ایلان ماسک کنترل توییتر را در دست می‌گیرد، مدیرعامل و مدیر مالی را اخراج می‌کند – می‌گوید توییتر را برای کمک به بشریت می‌خرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، خرید شرکت توییتر را تکمیل کرد و طبق گزارش‌ها، مدیرعامل و مدیر مالی این شرکت را اخراج کرد. او گفت: “دلیلی که من توییتر را خریداری کردم این است که برای آینده تمدن داشتن یک میدان دیجیتال مشترک شهر مهم است.” در حال حاضر خطر بزرگی وجود دارد

کد خبر : 273563
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
ایلان ماسک کنترل توییتر را در دست می‌گیرد، مدیرعامل و مدیر مالی را اخراج می‌کند – می‌گوید توییتر را برای کمک به بشریت می‌خرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، خرید شرکت توییتر را تکمیل کرد و طبق گزارش‌ها، مدیرعامل و مدیر مالی این شرکت را اخراج کرد. او گفت: “دلیلی که من توییتر را خریداری کردم این است که برای آینده تمدن داشتن یک میدان دیجیتال مشترک شهر مهم است.” در حال حاضر خطر بزرگی وجود دارد که رسانه‌های اجتماعی به اتاق‌های پژواک جناح راست و چپ افراطی تقسیم شوند که نفرت بیشتری ایجاد می‌کنند و جامعه ما را از هم جدا می‌کنند.»

ایلان ماسک کنترل توییتر را در دست گرفت

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، خرید 44 میلیارد دلاری شرکت توییتر را تکمیل کرد و توضیحات پروفایل توییتر خود را به “Chief Twit” تغییر داد. او پنجشنبه شب در توییتی نوشت:

پرنده آزاد می شود.

بلافاصله پس از بسته شدن این قرارداد، ماسک گزارش می‌دهد که پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر، ند سگال، مدیر مالی و ویجایا گاد، رئیس امور حقوقی پلت فرم رسانه‌های اجتماعی و مدیر ارشد محتوا را اخراج کرد. گاد سرپرست تیمی در توییتر بود که تصمیم گرفتند دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را پس از شورش کنگره در سال 2021 ممنوع کنند.

روز پنجشنبه، ماسک در توییتی توضیح داد که انگیزه خود را از خرید توییتر. این میلیاردر توضیح داد: “دلیلی که من توییتر را خریداری کردم این است که برای آینده تمدن داشتن یک میدان دیجیتال مشترک شهر مهم است، جایی که می توان طیف گسترده ای از عقاید را به شیوه ای سالم و بدون توسل به خشونت مورد بحث قرار داد.”

وی ادامه داد: «در حال حاضر خطر بزرگی وجود دارد که رسانه‌های اجتماعی به اتاق‌های پژواک جناح راست افراطی و چپ افراطی تقسیم شوند که نفرت بیشتری ایجاد می‌کنند و جامعه ما را تقسیم می‌کنند.»

به همین دلیل توییتر را خریدم. من این کار را نکردم زیرا آسان بود. من این کار را برای پول بیشتر انجام ندادم. من این کار را کردم تا سعی کنم به بشریتی که دوستش دارم کمک کنم.

ماسک خطاب به تبلیغ‌کنندگان توییتر توضیح داد: «تویتر بدیهی است که نمی‌تواند به یک منظره جهنمی رایگان برای همه تبدیل شود، جایی که می‌توان هر چیزی را بدون عواقب گفت!»

با تاکید بر اینکه «ضروری است که به کاربران توییتر تبلیغاتی نشان داده شود که تا حد امکان مرتبط با نیازهای آنها باشد. تبلیغات کم ارتباط هرزنامه هستند، اما تبلیغات بسیار مرتبط در واقع محتوا هستند.» رئیس جدید توییتر نتیجه گرفت:

اساساً، توییتر آرزو دارد که معتبرترین پلت فرم تبلیغاتی در جهان باشد که برند شما را تقویت کرده و شرکت شما را رشد دهد.

Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل بایننس (CZ) پنجشنبه تایید کرد که شرکت او به تامین مالی خرید ماسک در توییتر کمک کرده است. توییت کردن: «کارآموز ما می‌گوید ما 500 میلیون دلار را 2 روز پیش دریافت کردیم، احتمالاً درست زمانی که از من در مورد ایلان/توئیتر سؤال شده بود.» بایننس یکی از 18 شرکتی است که متعهد به کمک به ماسک در تامین مالی این معامله است.

مدیرعامل تسلا روز چهارشنبه با یک سینک برای بستن قرارداد به دفتر مرکزی توییتر رفت. “ورود به دفتر مرکزی توییتر – اجازه دهید آن را غرق کنید!” او توییت کرد. به گزارش بلومبرگ، ماسک در جریان بازدید خود به کارمندان توییتر گفت که قصد ندارد 75 درصد از کارکنان خود را اخراج کند.

آیا فکر می کنید توییتر بستر بهتری تحت رهبری ایلان ماسک خواهد بود؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.