ایلان ماسک می‌گوید اسپیس‌کس به بودجه اوکراین به صورت رایگان ادامه می‌دهد، حتی اگر استارلینک در حال از دست دادن پول است – ۸۰ میلیون دلار تاکنون خرج شده است – اخبار ویژه بیت‌کوین

[ad_1] ایلان ماسک، مدیر عامل اسپیسکس می گوید که شرکت او به طور رایگان به دولت اوکراین کمک مالی خواهد کرد، حتی اگر استارلینک در حال زیان دهی است، و اشاره کرد که تاکنون 80 میلیون دلار برای اسپیسکس برای ارائه پایانه های اینترنتی و خدمات به اوکراین هزینه داشته است. ماسک تاکید کرد: «ما

کد خبر : 268429
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
ایلان ماسک می‌گوید اسپیس‌کس به بودجه اوکراین به صورت رایگان ادامه می‌دهد، حتی اگر استارلینک در حال از دست دادن پول است – ۸۰ میلیون دلار تاکنون خرج شده است – اخبار ویژه بیت‌کوین

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیر عامل اسپیسکس می گوید که شرکت او به طور رایگان به دولت اوکراین کمک مالی خواهد کرد، حتی اگر استارلینک در حال زیان دهی است، و اشاره کرد که تاکنون 80 میلیون دلار برای اسپیسکس برای ارائه پایانه های اینترنتی و خدمات به اوکراین هزینه داشته است. ماسک تاکید کرد: «ما همچنین مجبور بودیم در برابر حملات سایبری و پارازیت‌ها که سخت‌تر می‌شوند، دفاع کنیم.

ماسک می‌گوید: ما به کمک مالی اوکراین به صورت رایگان ادامه خواهیم داد

اسپیسکس از زمان شروع جنگ روسیه و اوکراین، پایانه های اینترنتی Starlink را ارسال کرده و خدماتی را به اوکراین ارائه می کند. به درخواست دولت اوکراین، ماسک در ماه فوریه شروع به عرضه پایانه‌های اینترنتی استارلینک به این کشور کرد.

با این حال، گزارش شده است که مدیر فروش دولتی اسپیسکس در ماه سپتامبر نامه‌ای به پنتاگون ارسال کرد و در آن اظهار داشت که این شرکت “در موقعیتی نیست که ترمینال‌های بیشتری به اوکراین اهدا کند، یا پایانه‌های موجود را برای مدت نامحدود تامین مالی کند.” بنا بر گزارش ها، پنتاگون تایید کرد که آنها مکاتباتی از اسپیسکس در مورد تامین مالی محصول ارتباطی ماهواره ای Starlink در اوکراین دریافت کرده اند.

مشک توییت کرد در 7 اکتبر توضیح داد که “تنها درصد کمی” از پایانه ها و خدمات Starlink در اوکراین پرداخت شده است. رئیس Spacex فاش کرد:

این عملیات 80 میلیون دلار برای اسپیسکس هزینه داشته و تا پایان سال از 100 میلیون دلار خواهد گذشت.

ماسک در پاسخ به سوالی در توییتر مبنی بر اینکه اسپیسکس چقدر برای حفظ استارلینک در اوکراین هزینه کرده است. دقیقعلاوه بر پایانه‌ها، ما باید ماهواره‌ها و ایستگاه‌های زمینی را ایجاد، راه‌اندازی، نگهداری و تکمیل کنیم و برای دسترسی به تلفن‌های مخابراتی بپردازیم. [the] اینترنت از طریق دروازه ما همچنین مجبور بوده ایم در برابر حملات سایبری و پارازیت ها که سخت تر می شوند، دفاع کنیم. Burn به 20 میلیون دلار در ماه نزدیک می شود.

مشک نیز به اشتراک گذاشته شده است در توییتی در 9 اکتبر: “حدود 25 هزار پایانه در اوکراین وجود دارد، اما هر پایانه می تواند برای ارائه یک لینک اینترنتی به دکل تلفن همراه استفاده شود، بنابراین به طور بالقوه می توان چندین هزار نفر را با یک ترمینال واحد خدمات رسانی کرد.”

ساویر مریت، کاربر توییتر و سرمایه گذار تسلا، با اظهار نظر درباره عدم توانایی اسپیسکس در ارائه محصولات و خدمات رایگان به اوکراین نظر داد: «درخواست Spacex منطقی است. نباید انتظار داشت که یک شرکت بخش خصوصی برای همیشه به تامین مالی این موضوع به صورت رایگان ادامه دهد. آیا لاکهید، بوئینگ، نورتروپ و غیره کار خود را رایگان انجام می دهند؟ اسپیسکس در اهدای کاری که انجام دادند سخاوتمندانه بود و با خوشحالی به ساخت پایانه ها با پول دولت ادامه خواهند داد.

با این حال، برخی افراد ماسک را به دلیل نامه شرکتش به پنتاگون مورد انتقاد قرار دادند. پس مشک توییت کرد شنبه: “جهنم … حتی اگر استارلینک هنوز ضرر می کند و سایر شرکت ها میلیاردها دلار مالیات دهندگان دریافت می کنند، ما فقط به تامین مالی دولت اوکراین به صورت رایگان ادامه می دهیم.”

ایلان ماسک می‌گوید اسپیس‌کس به بودجه اوکراین به صورت رایگان ادامه می‌دهد، حتی اگر استارلینک در حال از دست دادن پول است – ۸۰ میلیون دلار تاکنون خرج شده است.

هنوز مشخص نیست که آیا مدیرعامل تسلا به طعنه می پردازد یا اینکه اسپیسکس قصد دارد به ارائه محصولات و خدمات رایگان به اوکراین ادامه دهد. ماسک در پاسخ به توئیتی درباره این اقدام، تصریح کرد: ما هنوز باید کارهای خوب انجام دهیم.

مشک توضیح داد در 14 اکتبر که “تفاوت بزرگ” بین ارتباطات صلح و ارتباطات جبهه جنگ وجود دارد. استارلینک است [the] تنها سیستم comms هنوز در جبهه کار می کند – سایرین [are] همه مرده روسیه فعالانه در تلاش است تا استارلینک را بکشد. برای محافظت، اسپیسکس منابع عظیمی را به سمت دفاع منحرف کرده است. با این حال، استارلینک ممکن است همچنان بمیرد.» او هشدار داد. رئیس اسپیسکس شرح داده شده در یک توئیت بعدی: «فیبر اینترنت، خطوط تلفن، دکل‌های تلفن همراه و سایر ارتباطات فضایی در مناطق جنگی نابود شده‌اند. Starlink تنها چیزی است که باقی مانده است. فعلا.»

میخائیلو فدوروف، معاون نخست وزیر اوکراین و وزیر تحول دیجیتال، توییت کرد در 14 اکتبر: «به طور قطع، ایلان ماسک در میان اهداکنندگان خصوصی برتر جهان است که از اوکراین حمایت می کند. Starlink یک عنصر اساسی از زیرساخت های حیاتی ما است.” اونم همینطور به اشتراک گذاشته شده است در 12 اکتبر:

بیش از 100 موشک کروز به زیرساخت های انرژی و ارتباطات حمله کردند. اما با Starlink ما به سرعت اتصال را در مناطق بحرانی بازیابی کردیم. استارلینک همچنان بخشی ضروری از زیرساخت های حیاتی است.

آیا فکر می‌کنید اسپیسکس و ایلان ماسک باید به پرداخت هزینه پایانه‌ها و خدمات استارلینک در اوکراین ادامه دهند، حتی اگر در حال ضرر دادن هستند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.