ایلان ماسک می گوید توییتر ماهانه 8 دلار برای تأیید علامت آبی دریافت می کند – برنامه هایی برای پاداش دادن به سازندگان محتوا – اخبار بیت کوین

[ad_1] ایلان ماسک، رئیس تسلا، اسپیس‌کس و توییتر تصمیم گرفته است که برای کاربران پلتفرم رسانه‌های اجتماعی 8 دلار در ماه دریافت کند تا علامت آبی داشته باشند. ماسک توضیح داد: «این همچنین به توییتر جریان درآمدی برای پاداش دادن به سازندگان محتوا می‌دهد» و اضافه کرد که «این تنها راه برای شکست دادن ربات‌ها

کد خبر : 275280
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
ایلان ماسک می گوید توییتر ماهانه 8 دلار برای تأیید علامت آبی دریافت می کند – برنامه هایی برای پاداش دادن به سازندگان محتوا – اخبار بیت کوین

[ad_1]

ایلان ماسک، رئیس تسلا، اسپیس‌کس و توییتر تصمیم گرفته است که برای کاربران پلتفرم رسانه‌های اجتماعی 8 دلار در ماه دریافت کند تا علامت آبی داشته باشند. ماسک توضیح داد: «این همچنین به توییتر جریان درآمدی برای پاداش دادن به سازندگان محتوا می‌دهد» و اضافه کرد که «این تنها راه برای شکست دادن ربات‌ها و ترول‌ها است». با این حال، بسیاری از کاربران توییتر از اتهام اعلام شده ناراضی هستند.

توییتر 8 دلار در ماه برای تأیید حساب دریافت می کند

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و رئیس توییتر روز سه‌شنبه در توییتر اعلام کرد که قصد دارد ماهانه ۸ دلار از کاربران توییتر دریافت کند تا علامت تأیید آبی رنگی داشته باشند که در حال حاضر رایگان است. اعلامیه او پس از چند روز بحث در توییتر پس از تصاحب پلت فرم رسانه های اجتماعی منتشر شد.

ایلان ماسک می‌گوید توییتر 8 دلار در ماه برای تأیید علامت آبی دریافت می‌کند - برنامه‌هایی برای پاداش به سازندگان محتوا

او در یک توئیت بعدی توضیح داد که قیمت “بر اساس کشور متناسب با برابری قدرت خرید تعدیل خواهد شد.”

ماسک همچنین توضیح داد که با پرداخت 8 دلار در ماه، کاربران همچنین «اولویت پاسخ‌ها، ذکر و جستجو را خواهند داشت، که برای شکست دادن هرزنامه/کلاهبرداری ضروری است، توانایی ارسال ویدیو و صوت طولانی، نیمی از تبلیغات، و «دور زدن دیوار پرداخت برای ناشران مایل به همکاری با ما هستند.»

مدیر جدید توییتر افزود:

این همچنین به توییتر جریان درآمدی برای پاداش به سازندگان محتوا می دهد.

برخی از مردم گفتند که از ایده پرداخت پول توییتر به سازندگان محتوا استقبال کردند. یکی از کاربران نوشت: «پرداخت‌های سازنده برای ایجاد انگیزه در تولید محتوا بسیار زیاد است. این ایده را دوست دارم.» ماسک پاسخ داد: «کاملا ضروری است. خالقان باید امرار معاش کنند!»

ماسک قبل از پرداخت هزینه ماهانه 8 دلار، به فکر پرداخت 20 دلار در ماه بود. با این حال، بسیاری از کاربران توییتر به این ایده واکنش منفی نشان دادند. استیون کینگ، نویسنده مشهور داستان‌های تخیلی، گفت که در صورت مطرح شدن این اتهام، پلتفرم را ترک خواهد کرد. ماسک پاسخ داد و توضیح داد که توییتر نمی تواند کاملاً به تبلیغ کنندگان متکی باشد و باید صورت حساب ها را به نحوی پرداخت کند. او همچنین تاکید کرد که “این تنها راه برای شکست دادن ربات ها و ترول ها است.”

ایلان ماسک می‌گوید توییتر 8 دلار در ماه برای تأیید علامت آبی دریافت می‌کند - برنامه‌هایی برای پاداش به سازندگان محتوا

مدیر عامل طرفدار بیت کوین Microstrategy، مایکل سایلر، درباره ایده ماسک برای دریافت 8 دلار در ماه اظهار نظر کرد و در توییتی نوشت: «ربات‌ها این را دوست نخواهند داشت». مدیر عامل تسلا پاسخ داد:

بله، این ربات ها را از بین می برد. اگر یک حساب آبی پولی درگیر هرزنامه/کلاهبرداری شود، آن حساب به حالت تعلیق در خواهد آمد. در اصل، این هزینه جنایت در توییتر را چندین مرتبه افزایش می دهد.

طبق وب‌سایت این شرکت از اول نوامبر، فرآیند تأیید فعلی توییتر رایگان است، اما حساب باید «معتبر، قابل توجه و فعال» باشد تا یک علامت آبی دریافت کند.

با این وجود، برخی از مردم از هزینه 8 دلاری در ماه ناراضی هستند. یکی از کاربران نوشت: “8 دلار برای چیزی که حتی بدون تبلیغات هم نیست خیلی خنده دار است.” یکی دیگر توضیح داد که قانون شماره یک او در اینترنت که “هیچ وقت با موفقیت شکسته نشده است، این است که برای چیزی که قبلا رایگان بوده است هزینه بپردازید.” کاربر سومی نوشت: “به زودی خوب می شود که علامت چک را نداشته باشیم.”

فیلیپ لوئیس، سردبیر ارشد صفحه اول در هاف پست، اظهار داشت:

من فکر می کنم این یک سوء تفاهم اساسی در مورد نحوه عملکرد تأیید است. چک آبی برای مدتی به عنوان نماد وضعیت تلقی می‌شود، در حالی که واقعاً قرار است به شما بگوید آیا یک صفحه معتبر است یا نه.

برچسب ها در این داستان

8 دلار در ماه تیک آبی، تیک آبی، تیک آبی شارژ، ایلان ماسک، ایلان ماسک توییتر، چک مارک آبی توییتر، مشکل ربات توییتر، هرزنامه ربات توییتر، توییتر به تولیدکنندگان محتوا پرداخت می کند، توییتر برای محتوا پرداخت می کند، مشکل کلاهبرداری توییتر، مشکل اسپم توییتر

آیا ماهانه 8 دلار برای علامت آبی در توییتر پرداخت می کنید؟ و، نظر شما در مورد طرح ماسک برای پاداش دادن به سازندگان محتوا چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.