اینیستا: از بازی با اینتر خاطرات بدی دارم

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آستانه دیدار چهارشنبه شب بارسلونا و اینتر در نیوکمپ در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، آندرس اینیستا اسطوره بلوگرانا مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داد و درباره تصمیمات پربحث داوری در بازی رفت دو تیم و کار سخت تیم محبوبش صحبت کرد: حوادثی که اتفاق

کد خبر : 265915
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۲۸
اینیستا: از بازی با اینتر خاطرات بدی دارم

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آستانه دیدار چهارشنبه شب بارسلونا و اینتر در نیوکمپ در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، آندرس اینیستا اسطوره بلوگرانا مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داد و درباره تصمیمات پربحث داوری در بازی رفت دو تیم و کار سخت تیم محبوبش صحبت کرد:

حوادثی که اتفاق افتاد، واضح بود. با توجه به اهمیت بازی، این حوادث روی بارسلونا تاثیرگذار بودند. برای زنده نگه‌داشتن امیدهای صعود، برد خانگی مقابل اینتر برای بارسلونا حیاتی است. اینتر تیمی عالی است و کار بارسا سخت خواهد بود. انتظار دارم بارسلونا بتواند خلاق باشد و اینتر عقب بنشیند. یک مساوی هم برای اینتر نتیجه خوبی است. نتیجه دور رفت برای اینتر خیلی منفی بود. بازی‌ها مقابل اینتر همیشه هیجان‌انگیز است و هر اتفاقی می‌تواند بیفتد. من از رویارویی با اینتر تیم خاطرات بدی دارم زیرا هم حذف شدیم و هم مصدوم شدم.

اینیستا که در 39 سالگی هنوز برای ویسل کوبه ژاپن بازی می‌کند و نهمین بازیکن پردرآمد سال 2022 دنیاست، درباره فعالیت‌های پسا بازنشستگی‌اش و احتمال بازگشت لیونل مسی به بارسلونا صحبت کرد:

یک سال دیگر هم در ژاپن خواهم ماند و بعد از آن می‌بینیم چه می‌شود. دوست دارم به بارسلونا برگردم اما نمی‌دانم در چه پستی فعالیت خواهم کرد. اگرچه هنوز خودم را به عنوان یک فوتبالیست می‌بینم. بازگشت مسی به بارسا؟ از دور همه چیز پیچیده به نظر می‌رسد اما در فوتبال هرگز نمی‌دانید چه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.