اینهم یک نوع زندگی لاکچری/ بالش 11میلیونی تا لحاف کرسی 92 میلیونی!

[ad_1] پایین هر قفسه برچسب قیمت چسبانده شده تا مشتری با خاطری آسوده جنس مورد نظر خود را انتخاب کند. فروشنده روی کیفیت جنس‌ها خیلی تأکید می‌کند و متذکر می‌شود: «ست ملحفه کتان بین 5 تا 6 میلیون تومان و ساتن آن گران‌تر است.» بالش مخصوص خروپف بخشی از فروشگاه فقط به ست لحاف دونفره

کد خبر : 443492
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۳۰
اینهم یک نوع زندگی لاکچری/ بالش 11میلیونی تا لحاف کرسی 92 میلیونی!

[ad_1]

پایین هر قفسه برچسب قیمت چسبانده شده تا مشتری با خاطری آسوده جنس مورد نظر خود را انتخاب کند. فروشنده روی کیفیت جنس‌ها خیلی تأکید می‌کند و متذکر می‌شود: «ست ملحفه کتان بین 5 تا 6 میلیون تومان و ساتن آن گران‌تر است.»

بالش مخصوص خروپف

بخشی از فروشگاه فقط به ست لحاف دونفره و تک نفره اختصاص دارد. قیمت لحاف‌ها با توجه به جنس و طرح‌شان متغیر است. فروشنده می‌گوید:‌ «لحاف‌های 2 نفره ما از 30 میلیون تومان تا 42 میلیون تومان قیمت دارند.»

قفسه کناری مربوط به بالش‌هاست. آنقدر تنوع جنس دارند که برای انتخاب باید کلی وقت گذاشت. شاید در مغازه‌های عالی و معمولی هر بالش با قیمت 200 تا 300هزار تومان فروخته شود اما اینجا بالش مایکرو فایبر 5میلیون‌و500هزار تومان است، بالش پروالیاف 11میلیون، بالش پر غاز 4میلیون‌و330هزار تومان و بالش سنتی پیلوا 4میلیون‌و750هزار تومان. اما یکی از آنها بالش مخصوص خروپف است که 544هزار تومان قیمت دارد. البته بالش‌های طبی هم یک تا 3میلیون قیمت دارند.

تشک مخصوص مدیتیشن

از دیگر اجناسی که در این فروشگاه دیده می‌شود، تشک برقی از 4 میلیون‌ و 650هزار تومان تا 8 میلیون تومان است که البته به درد افرادی می‌خورد که در مناطق سردسیر زندگی می‌کنند. جالب‌تر اینکه برای افرادی که گرمای تابستان به‌شدت آزارشان می‌دهد، تشک‌های کولردار هم وجود دارد. قیمت این تشک‌ها 18میلیون است. البته اگر کسی بخواهد تشک خوشخواب کولردار با برندی خاص بخرد باید 29میلیون ناقابل پرداخت کند. برای کسانی هم که می‌خواهند مدیتیشن کنند، تشکی وجود دارد که برچسب قیمت آن رقم 55میلیون تومان را نشان می‌دهد.

لحاف کرسی 95 میلیونی

از لحاف، تشک و ملحفه که بگذریم نوبت به چشم‌بندهای ماساژور می‌رسد که قیمت آنها از 380هزار تومان تا 750هزار تومان متغیر است. البته این چشم‌بندها بدون داشتن امتیاز ماساژور در داروخانه به قیمت 35هزار تا 66هزار تومان فروخته می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های کالاهای خواب لاکچری، گزینه لحاف کرسی طرح مولتی کالر است که 95میلیون تومان قیمت دارد. در این فروشگاه لوازم دیگری هم هست؛ دزدگیر پادری به قیمت 210هزار تومان، تور بالای تخت 765هزار تومان، قفسه‌های تجهیزات اتاق خواب، از 4میلیون تا 9میلیون تومان و آباژور و چراغ خواب هم از یک میلیون و 500هزار تا 5میلیون تومان.

23302

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.