اینها 5 دارایی گران قیمت در هر واحد در آگوست 2022 هستند – بازارها و قیمت بیت کوین نیوز

[ad_1] در 18 جولای 2021، Bitcoin.com News در مورد پنج گرانترین دارایی رمزنگاری تحقیق کرد و در آن زمان دو ارز دیجیتال با ارزش پنج رقمی، دو توکن به ارزش چهار رقم به ارزش دلار آمریکا و یکی سه رقمی وجود داشت. امروزه، چیزهای زیادی تغییر کرده است، اما در حال حاضر، بیت کوین و

کد خبر : 239552
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
اینها 5 دارایی گران قیمت در هر واحد در آگوست 2022 هستند – بازارها و قیمت بیت کوین نیوز

[ad_1]

در 18 جولای 2021، Bitcoin.com News در مورد پنج گرانترین دارایی رمزنگاری تحقیق کرد و در آن زمان دو ارز دیجیتال با ارزش پنج رقمی، دو توکن به ارزش چهار رقم به ارزش دلار آمریکا و یکی سه رقمی وجود داشت. امروزه، چیزهای زیادی تغییر کرده است، اما در حال حاضر، بیت کوین و توکن سالانه مالی هنوز تنها دو توکن با ارزش دلار پنج رقمی هستند و در مجموع پنج دارایی کریپتو زیر آنها با قیمت‌های چهار رقمی معامله می‌شوند.

برترین دارایی های رمزنگاری بر اساس قیمت هر واحد در آگوست 2022

بیش از یک سال پیش، اقتصاد کریپتو در 18 جولای 2021 تقریباً 1.33 تریلیون دلار ارزش داشت و بیت کوین (BTC) به ازای هر واحد 31615 دلار معامله می شد. در آن زمان، یکی دیگر از دارایی‌های کریپتو به ارزش دلار پنج رقمی بود، زیرا سالانه مالی (YFI) به ازای هر واحد 28611 دلار مبادله می‌کرد.

امروزه، هر دوی این توکن‌ها همچنان گران‌ترین دارایی‌های رمزنگاری به ازای هر کوین از نظر ارزش دلار آمریکا هستند. با این حال، بیت کوین و سالانه مالی با ارزش های بسیار پایین تری نسبت به 386 روز پیش معامله می شوند.

پنج گرانترین دارایی رمزنگاری شده در هر واحد ثبت شده در روز یکشنبه، 18 جولای 2021، ساعت 8:55 صبح (EDT).

در آن زمان، Bitcoin.com News گزارش داد که پنج گران‌ترین دارایی رمزنگاری شده، منهای ارزهای رمزنگاری شده طلای توکن شده، شامل BTC، YFI، MKR، ETH و BCH می‌شوند. در حالی که بیت کوین در حال حاضر با قیمت 23846 دلار معامله می شود، هنوز ارزش آن پنج رقمی است و سرمایه مالی سالانه (YFI) با قیمت 11455 دلار به ازای هر سکه تغییر می کند.

پس از YFI طلای پکس (PAXG)، طلای نعناع پرت (PMGT)، اتریوم (ETH)، طلای تتر (XAUT) و سازنده (MKR) قرار دارند. PAXG و PMGT به ارزش یک اونس طلای خوب وصل شده اند و هر دو سکه حق بیمه کمی دارند.

XAUT نیز به یک اونس طلا متصل است، اما در زمان نگارش این مقاله، در حال حاضر با تخفیف از قیمت لحظه ای طلا معامله می شود. با حذف سه توکن طلا از معادله، در هفته دوم آگوست 2022، پنج گران‌ترین دارایی رمزنگاری بدون گنجاندن توکن‌های طلا عبارتند از BTC، YFI، ETH، MKR و BNB.

پنج گران‌ترین دارایی‌های رمزنگاری شده به ازای هر واحد که در عصر دوشنبه، 8 اوت 2022، در ساعت 11:55 بعد از ظهر (EDT) ثبت شد.

زمانی که ارزش اقتصاد کریپتو در نوامبر 2021 به 3.13 تریلیون دلار رسید و بیت کوین با قیمت 68766 دلار در هر واحد معامله می شد، YFI با قیمتی کمتر از 30 هزار دلار در هر واحد دست به دست می شد. سرزمین عجایب (TIME) در 10 نوامبر 2021 به ازای هر سکه 8725 دلار بود و امروز ارزش آن 11.21 دلار است.

سال گذشته، اتریوم 4861 دلار به ازای هر اتریوم بود و اکنون به 1773 دلار رسیده است. Maker (MKR) 3199 دلار بود و امروز به 1136 دلار برای هر سکه کاهش یافته است. Olympus (OHM) با 946 دلار دست به دست شد و اکنون یک سکه 13.61 دلار است و در حالی که بیت کوین کش (BCH) 722 دلار در هر واحد بود، امروز به 143 دلار رسیده است.

بایننس کوین (BNB) که تازه وارد پنج گران ترین دارایی های رمزنگاری شده است، با 663 دلار مبادله می شود اما اکنون به 324 دلار کاهش یافته است. در حالی که نگاه کردن به دارایی‌های رمزنگاری از دیدگاه ارزش دلاری پنج، چهار و سه رقمی یا گران‌ترین دارایی‌های رمزنگاری جالب است، باید توجه داشت که اغلب اوقات کسانی که با ارزهای رمزنگاری‌شده آشنا نیستند، به آنها نگاه می‌کنند که گویی سهام هستند.

اکثر ارزهای دیجیتال، به جز دارایی‌های غیرقابل تعویض توکن (NFT) قابل تقسیم هستند. اکثر ارزهای دیجیتال به هشت رقم اعشار تقسیم می شوند، به این معنی که از گران ترین دارایی های رمزنگاری که در بالا ذکر شد، همه آنها را می توان به صورت کسری خریداری کرد. به عنوان مثال، به جای خرید یک سکه کامل، می توان بیت کوین 15 دلاری (BTC)، 20 دلاری اتریوم (ETH) و 33 دلاری سالانه مالی (YFI) را خریداری کرد.

داده های منتشر شده در این مقاله در 8 اوت 2022 در ساعت 23:55 (EDT) ثبت شده است، در حالی که با داده های ثبت شده در 18 جولای 2021، ساعت 8:55 صبح آمار از 10 نوامبر 2021، از طریق آرشیو مقایسه شده است. org نیز در این سرمقاله گنجانده شد.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، بیت کوین کش، bnb، بیت کوین، کریپتو، دارایی های رمزنگاری، ارز دیجیتال، اقتصاد ارز دیجیتال، اتریوم، اتریوم، گران قیمت، توکن های طلا، سازنده، makerdao، بازارها، بازارها و قیمت ها، MKR، OHM، PAXG، PMGT، قیمت هر واحد، زمان، پنج برتر، XAUT، سالین مالی، YFI

نظر شما در مورد پنج ارز دیجیتال گران قیمت در آگوست 2022 چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.