اینچ USD/CAD در بحبوحه عقب نشینی قیمت نفت و تقویت دلار آمریکا به مرز 1.2700 نزدیک تر شد.

[ad_1] USD/CAD در روز پنجشنبه کشش مثبتی به دست آورد و بر اساس جهش یک شبه به پایین ترین حد چند هفته ای خود ادامه داد. عقب نشینی قیمت نفت باعث تضعیف قیمت نفت شد و در بحبوحه قدرت متوسط ​​دلار، افزایشی ملایم ایجاد کرد. انتظارات فدرال رزرو، افزایش بازده اوراق قرضه ایالات متحده، جو

کد خبر : 140250
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
اینچ USD/CAD در بحبوحه عقب نشینی قیمت نفت و تقویت دلار آمریکا به مرز 1.2700 نزدیک تر شد.

[ad_1]

  • USD/CAD در روز پنجشنبه کشش مثبتی به دست آورد و بر اساس جهش یک شبه به پایین ترین حد چند هفته ای خود ادامه داد.
  • عقب نشینی قیمت نفت باعث تضعیف قیمت نفت شد و در بحبوحه قدرت متوسط ​​دلار، افزایشی ملایم ایجاد کرد.
  • انتظارات فدرال رزرو، افزایش بازده اوراق قرضه ایالات متحده، جو محتاطانه بازار، همگی به نفع دلار بودند.

جفت USD/CAD در نیمه اول جلسه اروپا به روند صعودی خود ادامه داد و به بالاترین سطح دو روزه، در حدود منطقه 1.2685 در آخرین ساعت صعود کرد.

ترکیبی از عوامل به جفت USD/CAD کمک کرد تا بر روی حرکت بهبود روز قبل پس از BoC از محله 1.2600 حرکت کند و کشش مثبتی را در روز پنجشنبه به دست آورد. بانک کانادا نرخ بهره را 0.25 درصد نگه داشت و به دستورالعمل خود مبنی بر اینکه اولین افزایش ممکن است در سه ماهه میانی سال 2022 رخ دهد، پایبند بود. با این حال، بانک مرکزی آمریکا هشدار داد که نوع ویروس کرونا Omicron باعث ایجاد عدم اطمینان مجدد شده است، که به نظر می رسد تنها مورد است. عاملی که بر دلار کانادا تاثیر گذاشته است.

در همین حال، قیمت نفت خام برای رسیدن به پذیرش بالاتر از مرز 73.00 دلار در هر بشکه تلاش کرد و شاهد یک عقب نشینی ملایم از بالاترین سطح دو هفته‌ای بود که در اوایل پنجشنبه به ثبت رسید. این امر باعث تضعیف بیشتر کالاهای مرتبط با کالاها شد و در بحبوحه افزایش اندک تقاضای دلار آمریکا، بهبود خوبی را برای جفت USD/CAD ایجاد کرد. افزایش بیشتر بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده، تقویت شده توسط انتظارات تندرو فدرال رزرو، همراه با جو محتاطانه بازار، حمایت از دلار امن را افزایش داد.

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران متقاعد شده‌اند که فدرال رزرو برای مهار تورم سرسختانه و سرسختانه سیاست‌های پولی خود را زودتر تشدید می‌کند و احتمال افزایش قیمت در ماه مه 2022 را تعیین می‌کند. اوراق قرضه دولت آمریکا به بالای آستانه 1.50 درصد بازگشت. علاوه بر این، تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی خوش‌بینی اخیر در بازارها را تحت الشعاع قرار داد و به‌عنوان بادی برای ارزهای امن از جمله دلار عمل کرد.

فعالان بازار اکنون مشتاقانه منتظر سند اقتصادی ایالات متحده هستند که شامل انتشار ادعاهای معمول هفتگی اولیه بیکاری است. معامله گران بیشتر از بازده اوراق قرضه ایالات متحده و احساسات ریسک بازار گسترده تر استفاده می کنند که باعث افزایش تقاضای دلار می شود. جدای از این، پویایی قیمت نفت باید انگیزه ای برای جفت USD/CAD ایجاد کند. تمرکز اصلی، با این حال، بر روی انتشار روز جمعه ارقام تورم مصرف کننده ایالات متحده باقی خواهد ماند، که به تعیین مرحله بعدی یک حرکت جهت دار کمک خواهد کرد.

سطوح فنی برای تماشا

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.