ایلان ماسک مجدداً پیشنهاد می‌کند در صورت پذیرش Dogecoin مک‌دونالد در تلویزیون، غذای شاد بخورید – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر بر تعهد خود برای خوردن غذای شاد مک‌دونالد در تلویزیون تاکید کرده است، در صورتی که زنجیره‌ی فست فود ارز رمزنگاری شده دوج کوین (DOGE) را بپذیرد. ماسک در ابتدا این پیشنهاد را یک سال پیش ارائه کرد اما مک دونالد در آن زمان با یک پیشنهاد متقابل

کد خبر : 312929
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
ایلان ماسک مجدداً پیشنهاد می‌کند در صورت پذیرش Dogecoin مک‌دونالد در تلویزیون، غذای شاد بخورید – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر بر تعهد خود برای خوردن غذای شاد مک‌دونالد در تلویزیون تاکید کرده است، در صورتی که زنجیره‌ی فست فود ارز رمزنگاری شده دوج کوین (DOGE) را بپذیرد. ماسک در ابتدا این پیشنهاد را یک سال پیش ارائه کرد اما مک دونالد در آن زمان با یک پیشنهاد متقابل پاسخ داد.

پرداخت های ایلان ماسک، مک دونالد و دوج کوین

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اسپیسکس و توییتر بر تعهد خود برای خوردن یک وعده غذایی شاد مک دونالد در تلویزیون تاکید کرده است، اگر غول فست فود شروع به پذیرش پرداخت با دوج کوین (DOGE) کند.

یک سال از زمانی که میلیاردر پیشنهاد خود را در 25 ژانویه 2022 توییت کرد می گذرد. ​​اما مک دونالد در آن زمان پیشنهاد او را نپذیرفت. حساب توییتر شرکت فست فود به او پاسخ داد: «تنها در صورتی که تسلا گریماس کوین را بپذیرد». گریمیس یک شخصیت کرکی و بنفش است که همراه با رونالد مک دونالد در تبلیغات مک دونالدلند تگ می کند.

این موضوع دوباره در این هفته مطرح شد که کاربر توییتر Dogedesigner روز پنجشنبه از ماسک پرسید که آیا پیشنهاد او هنوز باز است یا خیر. رئیس تسلا با 100 ایموجی پاسخ داد و نشان داد که او همچنان بر پیشنهاد خود می ایستد.

ایلان ماسک مجدداً پیشنهاد می‌کند در صورت پذیرش Dogecoin مک‌دونالد، از تلویزیون غذای شاد بخورید.

به دنبال تعامل بین حساب توییتر مک دونالد و ماسک در ژانویه سال گذشته، grimacecoin (GRIMACE)، یک رمز ارز دیجیتال که هیچ ارتباطی با مک دونالد و ماسک ندارد، راه اندازی شد. در زمان نگارش این مقاله، هر grimacecoin با قیمت 0.5879 دلار معامله می شود.

ماسک که در جامعه کریپتوهای میم با نام دوج‌پدر شناخته می‌شود، مدت‌هاست که از حامیان دوج کوین بوده است. شرکت خودروهای الکتریکی او، تسلا، در حال حاضر DOGE را برای برخی کالاها می پذیرد و ماسک نیز گفته است که اسپیسکس نیز از این روند پیروی خواهد کرد. علاوه بر این، شرکت Boring او پرداخت های DOGE را برای برخی از سواری ها می پذیرد.

این میلیاردر قبلاً فاش کرده بود که شخصاً مالک بیت کوین، اتر و دوج کوین است. او در ژوئن سال گذشته گفت که به خرید و حمایت از DOGE ادامه خواهد داد. در ماه جولای، او تایید کرد که تسلا هیچ DOGE نفروخته است و در ماه نوامبر گفت: «دوج کوین به ماه».

نظر شما در مورد پیشنهاد ایلان ماسک برای خوردن غذای شاد مک دونالد در تلویزیون در صورتی که زنجیره فست فود دوج کوین را بپذیرد چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.