اینها آخرین بینش ها هستند

[ad_1] در چند هفته اخیر، نرخ بهره، تورم و همچنین افزایش قیمت نفت و طلا، بحث اصلی دنیای مالی بوده است. قیمت طلا برای اولین بار در 12 ماه گذشته به بالای 2000 دلار رسید. آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد داشت؟ تحلیلگران چه پیش بینی می کنند؟ این وبلاگ قصد دارد به شما اطلاعات

کد خبر : 344507
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۵:۴۱
اینها آخرین بینش ها هستند

[ad_1]

در چند هفته اخیر، نرخ بهره، تورم و همچنین افزایش قیمت نفت و طلا، بحث اصلی دنیای مالی بوده است. قیمت طلا برای اولین بار در 12 ماه گذشته به بالای 2000 دلار رسید.

آیا افزایش قیمت طلا ادامه خواهد داشت؟ تحلیلگران چه پیش بینی می کنند؟ این وبلاگ قصد دارد به شما اطلاعات ارزشمندی ارائه دهد و به شما کمک کند دید کلی بهتری از آنچه در مورد قیمت این فلز گرانبها می گذرد داشته باشید.

طلا همانطور که اتفاق افتاد از مرز 2000 دلار عبور کرد

طلا سال جاری را با 1854 دلار در هر اونس آغاز کرد و از فوریه در 1950 به سرعت رشد کرد. با این حال، فوریه ماه مثبتی برای قیمت طلا نبود زیرا در 24 فوریه به 1810 دلار در هر اونس کاهش یافت. پس از ده روز اول ماه مارس، قیمت این فلز گرانبها به دلیل عدم اطمینان بازار جهانی و آشفتگی بخش بانکی در ایالات متحده و اروپا افزایش یافت.

تصویر شده: Admirals MetaTrader 5 – XAU (100اونس) USD نمودار روزانه. محدوده تاریخ: 25 نوامبر 2022آوریل 10 2023. تاریخ ضبط: آوریل 10 2023. عملکرد گذشته شاخصی از آینده نیستeresultس

این اولین بار نیست که قیمت طلا به بیش از 2000 دلار در هر اونس می رسد. آخرین باری که قیمت طلا از مرز مشخص عبور کرد، بود on 7 آگوستهفتم 2020، وقتی ضربه می زنند 2074 دلار در هر اونس.

تصویر شده: Admirals MetaTrader 5 – XAU(100اونس)دلار آمریکا نمودار ماهانه محدوده تاریخ: 1 جولایخیابان 2015 -10 آوریلهفتم 2023. تاریخ ضبط: 10 آوریلهفتم 2023. عملکرد گذشته شاخصی برای نتایج آینده نیست.

چرا قیمت طلا افزایش می یابد؟

آشفتگی در بخش بانکی در ایالات متحده و اروپا با سقوط SVB و تصاحب Credit Suisse توسط UBS، تورم بالا و احتمال رکود به نفع طلا کار می کند. برخی از سرمایه گذاران و معامله گران از طلا به عنوان یک دارایی “بهشت امن” یاد می کنند، زیرا زمانی که احساس می کنند رکود اقتصادی در راه است به آن روی می آورند.

در حالی که هیچ دارایی در مورد حفظ ارزش در بازارهای مالی جهانی “ایمن” نیست، سرمایه گذاران تمایل به خرید طلا برای تنوع بخشیدن به پرتفوی خود و کاهش ریسک دارند. طلا می تواند به عنوان پوششی در برابر تورم استفاده شود، در حالی که بانک فدرال رزرو شیکاگو خاطرنشان کرده است که «افزایش تورم یا انتظارات تورمی، علاقه سرمایه گذاران به خرید طلا را افزایش می دهد و در نتیجه قیمت آن را بالا می برد. در مقابل، کاهش تورم یا کاهش انتظارات تورمی برعکس است.

قیمت طلا: تمام آخرین اطلاعات را بخوانید

افزایش قیمت نقدی طلا بانک ها و کارشناسان بازار را برانگیخت تا پیش بینی های خود را به روز کنند. راهنمای ما در مورد تجارت طلا را بخوانید تا دانش خود را تقویت کنید. بیایید ببینیم آخرین بینش ها چیست و لطفاً به خاطر داشته باشید که عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد آینده نیست.

ING قیمت طلا را نزدیک به اوت 2020 می بیند

تحلیلگران ING گزارشی را منتشر کردند که حاکی از آن است که قیمت طلا می تواند به مرز 2075 دلار برسد که بالاترین سطح در سه سال گذشته است. آن‌ها خاطرنشان می‌کنند: «به نظر می‌رسد هنوز اهمیت زیادی برای این روایت وجود ندارد که بحران بانکی ایالات متحده نبرد فدرال رزرو علیه تورم بالا و ریشه‌دار را تضعیف کند. و مطمئناً طلا – به عنوان یک دارایی بدون بهره – در مقایسه با نرخ های نزدیک به 5 درصد موجود در سپرده های دلاری یک شبه، عملکرد خوبی دارد. بازارها گزارش مشاغل ایالات متحده را به دقت زیر نظر خواهند داشت و اینکه آیا این امر بازار طلا را به فاصله قابل توجهی از بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 2075.47 دلار که در آگوست 2020 ساخته شده است می رساند یا خیر.

اقتصاددانان ING پیشنهاد می کنند که طلا می تواند از روندهای مدیریت ذخایر FX سود ببرد. «دنیای ژئوپلیتیکی دوقطبی فزاینده – که با جنگ در اوکراین تشدید شده است – به این معنی است که بانک‌های مرکزی بریکس پلاس سهم بیشتری از ذخایر بین‌المللی خود را در طلا حفظ خواهند کرد. آنها در گزارش خود می افزایند که این یک مثبت ساختاری برای طلا و یک منفی ساختاری برای دلار است.

Credit Suisse: قیمت طلا می تواند به مرز 2300 دلار برسد

گزارش کردیت سوئیس می گوید که این فلز گرانبها از کاهش بازده اوراق قرضه و تضعیف دلار آمریکا استفاده کرده است. “ما به دنبال آزمون مجدد مقاومت بلندمدت از رکوردهای 2070/75 دلاری در سال های 2020 و 2022 هستیم. در حالی که به وضوح باید به این امر احترام گذاشت، یک شکست واضح و پایدار بالاتر نشان دهنده یک شکست بزرگ صعودی بلندمدت خواهد بود تا در را به روی آن باز کند. در گزارش Credit Suisse نوشته شده است.

به گزارش CNBC، یادداشتی از همان بانک به سرمایه گذاران اشاره می کند که «قیمت طلا در هفته های اخیر از تقاضای پناهگاه امن در میان نگرانی ها در مورد بخش بانکی و همچنین این دیدگاه که احتمال رکود اقتصادی (یعنی فرود سخت) منتفع شده است. افزایش مادی داشته است. این به نوبه خود منجر به این دیدگاه شده است که فدرال رزرو ایالات متحده به طور بالقوه می تواند به زودی به سمت کاهش نرخ بهره برود. نرخ‌های پایین‌تر همراه با تورم بسیار بالاتر از هدف 2 درصد، برای قیمت طلا مثبت خواهد بود.

ANZ: طلا با توجه به تورم بالا همچنان به رکورد بالایی باقی می ماند

اقتصاددانان ANZ بر عنصر تورم بالا که زمینه ساز افزایش قیمت نقدی طلا است، تأکید می کنند. آنها نشان می دهند که نگرانی ها در مورد رکود اقتصادی جهانی و مشکلات بانکی که در ماه مارس ظاهر شد، به افزایش قیمت طلا دامن زد.

با این حال، آنها تاکید می کنند که اگر وضعیت در بخش بانکی ثبات پیدا کند، ممکن است قیمت طلا کاهش یابد. در حالی که مسائل جاری بخش بانکی همچنان یک ریسک صعودی باقی می‌ماند، ما شاهد کاهش قیمت طلا در صورت کاهش بحران هستیم. در گزارش ANZ اشاره شده است، زیرا فدرال رزرو افزایش نرخ بهره خود را متوقف می کند و دلار همچنان در بقیه سال کاهش می یابد، ما دیدگاه صعودی خود را در مورد طلا در بلندمدت حفظ می کنیم.

Fitch Solutions پیش بینی قیمت طلا در سال 2023 را اصلاح کرد

Fitch Solutions پیش‌بینی قیمت طلا در سال 2023 را در آخرین روزهای ماه مارس به‌روزرسانی کرد. اقتصاددانان معتقدند که قیمت طلا به طور متوسط ​​1950 دلار در هر اونس خواهد بود که 100 دلار بیشتر از پیش بینی اولیه آنهاست. در این گزارش تاکید شده است که «در میان انتظارات رشد تولید ناخالص داخلی جهانی از 3.1 درصد در سال 2022 به 2.1 درصد در سال 2023 کاهش خواهد یافت، علاقه سرمایه گذاران به جایگاه امن طلا همچنان قوی خواهد بود».

آیا راهی برای کاهش ریسک در معاملات طلا وجود دارد؟

“طلا یک دارایی امن است” جمله ای است که ممکن است بارها در وبلاگ ها و مقالات خبری بخوانید. با این حال، معامله هر دارایی مستلزم ریسک است. هنگام درگیر شدن در فعالیت هایی مانند تجارت و سرمایه گذاری، همیشه احتمال ضرر وجود دارد. اگر قیمت کالایی مانند طلا در جهت مخالف آنچه پیش‌بینی می‌کردید حرکت کند، استراتژی شما ممکن است شکست بخورد که می‌تواند منجر به از دست دادن سرمایه شود.

انجام تحقیقات عمیق در بازار قبل از توسعه استراتژی معاملاتی ضروری است. علاوه بر این، باید با ابزارهای مختلف مدیریت ریسک که توسط کارگزار شما در دسترس شما قرار می گیرد، آشنا باشید.

مجموعه ای از مطالب آموزشی که توسط متخصصان متعدد صنعت گردآوری شده است در اینترنت از طریق کارگزاران در دسترس است. یادگیری نحوه استفاده از ابزارهای مختلف مدیریت ریسک کاملاً ضروری است. وبینارها، مقالات و وبلاگ های نوشته شده توسط فروشندگان با تجربه می توانند به شما کمک کنند تا درک بهتری از نحوه گنجاندن این عناصر در استراتژی خود و کاهش ریسک به دست آورید.

آیا تجارت در اخبار اقتصاد کلان برای شما جالب است؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.