ایلان ماسک می گوید تسلا و اسپیسکس تحت فشار تورمی قابل توجهی هستند – تأیید می کند که رمزارز را نمی فروشد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس فاش کرده است که دو شرکت وی تحت فشار تورمی قابل توجهی در مواد خام و لجستیک هستند. او به مردم توصیه کرد که وقتی تورم بالا است، صاحب چیزهای فیزیکی شوند، اما تاکید کرد که ارزهای دیجیتال خود را نخواهد فروخت: بیت کوین، اتر و دوج کوین.

کد خبر : 178981
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
ایلان ماسک می گوید تسلا و اسپیسکس تحت فشار تورمی قابل توجهی هستند – تأیید می کند که رمزارز را نمی فروشد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس فاش کرده است که دو شرکت وی تحت فشار تورمی قابل توجهی در مواد خام و لجستیک هستند. او به مردم توصیه کرد که وقتی تورم بالا است، صاحب چیزهای فیزیکی شوند، اما تاکید کرد که ارزهای دیجیتال خود را نخواهد فروخت: بیت کوین، اتر و دوج کوین.

ایلان ماسک در مورد تورم بالا بحث می کند

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌کس، در یک سری توییت‌هایی که از یکشنبه عصر آغاز شد، درباره تورم بالا بحث کرد. او در ابتدا از ۷.۷ میلیون دنبال کننده خود در توییتر پرسید: «نظر شما در مورد نرخ تورم احتمالی در چند سال آینده چیست؟» ماسک همچنین فاش کرد که شرکت‌های او، تسلا و اسپیسکس، فشار تورمی قابل توجهی را در مواد خام و لجستیک مشاهده می‌کنند.

ایلان ماسک می گوید تسلا و اسپیسکس فشار تورمی قابل توجهی را مشاهده می کنند - تأیید می کند که کریپتو را نمی فروشد

رئیس Spacex خاطرنشان کرد که سایر شرکت‌ها نیز روند مشابهی را مشاهده می‌کنند. او به مقاله‌ای اشاره کرد که در اوایل ماه جاری توسط فایننشال تایمز منتشر شد و در آن اظهار داشت که قیمت‌های جهانی کالاها در مسیر رسیدن به بزرگترین افزایش هفتگی در بیش از 50 سال گذشته است زیرا قیمت گاز طبیعی اروپا رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

دومینیک اوکین، تحلیلگر بانک سرمایه گذاری جهانی جی پی مورگان، به نقل از این نشریه گفت: «رویدادهای روسیه و اوکراین باعث ایجاد تغییرات استثنایی قیمت کالاها می شود که می تواند پیامدهای ساختاری بر عرضه بلندمدت داشته باشد. . . اما ما همچنین معتقدیم که تهدیدات قابل اعتمادی در مورد تخریب تقاضا با کاهش قیمت کالاها وجود دارد.

بسیاری از مردم به توییت های ماسک در مورد تورم پاسخ دادند. کالن روش، بنیانگذار گروه Orcam، توضیح داد: “احتمال تورم 10%+ برای بیشتر سال 2022 بسیار بالا است. جالب توجه است، این نیز خطر کاهش تورم را در سال های 2023 و 2024 افزایش می دهد زیرا خطر اشتباه سیاست گذاری فدرال رزرو را افزایش می دهد و/ یا قیمت‌ها با سقوط اصلاح می‌شوند.»

هفته گذشته، چارلی بیللو، بنیانگذار Compound Capital Advisors، خاطرنشان کرد: “نرخ تورم ایالات متحده به 7.9٪ رسیده است، بالاترین سطح آن از سال 1982. تورم اصلی (به استثنای غذا/انرژی) به 6.4٪ رسیده است، همچنین بالاترین نرخی است که ما شاهد آن بوده ایم. از سال 1982.»

توصیه ایلان ماسک در مورد تورم و ارزهای دیجیتال

در میان کسانی که به ماسک پاسخ دادند، مایکل سیلر، مدیر عامل طرفدار بیت کوین Microstrategy بود. او توییت کرد:

تورم مصرف کننده دلار آمریکا نزدیک به بالاترین حد خود ادامه خواهد داد و تورم دارایی ها دو برابر نرخ تورم مصرف کننده خواهد بود. ارزهای ضعیف تر سقوط خواهند کرد و فرار سرمایه از پول نقد، بدهی و سهام ارزشی به دارایی کمیاب مانند بیت کوین تشدید خواهد شد.

ماسک از نتیجه گیری سایلر شگفت زده نشد. او پاسخ داد: «این کاملاً غیرقابل پیش‌بینی نیست که شما به این نتیجه برسید. رئیس اسپیس‌کس توصیه کرد که به‌عنوان یک اصل کلی، «به‌طور کلی بهتر است وقتی تورم بالا است، چیزهای فیزیکی مانند خانه یا سهام در شرکت‌هایی داشته باشید که فکر می‌کنید محصولات خوب تولید می‌کنند تا دلار».

ایلان ماسک می گوید تسلا و اسپیسکس فشار تورمی قابل توجهی را مشاهده می کنند - تأیید می کند که کریپتو را نمی فروشد

تکنوکینگ تسلا همچنین تأیید کرد که او همچنان صاحب سه ارز دیجیتال است و آنها را نمی فروشد. ماسک نوشت: «من هنوز صاحب بیت کوین، اتریوم یا دوج خود هستم و نمی‌فروشم.

او اولین بار در ژوئن سال گذشته فاش کرد که شخصا مالک BTC، ETH و DOGE است. او همچنین گفت که اسپیسکس فقط BTC را در اختیار دارد. در مورد شرکت خودروهای الکتریکی خود، تسلا در پرونده ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) گفت که ارزش بازار منصفانه دارایی بیت کوین آن تا 31 دسامبر 1.99 میلیارد دلار بود.

روز دوشنبه، ماسک همچنین در توئیتی از ولادمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به «نبرد تک» دعوت کرد. او گفت: “مخاطب اوکراین است.” او کمتر از یک ساعت بعد توییت دیگری را دنبال کرد و از کرملین پرسید: “آیا با این دعوا موافقید؟”

مدیرعامل اسپیسکس چند محموله از تجهیزات Starlink را به اوکراین ارسال کرده است. میخائیلو فدوروف، معاون نخست وزیر اوکراین، گفت: «استارلینک شهرهای ما را متصل نگه می‌دارد و خدمات اضطراری زندگی را نجات می‌دهد.

برچسب ها در این داستان

ایلان ماسک، ایلان ماسک بیت کوین، ایلان ماسک کریپتو، ایلان ماسک دوج کوین، ایلان ماسک اتر، تورم ایلان ماسک، توصیه تورم ایلان ماسک، ایلان ماسک کریپتو می فروشد، توصیه تورم، تورم اسپیس ایکس، تورم تسلا

نظر شما در مورد نظرات ایلان ماسک چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.