اینفلوئنسر رمزارز Bitboy به باهاما پرواز می کند تا مدیر سابق FTX Sam Bankman-Fried را زیر سوال ببرد – اخبار بیت کوین

16 روز از درخواست FTX برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در ایالات متحده می گذرد و مدیر عامل سابق FTX سام بنکمن-فرید (SBF) ظاهراً هنوز در تفرجگاه ساحلی خود در باهاما به سر می برد. این آخر هفته، یوتیوبر معروف به Bitboy تصمیم گرفت به ناسائو پرواز کند تا از SBF در مورد سقوط

کد خبر : 286446
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
اینفلوئنسر رمزارز Bitboy به باهاما پرواز می کند تا مدیر سابق FTX Sam Bankman-Fried را زیر سوال ببرد – اخبار بیت کوین


16 روز از درخواست FTX برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در ایالات متحده می گذرد و مدیر عامل سابق FTX سام بنکمن-فرید (SBF) ظاهراً هنوز در تفرجگاه ساحلی خود در باهاما به سر می برد. این آخر هفته، یوتیوبر معروف به Bitboy تصمیم گرفت به ناسائو پرواز کند تا از SBF در مورد سقوط FTX سوال کند، و حامیان کریپتو در رسانه های اجتماعی مشتاقانه جستجوی Bitboy برای SBF در جزیره را تماشا می کردند.

Bitboy هنگام تلاش برای مقابله با SBF در باهاما می گوید که او کاری را انجام می دهد که هیچ کس حاضر به انجام آن نیست.

کریپتو توییتر، که با نام CT شناخته می شود، در آخر هفته گذشته توسط شخصیت یوتیوب سرگرم شد بیت بوی، که با نام دیگر بن آرمسترانگ شناخته می شود. دلیل اینکه بیت‌بوی در چند روز اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده این است که او تصمیم گرفت به باهاما پرواز کند تا بتواند از سم بنکمن-فرید (SBF) سوال کند.

فرض بر این است که SBF هنوز در باهاما است، حتی اگر جت خصوصی ظاهری مدیر سابق ارزهای دیجیتال از زمان تشکیل پرونده ورشکستگی بیش از هشت بار از ناسائو به آرژانتین رفت و آمد داشته است. چند روز پیش، Bitboy به CT گفت که او به باهاما رفت تا کاری را انجام دهد که هیچ کس حاضر به انجام آن نبود، یعنی سوال SBF در مورد فاجعه FTX.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بازرسان آمریکایی در حال بررسی سقوط FTX هستند، اما مردم باور ندارند که مجری قانون واقعاً کاری انجام می‌دهد. علاوه بر این، آنها مطمئناً تلاش های رسانه ها را باور ندارند، زیرا نشریات خبری مانند نیویورک تایمز (NYT)، وال استریت ژورنال (WSJ)، فوربس و واشنگتن پست متهم به محافظت از تصویر SBF و چاپ “قطعات پفکی” شده اند. درباره مدیران FTX و Alameda.

بازدید بیت بوی از باهاما در 24 ساعت گذشته ترند بوده است و روند عمودی توییتر نشان می دهد بیش از 100000 توییت در مورد موضوع در زمان نگارش یوتیوبری با بیش از 1 میلیون دنبال کننده توییتر تاکید کرد روز شنبه که “هیچ کس دیگری اینجا نیست تا به حقیقت برسد.” Bitboy گفت که شکار SBF برای جلب توجه نبود، بلکه بیشتر برای دریافت پاسخ های واقعی از مدیر عامل سابق FTX بود.

اینفلوئنسر رمزارز Bitboy به باهاما پرواز می کند تا مدیر سابق FTX سم بنکمن-فرید را زیر سوال ببرد.
در ساعت 9:30 صبح (ET) یکشنبه، 27 نوامبر 2022، اصطلاح “Bitboy” با بیش از 126000 توییت در حال ترند بود.

«این در مورد کلیک نیست. این در مورد پاسخ است. و من این جزیره را بدون آنها ترک نمی کنم.» بیتبوی توییت کرد. بسیاری از مردم نسبت به کاری که بیت‌بوی انجام می‌دهد اشتیاق نشان داده‌اند و بسیاری از مردم آن را بسیار سرگرم‌کننده می‌دانند. وقتی شما سی تی دارید، چه کسی به نتفلیکس نیاز دارد؟ یک فرد پرسید. در واقع، طرفداران کریپتو کاملاً متحیر بودند که بیت‌بوی به جای بازرسان و رسانه‌ها، SBF را زیر سوال می‌برد.

اینفلوئنسرهای کریپتو به دلیل تلاش‌های گزارش‌دهی‌اش به بیت‌بوی احترام می‌گذارند، کارکنان کاندو می‌گویند هیچ‌کس به دنبال SBF نبوده است.

حساب توییتر Cryptobull: «بنابراین، این مردی است که رسوایی FTX را به عهده گرفته و در حال بررسی آن است. نوشت. نه FBI، نه وزارت دادگستری، نه رسانه ها، و قطعا نه SEC. احترام من [Bitboy]Cryptobull افزود. Bitboy به توییت Cryptobull پاسخ داد و گفت: «به شما گفتم که اینجا برای مردم می جنگم. اگر هیچ کس دیگری این کار را انجام ندهد، من انجام خواهم داد.» با این حال، ارتباط با SBF برای Bitboy مانند SBF دشوار بوده است او را مسدود کرد در توییتر. اما این امر مانع از شکار Bitboy برای یافتن SBF نشده است تا بتوان از او بازجویی کرد و یوتیوبر تصاویر و ویدیوهایی را در مورد این تجربه به اشتراک گذاشته است.

یک گروه از عکس‌هایی که Bitboy در روز شنبه به اشتراک گذاشت، چند تصویر از تویوتا کرولای ادعایی SBF بود. Bitboy “طبق گفته توییتر این کرولا سم است.” توییت کرد. «با قرص در صندلی جلو کامل شود. شاید کسی بتواند تشخیص دهد که آنها چیست. و یک لپ تاپ MSI در پشت. SBF، جوانه پنجره خود را نگاه کن. من فقط می خواهم صحبت کنم. بیا داستانت را بگو.» یوتیوبر اضافه کرد.

بیت بوی نیز ویدئویی را به اشتراک گذاشت از مجتمع مسکونی ساحلی آلبانی که گفته می شود SBF در حال حاضر در آن ساکن است. بیتبوی در توییتی نوشت: «برای من شگفت‌انگیز است که یکی از کارکنان آلبانی گفت ما اولین افرادی هستیم که به دنبال سم WTF می‌گردیم. یوتیوبر همچنین از طریق iMessage و Bitboy به SBF پیام داده است تصویری را به اشتراک گذاشت از متونی که نشان می دهد SBF ممکن است آنها را خوانده باشد. بعد از ظهر، بیتبوی گفت:

من اینجا هستم زیرا هیچکس حاضر به نمایندگی مردم و مقابله با سام نشده است.

تعداد زیادی از حامیان ارزهای دیجیتال درباره بازدید بیت‌بوی از باهاما برای زیر سوال بردن SBF توییت کردند. لایه هایلپرن، حامی بیت کوین توضیح داد که می‌خواهد یک جریان زنده از این بازدید را ببیند. تایید شده است [Bitboy] رسما خارج از خانه سام بنکمن-فرید است و خواستار پاسخ است.» هایلپرن توییت کرد. چگونه یک مرد رمزارز نسبت به بازرسان آمریکایی کارش را بهتر انجام می دهد؟ من همین الان یک پخش زنده می‌خواهم… کسی دیگری است؟»

به دنبال توییت‌ها، تصاویر و ویدیوهای Bitboy در روز شنبه، یوتیوبر گفت که SBF ظاهراً ظرف 48 ساعت از آپارتمان کنار دریا بیرون رانده می‌شود. سام ظرف 48 ساعت از آلبانی اخراج خواهد شد. آیا می توانید تصور کنید که در آنجا زندگی می کنید و بدانید که او چند دشمن دارد که اکنون می بینند که ورود به آن چقدر آسان است؟ بیت بوی گفت. اگر شما همسایه او باشید، آیا می خواهید چنین توجهی در مجتمع میلیون دلاری خود داشته باشید؟ روز بعد یوتیوبر گفت:

ما اساساً معادل پرتاب یک پتک دیجیتال از پنجره سام را انجام داده ایم. دیشب یه دفعه از بالای سرش اومد پایین، فکر میکنی چطور خوابیده؟

برچسب ها در این داستان

آلبانی، باهاما، بن آرمسترانگ، Bitboy، Bitboy SBF، مقابله با SBF، مقابله با سم بنکمن-فرید، اینفلوئنسر رمزنگاری، Crypto Journalism، Crypto Twitter، Cryptobull، CT، DOJ، FBI، Forbes، محققین، روزنامه نگاری، Layah Heilpern، رسانه، MSI لپ تاپ، NYT، پاف قطعات، پرسش از SBF، گزارش، سم بنکمن-فرید، سم کرولا، SBF باهاما، SBF Bitboy، تویوتا کرولا، شخصیت های توییتر، پست واشنگتن، یوتیوب

نظر شما در مورد پرواز Bitboy به باهاما برای مقابله و زیر سوال بردن مدیر عامل سابق FTX SBF چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.