ایلان ماسک و مارک کوبا ، Dogecoin را “قوی ترین” رمزنگاری شده برای پرداخت می دانند – اخبار بیت کوین Altcoins

[ad_1] ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا و مارک کوبان ، ستاره شارک تانک ، هنگام استفاده از آن به عنوان ابزار پرداخت ، دوج کوین را “قوی ترین” ارز رمزنگاری شده می دانند. تیم NBA دالاس ماوریکس برای ترویج بیشتر استفاده از dogecoin ، “قیمت ویژه ای برای کسانی که با dogecoin پرداخت می کنند”

کد خبر : 89987
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
ایلان ماسک و مارک کوبا ، Dogecoin را “قوی ترین” رمزنگاری شده برای پرداخت می دانند – اخبار بیت کوین Altcoins

[ad_1]

ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا و مارک کوبان ، ستاره شارک تانک ، هنگام استفاده از آن به عنوان ابزار پرداخت ، دوج کوین را “قوی ترین” ارز رمزنگاری شده می دانند. تیم NBA دالاس ماوریکس برای ترویج بیشتر استفاده از dogecoin ، “قیمت ویژه ای برای کسانی که با dogecoin پرداخت می کنند” ارائه می دهد.

ایلان ماسک با مارک کوبا موافقت کرد که دوج کوین قوی ترین رمزنگار مبادله متوسط ​​است

ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس و مالک میلیاردر تیم NBA دالاس ماوریکس ، مارک کوبان ، اعتقاد خود را مبنی بر اینکه رمز ارز رمزنگاری شده dogecoin “قوی ترین” رمزنگاری هنگام پرداخت هزینه کالا و خدمات است ، تأیید کرده اند.

کوبا روز جمعه در مصاحبه ای با CNBC Make It از DOGE حمایت کرد. وی با اشاره به اینکه dogecoin “رسانه ای است که می تواند برای خرید کالا و خدمات استفاده شود” ، گفت:

وقتی از دوژ استفاده می شود که از آن به عنوان وسیله مبادله استفاده می کند ، قوی ترین جامعه است.

ماسک ، که گاهی اوقات به Dogefather معروف است ، در پاسخ به اظهارات کوبا در مورد dogecoin ، توییت کرد: “من مدتی است این را می گویم.”

ایلان ماسک و مارک کوبا ، Dogecoin را

در ماه جولای ، ماسک حمایت خود را از dogecoin با تغییر عکس پروفایل خود به منظور نشان دادن تصویری از سگ شیبا اینو که نماینده دوج است ، مجدداً تأیید کرد. تکنوک تسلا اخیراً تأیید کرده است که او دوج کوین خود را دارد و نمی فروشد. پسر بچه اش ، X Æ A-12 ، همچنین صاحب مقداری DOGE است. علاوه بر این ، ماسک نیز برای بهبود دوج تلاش می کند.

Mavericks کوبا پذیرش dogecoin را در ماه مارس آغاز کرد. از آن زمان ، ستاره Shark Tank فاش کرد که “فروش قابل توجهی” با DOGE انجام شده است. او حتی از الن دجنرس ، مجری برنامه های محبوب گفتگوی تلویزیونی خواست تا آن را در مغازه اش بپذیرد.

برای تشویق استفاده از dogecoin برای پرداخت بیشتر ، کوبا توییت کرد پنجشنبه که ماوریکس اعلامیه ویژه ای در مورد dogecoin می دهد. او آن را “فروش تابستانی با قیمت ویژه برای کسانی که با dogecoin پرداخت می کنند” نامید.

برخی از مردم با کوبا و ماسک در مورد ارزش dogecoin مخالف هستند و تأکید می کنند که رمزنگاری میم دارای یک نا محدود عرضه. با این حال ، استدلال بی نهایت عرضه ، اشتیاق کوبا را برای دوژ کاهش نداد.

کوین اولری ، همبازی کوبا در Shark Tank ، از جمله افرادی است که چندان علاقه ای به ارز رمزنگاری شده می ندارند. او اخیراً گفته است که روی دوج کوین سرمایه گذاری نمی کند. “من نمی فهمم چرا کسی می فهمد.” اولری اضافه کرد: “وقتی در مورد چیزی مانند dogecoin حدس می زنید ، هیچ فرقی با رفتن به لاس وگاس و قرار دادن پول خود در قرمز یا سیاه ندارد. این حدس و گمان محض است. ”

یک نظرسنجی اخیر توسط Finder نشان داد که گروهی از کارشناسان پیش بینی می کنند که قیمت dogecoin تا سال 2025 به 1.21 دلار و تا سال 2030 به 3.60 دلار برسد.

آیا با ایلان ماسک و مارک کوبان در مورد dogecoin موافق هستید؟ در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

برچسب ها در این داستان

Dallas Mavericks ، Dogefather ، Elon Musk ، elon musk doge ، elon musk dogecoin ، elon musk mark cuban ، kevin o’leary ، Mark Cuban ، mark cuban doge ، mark cuban dogecoin ، NBA ، Shark Tank

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.