژرمن

بیشتر بخوانید: بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شد/عکس

253 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.